Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-08
Radomyśl nad Sanem: I. Przebudowa i rozbudowa dachu Domu Ludowego w m. Żabno
II. Remont Domu Strażaka w m. Łążek Chwałowski
Numer ogłoszenia: 228462 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl nad Sanem , ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8454328, faks 015 8454302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I. Przebudowa i rozbudowa dachu Domu Ludowego w m. Żabno II. Remont Domu Strażaka w m. Łążek Chwałowski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Przebudowa i rozbudowa dachu Domu Ludowego w m. Żabno Zakres robót do wykonania wraz z rozbudową: a) wyburzenie istniejącego stropodachu, b) wywiezienie gruzu i żużla z rozbiórki stropodachu, c) wykonanie ścianek kolankowych wraz ze słupkami żelbetowymi pod murłaty, d) wykonanie słupów zadaszenia, e) wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem blacha trapezową i obróbkami blacharskimi, f) wykonanie posadzki betonowej na podłożu gruntowym pod zadaszeniem, Dane techniczne projektowanego zadaszenia: - szerokość budynku - 5,50 m - długość budynku - 17,45 m - powierzchnia zabudowy - 95,98 m2 - kubatura - 240,00 m3 Dane techniczne budynku istniejącego: - szerokość budynku - 12,60 m - długość budynku - 17,45 m - powierzchnia zabudowy - 219,90 m2 - kubatura - 870,98 m3 Część II. Remont Domu Strażaka w m. Łążek Chwałowski Zakres robót do wykonania: a) budowa bezodpływowego zbiornika ścieków sanitarnych, b) niwelacja terenu przy budynku, c) wykonanie płytki odbojowej z kostki brukowej z obrzeżami chodnikowymi, d) wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu z eternitu falistego na blachę trapezową. Dane techniczne budynku istniejącego: Szerokość budynku - 14,60 m Długość budynku - 23,20 m Powierzchnia zabudowy - 328, 72 m2 Kubatura - 1642,80 m3 Dane techniczne zbiornika ścieków sanitarnych: Długość - 3,85 m Szerokość - 2,92 m Powierzchnia zabudowy - 11,24 m2 Kubatura użytkowa - 9,20 m3 W odniesieniu do remontu dachu w DS. w m. Łążek Chwałowski Zamawiający jest w posiadaniu materiału drzewnego do wzmocnienia konstrukcji dachu ( bale, listwy i łaty). 3.1.W trakcie realizacji należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenia producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 3.2. Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz normami europejskimi, o ile obowiązują w Polsce. Ponadto w trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.3.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zastosowanie ich nie spowoduje pogorszenia jakości przedmiotu umowy. 3.4. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej zał. nr 4, przedmiarów robót zał. nr 5, specyfikacji technicznych zał. nr 6 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (zał. nr 4 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót (zał. nr 6 do SIWZ). Wszelkie prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.6. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest przedmiarach robót (zał. nr 5 do SIWZ), stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. 3.7. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, - wszelkie inne roboty, prace, badania, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SIWZ (specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót) - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie budowy oraz do zdobycia wszelkich koniecznych informacji, niezbędnych do przygotowania oferty. 3.9. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest, aby Wykonawca ubezpieczył prowadzoną budowę od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył i oznakował plac budowy. 3.10. Uwaga: 1) istniejący stropodach Domu Ludowego w m. Żabno: demontaż, usuwanie i wywóz odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) istniejące pokrycie dachu Domu Strażaka w Łążku Chwałowskim- eternit, demontaż, usuwanie i wywóz odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 3.11. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić wszelkie prace w sposób niezakłócający funkcjonowania pozostałej części budynku Domu Ludowego w m. Żabno i Domu Strażaka w m. Łążek Chwałowski (sklepy), organizację i zabezpieczenie placu budowy oraz prowadzenie prac budowlanych w sposób umożliwiający bezpieczne dojście do sklepów i korzystanie z ich usług..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 44.11.24.10 - Konstrukcje dachowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu - art. 44 i określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1-4 : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - (Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub przedstawić pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - które posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co należy udokumentować poprzez złożenie poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii odpowiednich uprawnień oraz zaświadczeń potwierdzających przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego oraz pisemne zobowiązanie ( jeżeli dotyczy), c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych d) spełniają wymagania określone ustawą Pzp oraz niniejszą specyfikacją. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zawiera część VIII SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - art. 44, oraz warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia - art. 22 ust.1 pkt 1-4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia, to właściwe dokumenty wymienione w pkt 1 lit. a-b muszą być złożone przez każdy podmiot osobno. Dokumenty o których mowa w pkt 1 lit. b mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.1 lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty o których mowa powyżej w pkt 2. lit. A, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt 2 lit. A mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.2 lit. A, Wykonawca zastępuje te dokumenty - dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument o którym mowa powyżej powinien być złożony w oryginale. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu osób (osoby posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności b) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (poświadczone za zgodność z oryginałem kopie odpowiednich uprawnień oraz zaświadczeń potwierdzających przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego), c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym w ppkt a Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty o których mowa w pkt 3 c mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Warunki dotyczące powierzenia części robót Podwykonawcom. a) Wykonawca, który zamierza realizować przedmiot zamówienia przy udziale Podwykonawców, zobowiązany jest wyraźnie wskazać w swojej ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. b) Wykonawca, który wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedłożyć umowę regulującą współpracę z Podwykonawcami..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomysl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.radomysl.pl, wersja papierową -opłata na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Zaleszanach O Radomyślnr 53 9439 1017 2001 0000 0882 0001Opłata za SIWZ - 40,00 zł brutto + wysyłka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Radomyślu nad Sanem , ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, sekretariat- pok. nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.08.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa i rozbudowa dachu Domu Ludowego w m. Żabno.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania wraz z rozbudową: a) wyburzenie istniejącego stropodachu, b) wywiezienie gruzu i żużla z rozbiórki stropodachu, c) wykonanie ścianek kolankowych wraz ze słupkami żelbetowymi pod murłaty, d) wykonanie słupów zadaszenia, e) wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem blacha trapezową i obróbkami blacharskimi, f) wykonanie posadzki betonowej na podłożu gruntowym pod zadaszeniem, Dane techniczne projektowanego zadaszenia: - szerokość budynku - 5,50 m - długość budynku - 17,45 m - powierzchnia zabudowy - 95,98 m2 - kubatura - 240,00 m3 Dane techniczne budynku istniejącego: - szerokość budynku - 12,60 m - długość budynku - 17,45 m - powierzchnia zabudowy - 219,90 m2 - kubatura - 870,98 m3 3.1.W trakcie realizacji należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenia producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 3.2. Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz normami europejskimi, o ile obowiązują w Polsce. Ponadto w trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.3.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zastosowanie ich nie spowoduje pogorszenia jakości przedmiotu umowy. 3.4. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej zał. nr 4, przedmiarów robót zał. nr 5, specyfikacji technicznych zał. nr 6 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (zał. nr 4 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót (zał. nr 6 do SIWZ). Wszelkie prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.6. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest przedmiarach robót (zał. nr 5 do SIWZ), stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. 3.7. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, - wszelkie inne roboty, prace, badania, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SIWZ (specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót) - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie budowy oraz do zdobycia wszelkich koniecznych informacji, niezbędnych do przygotowania oferty. 3.9. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest, aby Wykonawca ubezpieczył prowadzoną budowę od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył i oznakował plac budowy. 3.10. Uwaga: 1) istniejący stropodach Domu Ludowego w m. Żabno: demontaż, usuwanie i wywóz odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) istniejące pokrycie dachu Domu Strażaka w Łążku Chwałowskim- eternit, demontaż, usuwanie i wywóz odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 3.11. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić wszelkie prace w sposób niezakłócający funkcjonowania pozostałej części budynku Domu Ludowego w m. Żabno i Domu Strażaka w m. Łążek Chwałowski (sklepy), organizację i zabezpieczenie placu budowy oraz prowadzenie prac budowlanych w sposób umożliwiający bezpieczne dojście do sklepów i korzystanie z ich usług..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-1, 44.11.24.10-5, 45.26.10.00-4, 45.26.12.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont Domu Strażaka w m. Łążek Chwałowski.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania: a) budowa bezodpływowego zbiornika ścieków sanitarnych, b) niwelacja terenu przy budynku, c) wykonanie płytki odbojowej z kostki brukowej z obrzeżami chodnikowymi, d) wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu z eternitu falistego na blachę trapezową. Dane techniczne budynku istniejącego: Szerokość budynku - 14,60 m Długość budynku - 23,20 m Powierzchnia zabudowy - 328, 72 m2 Kubatura - 1642,80 m3 Dane techniczne zbiornika ścieków sanitarnych: Długość - 3,85 m Szerokość - 2,92 m Powierzchnia zabudowy - 11,24 m2 Kubatura użytkowa - 9,20 m3 W odniesieniu do remontu dachu w DS. w m. Łążek Chwałowski Zamawiający jest w posiadaniu materiału drzewnego do wzmocnienia konstrukcji dachu ( bale, listwy i łaty). 3.1.W trakcie realizacji należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenia producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 3.2. Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz normami europejskimi, o ile obowiązują w Polsce. Ponadto w trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.3.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zastosowanie ich nie spowoduje pogorszenia jakości przedmiotu umowy. 3.4. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej zał. nr 4, przedmiarów robót zał. nr 5, specyfikacji technicznych zał. nr 6 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (zał. nr 4 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót (zał. nr 6 do SIWZ). Wszelkie prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.6. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest przedmiarach robót (zał. nr 5 do SIWZ), stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. 3.7. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, - wszelkie inne roboty, prace, badania, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SIWZ (specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót) - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie budowy oraz do zdobycia wszelkich koniecznych informacji, niezbędnych do przygotowania oferty. 3.9. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest, aby Wykonawca ubezpieczył prowadzoną budowę od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył i oznakował plac budowy. 3.10. Uwaga: 1) istniejący stropodach Domu Ludowego w m. Żabno: demontaż, usuwanie i wywóz odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) istniejące pokrycie dachu Domu Strażaka w Łążku Chwałowskim- eternit, demontaż, usuwanie i wywóz odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 3.11. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić wszelkie prace w sposób niezakłócający funkcjonowania pozostałej części budynku Domu Ludowego w m. Żabno i Domu Strażaka w m. Łążek Chwałowski (sklepy), organizację i zabezpieczenie placu budowy oraz prowadzenie prac budowlanych w sposób umożliwiający bezpieczne dojście do sklepów i korzystanie z ich usług..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-1, 44.11.24.10-5, 45.26.10.00-4, 45.26.12.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa kanalizacji na terenie gminy Pilchowice
- Remont drogi powiatowej nr 1002D w Chociemyśli
- "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zaliwie- Piegawki"
- Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK wraz z budową bieżni
więcej: Konstrukcje dachowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.