eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaŚwiadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu oraz nadzorem i rozliczeniem robót przy realizacji Projektu pod nazwą Budowa nowoczesnego obiektu dydaktyczno-kulturalnego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Częstochowa: Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu oraz nadzorem i rozliczeniem robót przy realizacji Projektu pod nazwą Budowa nowoczesnego obiektu dydaktyczno-kulturalnego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 228475 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego , ul. Pułaskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 324 12 28, 324 12 06, faks (034) 343 241 035.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu oraz nadzorem i rozliczeniem robót przy realizacji Projektu pod nazwą Budowa nowoczesnego obiektu dydaktyczno-kulturalnego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu tj. nadzorem i rozliczeniem robót przy realizacji Projektu pod nazwą Budowa nowoczesnego obiektu dydaktyczno-kulturalnego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie. 1. Podstawowym zadaniem Inżyniera jest zarządzanie w zastępstwie Zamawiającego Przedsięwzięciem, w sposób zapewniający osiągnięcie celu podstawowego, który będzie satysfakcjonował Zamawiającego, to jest: a) udział w przygotowaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonawstwo robót prowadzonych zgodnie z procedurami FIDIC, b) terminowe rozpoczęcie i zakończenie Przedsięwzięcia, c) wykonanie Przedsięwzięcia zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę oraz oddanie go do użytkowania, d) rozliczenie Przedsięwzięcia w kwotach nie wyższych niż to wynika z podpisanych umów na jego realizację, e) uzyskanie pełnego dofinansowania Przedsięwzięcia w wysokości podpisanych umów o dofinansowanie. 2. Zamawiający zleci Wykonawcy świadczenie usług obejmujących pełnienie czynności Inżyniera Kontraktu dla Przedsięwzięcia realizowanego pn.: Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie polegającego na wykonaniu robót budowlano - montażowych w zakresie budowy i wyposażenia obiektu użyteczności publicznej (szkolno - dydaktycznego), które będą polegać w szczególności na: a) robotach ogólnobudowlanych, b) wykonaniu instalacji co, c) wykonaniu instalacji wodociągowej, d) wykonaniu instalacji kanalizacyjnej, e) wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, f) wykonaniu kotłowni gazowej, g) wykonaniu wewnętrznej instalacji gazu, h) wykonaniu wewnętrznej sieci telefonicznej, i) wykonaniu instalacji antenowej, j) wykonaniu instalacji oddymiania i instalacji niskoprądowej, k) wykonaniu instalacji elektrycznej, l) wykonaniu instalacji teleinformatycznych i teletechnicznych, m) wyposażeniu obiektu n) wykonaniu obiektów małej architektury, o) zagospodarowaniu terenu zielenią, p) wykonaniu ciśnieniowego odwodnienie połaci dachowej, q) wykonaniu przyłącza kanalizacji deszczowej i drenażu, r) wykonaniu przyłącza wodociągowego pomiędzy budynkami A i B, s) wykonaniu przyłącza preizolowanego pomiędzy budynkami A i B, t) wykonaniu włączenia instalacji co do istniejącej kotłowni, u) wykonaniu przebudowy i modernizacji rozdzielni el. nn, budowie kabli nn i oświetlenie terenu, v) wykonanie zabezpieczenia istniejącej kanalizacji TPSA w) wykonaniu robót drogowych Przedsięwzięcie będzie współfinansowane ze środków: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Do zarządzania Przedsięwzięciem Inżynier Kontraktu będzie dysponował Personelem odpowiednio kwalifikowanych inżynierów zdolnych do wypełniania takich obowiązków i osiągnięcia dla Zamawiającego celu podstawowego. 3. Obowiązki i uprawnienia Inżyniera Kontaktu obejmują w szczególności: a) administrowanie Kontraktem zawartym przez Zamawiającego z Wykonawcą Przedsięwzięcia, poprzez wykonywanie funkcji Inżyniera Kontraktu, zgodnie z zapisami Kontraktu realizowanego według warunków FIDIC dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, oraz opiniowanie przygotowanych do zatwierdzenia przez Zamawiającego propozycji Podwykonawców , robót i materiałów zamiennych, b) współpraca z Zamawiającym przy realizacji umów zawartych przez Zamawiającego z instytucjami współfinansującymi Przedsięwzięcie w celu uzyskania przez Zamawiającego pełnego dofinansowania, c) wypełniania w zastępstwie Zamawiającego wszystkich obowiązków wynikających z realizacji Przedsięwzięcia, określonych w przepisach prawa polskiego a w szczególności Prawa Budowlanego z aktami wykonawczymi, d) przekazanie Zamawiającemu do użytkowania przedmiotu Przedsięwzięcia zgodnie z projektowanym przeznaczeniem, polegającym na przeprowadzeniu z wynikiem pozytywnym wszystkich koniecznych badań laboratoryjnych, odbiorów i kontroli m.in. przez prawnie wskazane Instytucje, przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej, uzyskanie decyzji administracyjnej na użytkowanie, e) rozliczenie rzeczowo-finansowe Przedsięwzięcia, w tym prowadzenie ewidencji nakładów w układzie rodzajowym i według źródeł finansowania, sporządzanie dowodów OT i PT, przygotowanie, wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego, niezbędnych danych koniecznych do sporządzenia przez Zamawiającego dokumentów wymaganych przez Instytucje współfinansujące [Przedsięwzięcie] oraz GUS (Główny Urząd Statystyczny), 4. Inżynier Kontraktu zapewni wykonanie Przedsięwzięcia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej w sposób określony w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 roki nr 156 poz. 1118 wraz z późn. zmianami) w szczególności z zachowaniem warunków art. 5 i art. 7..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu nie przewiduje się wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp. - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp 3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - art.24 ust.1 pkt 9 Pzp. - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp 4. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) dysponują osobą, która pełnić będzie funkcję Inżyniera projektu, która: - posiada wyższe wykształcenie techniczne, - posiada minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe, w tym zarządzała przynajmniej jedną zakończoną inwestycją o charakterze szkolno - oświatowym prowadzoną wg warunków kontraktowych FIDIC, 2) dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję Specjalisty ds. rozliczeń, która: - posiada wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, ekonomiczne lub prawne, - posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie polegające na rozliczeniu co najmniej jednej zakończonej inwestycji o charakterze obiektu kubaturowego współfinansowanej ze środków strukturalnych Unii Europejskiej. 3) dysponują osobami, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wymagane 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania inwestycyjnego o charakterze obiektu kubaturowego w procedurze FIDIC, - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeń, wymagane 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania inwestycyjnego o charakterze obiektu kubaturowego w procedurze FIDIC, - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń, wymagane 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania inwestycyjnego o charakterze obiektu kubaturowego w procedurze FIDIC, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji teletechnicznych. 5. Wykaz wykonanych usług O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; zrealizowali w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę menedżera, inwestora zastępczego lub inżyniera kontraktu dla robót budowlanych obiektów kubaturowych o charakterze szkolno - oświatowym, o kubaturze minimum 25000 m3, w tym co najmniej jeden z tych obiektów spełnia warunki: - realizowany na podstawie warunków kontraktowych FIDIC; - wartość robót co najmniej 20 000 000,00 zł brutto; - współfinansowanej ze środków strukturalnych Unii Europejskiej. 6. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Posiada na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 000 000,00 zł. 7. Informacja z właściwego banku - Wykonawca winien wykazać, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową do kwoty minimum 200 000 zł. 8. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, KRUS - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp. Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - art.24 ust.1 pkt 9 Pzp. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie - Do oferty na potwierdzenie spełniania warunku należy załączyć wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ. Ponadto należy:1) dla osoby wymienionej w punkcie 1) warunku załączyć należy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osoby w przypadku, kiedy Wykonawca będzie nią dopiero dysponował. 2) dla osoby wymienionej w punkcie 2) warunku załączyć należy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osoby w przypadku, kiedy Wykonawca będzie nią dopiero dysponował. 3) dla osób wymienionych w punkcie 3) warunku załączyć kserokopie stosownych uprawnień wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób w przypadku, kiedy Wykonawca będzie nimi dopiero dysponował. 5. Wykaz wykonanych usług - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz, w którym zostanie ujęta, co najmniej jedna usługa menadżera, inwestora zastępczego lub inżyniera kontraktu dla zakończonych robót budowlanych obiektów kubaturowych o charakterze szkolno - oświatowym, o kubaturze minimum 25000 m3, spełniającym warunki: - realizowany na podstawie warunków kontraktowych FIDIC; - wartość robót co najmniej 20 000 000,00 zł brutto; - współfinansowanej ze środków strukturalnych Unii Europejskiej.Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa wymieniona w wykazie została wykonana należycie. 6. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Aktualna polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 000 000,00 zł. 7. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, KRUS - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy-Pzp - Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 9. Informacja banku - Wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem złożenia oferty informacja z banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową do kwoty minimum 200 000,00 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plsp.ids.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz zawierający siwz można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 19 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego ul. Pułaskiego 15 42-200 Częstochowa pok.19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie przewidziana jest do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, Działanie 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego, Priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.