eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów ŁódzkiDOSTAWA WRAZ Z WYMIANĄ I MONTAŻEM 752 SZTUK WODOMIERZY.



Ogłoszenie z dnia 2014-02-05

Aleksandrów Łódzki: DOSTAWA WRAZ Z WYMIANĄ I MONTAŻEM 752 SZTUK WODOMIERZY.
Numer ogłoszenia: 22847 - 2014; data zamieszczenia: 05.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "PGKiM" Sp. z o.o. , ul. 1 Maja 28/30, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121938, 7121194 w. 68, faks 042 7121178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimal.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z WYMIANĄ I MONTAŻEM 752 SZTUK WODOMIERZY..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą i montażem 752 sztuk wodomierzy O 15, O 20 i O 25 w obrębie nieruchomości mieszkalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o. o., oraz w studniach i lokalach mieszkalnych na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki. a) Dostawa wraz z wymianą i montażem 295 sztuk wodomierzy radiowych: O 15 (około 40 %), O 20 (około 60%) w obrębie nieruchomości mieszkalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o. o. oraz w studniach i lokalach mieszkalnych na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki. Wodomierze O 15 i O 20 o połączeniu gwintowanym, suchobieżne, odporne na magnes, na zimną wodę o długości dla O15 - 110mm i dla O 20- 130 mm. Wodomierze z modułem radiowym - praca na protokole transmisji danych, zgodnym z Wireless Mbus wg EN-13757 wymaganym dla transmisji danych; komunikacja dwukierunkowa, współpracujące z systemem Inkasent oraz programem używanym do rozliczeń w PGKiM Sp. z o. o. Wykonawcy wypożyczymy smartfon, wraz z oprogramowaniem inkasenta, kompatybilnym do oprogramowania w naszej spółce PGKiM. Wykonawcy zostanie wgrany szablon, umożliwiający wpisanie numeru modułu i sprawdzenie czy możliwy jest zdalny odczyt poza terenem posesji. Jeżeli będą trudności z odczytem, należy zwrócić uwagę na poprawne zamontowanie anteny zewnętrznej, a jeśli to nie pomoże to ustalenie, z jakiej odległości podanej w metrach, jest możliwy odczyt. b) Dostawa wraz z wymianą i montażem 328 sztuk wodomierzy: O15 (około 10%), O 20 (około 90%) w obrębie nieruchomości mieszkalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o. o. oraz w studniach i lokalach mieszkalnych na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki. Wodomierze O15 i O20 o połączeniu gwintowanym, mokrobieżne, odporne na magnes, na zimną wodę o długości dla O 15- 110 mm i dla O 20- 130 mm i min. progu rozruchu dla O 15- 5 [I/h] i dla O 20- 8 [I/h]. c) Dostawa wraz z wymianą i montażem 129 sztuk wodomierzy: O 25 w obrębie nieruchomości mieszkalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o. o. oraz w studniach i lokalach mieszkalnych, szkołach i firmach na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki. Wodomierze O 25 o połączeniu gwintowanym, mokrobieżne, odporne na magnes, na zimną wodę o długości dla O 25-160 mm i min. progu rozruchu dla O 25 - 10 [I/h]..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.11.00 - Wodomierze 51.21.00.00 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium 2.400,00 (dwa tysiące czterysta PLN)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi zamówienia (w szczególności polegającej na dostawie, demontażu istniejących i montażu dostarczonych wodomierzy w ilości nie mniejszej niż 200 sztuk/rok), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wszelkie wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna: - posiadanie opłaconej polisy a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający opłacenie polisy. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia wg formuły: spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ewentualne pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Stosownie do art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 ze zm., zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 zmianę stawki VAT w stosunku do tej jaką zastosowano w cenie oferty, w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, 1.2 zmiany podwykonawców w sytuacji nie wywiązywania się z powierzonych im zadań. 2. Przesunięcie terminu wykonania robót maksymalnie do dnia 15.02.2015 r. możliwe będzie w następujących przypadkach: a) wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów, b) wystąpienie siły wyższej, przy czym zaistniałe zdarzenie musi w sposób istotny i bezpośredni wpływać na możliwość realizacji prac w terminie. Dopuszcza się niewykonanie do 5% z listy podanych wodomierzy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, natomiast wynagrodzenie zostanie pomniejszone proporcjonalnie do niewykonanych wymian wodomierzy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkimal.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. ul. 1 Maja 28/30 95-070 Aleksandrów Łódzki pok. nr 12..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2014 godzina 12:00, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. ul. 1 Maja 28/30 95-070 Aleksandrów Łódzki sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.