eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa i montaż centrali telefonicznej wraz z dostawą aparatów telefonicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-22

Poznań: Dostawa i montaż centrali telefonicznej wraz z dostawą aparatów telefonicznych
Numer ogłoszenia: 228481 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Poznań - Nowe Miasto , ul. Warszawska 183/185, 61-055 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8730410, fax. 061 8768288.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uspnm.hd.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż centrali telefonicznej wraz z dostawą aparatów telefonicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowej centrali telefonicznej w siedzibie Urzędu w Poznaniu przy ul. Warszawskiej 183/185 wraz z dostawą fabrycznie nowych aparatów telefonicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.54.30.00 - Łącznice telefoniczne 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 tej ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą dokument wystawiony przez producenta centrali lub krajowego przedstawiciela producenta upoważniający w/w osobę do instalacji i prowadzenia serwisu gwarancyjnego. 3. Posiadają doświadczenie w realizacji zamówień o porównywalnym zakresie i wartości prac. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu 3 ostatnich lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zainstalował co najmniej 2 centrale telefoniczne o podobnej konfiguracji i pojemności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń Wykonawcy i złożonych dokumentów określonych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru Zał. Nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru Zał. Nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidzane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - uzyskane od: - właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 4. Wykaz osób, które będą wykonywac bezpośrednio zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z wykorzystaniem wzoru Zał. Nr 3. W niniejszym wykazie Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą dokument wystawiony przez producenta centrali lub krajowego przedstawiciela producenta upoważniający w/w osobę do instalacji i prowadzenia serwisu gwarancyjnego. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie zamówień o porównywalnym zakresie i wartości prac wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te prace zostały wykonane należycie, z wykorzystaniem wzoru Zał. Nr 4. W niniejszym wykazie Wykonawca musi wykazać, że w w/w okresie zainstalował co najmniej 2 centrale telefoniczne o podobnej konfiguracji i pojemności. Wymagane powyżej dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uspnm.hd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Poznań - Nowe Miasto ul. Warszawska 183/185 61-055 Poznań pokój 409.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy Poznań - Nowe Miasto ul. Warszawska 183/185 61-055 Poznań Kancelaria Urzędu - pokój 301.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.