Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-25
Karczew: ZP.271.10.2011 Remont świetlicy we wsi Janów w ramach wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju realizowanego w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013
Numer ogłoszenia: 228481 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczew , ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 22 7806516, 780 76 41, faks 22 7806536.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.10.2011 Remont świetlicy we wsi Janów w ramach wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju realizowanego w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont świetlicy we wsi Janów w ramach wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju 1.1 Zakres rzeczowy obejmuje następujące asortymenty robót: 1) wykonanie robót związanych z izolacją cieplną w tym m.in.: a) oczyszczenie ścian podłoża pod ocieplenie, b) ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą styropianem grubości 12 cm, c) wykonanie elewacji, d) wykonanie i naprawa opaski wokół budynku. 2) wykonanie robót związanych z naprawą dachu w tym m.in.: a) uzupełnienie pokrycia dachu, b) uzupełnienie obróbek blacharskich, c) docieplenie dachu, d) docieplenie stropu wełną mineralną grubości 10 cm. 3) wykonanie robót związanych z pokryciem podłóg, ścian i sufitu w tym m.in.: a) rozebranie podłóg, b) przygotowanie podłoża pod nowe posadzki, c) wykonanie nowej nawierzchni tarasu i schodów, d) wykonanie okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi, e) wykonanie okładziny z płyt gipsowo-kartonowych na ścianach. 4) wymiana stolarki drewnianej, 5) roboty w zakresie wymiany instalacji elektrycznej, 6) roboty malarskie w tym m.in.: a) przygotowanie powierzchni pod wykonanie powłok malarskich, b) wykonanie powłok malarskich. Szczegółowo przedmiot zamówienia (zakres robót) jest określony w dokumentacji projektowej, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót - stanowiących załączniki nr 9÷13 do SIWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dopuszcza się możliwość udzielania zamówień uzupełniających o wartości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego w terminie 3 lat od jego udzielenia, jeżeli Zamawiający będzie zamierzał powtórzyć roboty tego samego rodzaju, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.44.21.10 - Malowanie budynków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 1.500,00 zł, (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem była budowa lub rozbudowa lub remont lub adaptacja budynków, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100) każda.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonawca wskaże do kierowania robotami osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane lub wydane wcześniej odpowiadające im uprawnienia budowlane, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, b) Wykonawca wskaże do kierowania robotami osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane lub wydane wcześniej odpowiadające im uprawnienia budowlane, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony Formularz Oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Wypełniony Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ. Dowód wniesienia wadium. Dokument(y), z którego(ch) będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu w pkt III.4.3.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z odpowiednim zachowaniem terminów ich wystawienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl (zakładka Zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew za opłatą 44,00 PLN w wersji papierowej na pisemny wniosek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego biletów miesięcznych dla uprawnionych do przewozu uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Karczew, w roku szkolnym 2024/2025
- Remont instalacji kanalizacji w budynku Przedszkola Nr 1 przy ul. Bednarskiej w Karczewie
- Modernizacja drogi 2765W
więcej: przetargi w Karczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem oświetlenia w obiektach Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
- Modernizacja budynku OSP w Komornikach
- Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Wadowice Górne
- Prace remontowe w Biurze Powiatowym w Czarnkowie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.