eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa sprzętu multimedialnego i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części od I do XI.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-30

Gdańsk: Dostawa sprzętu multimedialnego i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części od I do XI.
Numer ogłoszenia: 228483 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu multimedialnego i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części od I do XI..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego i RTV zwana dalej sprzętem, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części: część I - rzutnik multimedialny wraz z uchwytem, część II - sprzęt wizyjny, część III - projektory multimedialne , część IV - sprzęt RTV, część V - projektor multimedialny, część VI - osprzęt do tablicy multimedialnej SMART SB 480 wraz z montażem oraz dyktafon cyfrowy, część VII - sprzętu RTV, część VIII - projektor multimedialny, część IX - projektory multimedialne, część X - sprzęt RTV, część XI - dyktafony wraz z mikrofonami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca ma obowiązek podać w załączniku nr 2 producenta sprzętu, model (typ) oferowanego sprzętu, odpowiednio do wybranej części. 4. Dostawa sprzętu nastąpi do: 1)dla części I - Instytutu Geografii, ul. Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk; 2)dla części II - Biura ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk; 3)dla części III - Instytutu Filologii Polskiej, ul. Wita Stwosza 55, 80-952 Gdańsk; 4)dla części IV - Instytutu Filologii Polskiej, ul. Wita Stwosza 55, 80-952 Gdańsk; 5)dla części V - Katedry Hydrologii, ul. Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk; 6)dla części VI - Wydziału Historycznego, ul. Wita Stwosza 55, 80-952 Gdańsk; 7)dla części VII - Wydziału Prawa i Administracji, ul. Bażyńskiego 6, 80-952 Gdańsk; 8)dla części VIII - Zakładu Oceanografii Fizycznej, al. Marszałka Piłsudskiego 46, 81-378 Gdynia; 9)dla części IX - Instytutu Psychologii, ul. Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk; 10)dla części X - Katedry Gospodarki Przestrzennej, ul. Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk; 11)dla części XI - Biura ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk. 5. W części VI, poz. 2 z załącznika nr 2, dostawa wraz z montażem sprzętu na będącej w posiadaniu Zamawiającego tablicy interaktywnej SMART SB 480. 6. Wymagania stawiane dla sprzętu: 1)sprzęt musi spełniać parametry wyszczególnione w załączniku nr 2, 2)sprzęt musi być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3)oferowany sprzęt nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, 4)sprzęt musi posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego, 5)sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE (wydaną zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 nr 138 poz. 935 tj. z późn. zm.)), 6)jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203). 7. Gwarancja: 1)nie krótsza niż: a)36 miesięcy dotyczące części - I, IX b)24 miesiące dotyczące części - II, VI, VIII, X; c)12 miesięcy dotyczące części - III, IV, V, VII, XI. 2)Termin rękojmi nie może zakończyć się przed terminem 3 miesięcy od zakończenia gwarancji. 3)Gwarancja będzie świadczona przez Wykonawcę oraz na koszt Wykonawcy w miejscu użytkowania sprzętu, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 4)Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się po odbiorze sprzętu tj. podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo - odbiorczego. 5)Gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy, tj. o czas liczony od zgłoszenia do usunięcia wady. 6)Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 14 dni zapewnia wymianę sprzętu na nowy, wolny od wad, w przypadku jego trzykrotnej awarii w okresie gwarancji. 7)W przypadku gdy Wykonawca nie wypełni warunków gwarancji lub wypełni je w sposób nienależyty, Zamawiający będzie uprawniony do usunięcia wad na ryzyko i koszt Wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy. Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. Koszty te mogą być potrącone z bieżących należności Wykonawcy. 8)Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzęcie jak i wszelkie wady fizyczne, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. 8. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu. 9.W przypadkach określonych w pkt 9, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 14 ust. 1 projektu umowy - załącznik nr 5 (do SIWZ), sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu a Wykonawca jest obowiązany do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad. Jeżeli termin dostawy sprzętu przekroczy termin o którym mowa w § 6 projektu umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 8 ust. 1 lit. a) projektu umowy. 10. Wykonawca zapewnia: 1)że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi czas dostawy, 2)że poniesie koszty dostawy, opakowania, transportu, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunek z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3)montaż sprzętu opisanego w części VI, pozycja 2, 4)obsługę gwarancyjną, 11. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie wady (przystąpienie do niezwłocznego usunięcia wady) - 3 dni robocze od dnia zgłoszenia wady (powiadomienia telefonicznego i/lub pocztą elektroniczną). 12. Czas naprawy - nie dłuższy niż 14 dni roboczych, w przypadku niemożności zrealizowania naprawy w tym terminie Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego o porównywalnych parametrach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 32.32.20.00-6, 32.33.21.00-0, 51.61.11.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Załącznik nr 3 (do SIWZ) - oświadczenie z art. 22 ust. 1, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do reprezentowania Wykonawcy; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo Ci wszyscy Wykonawcy wspólnie. Dlatego też w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy może podpisać pełnomocnik w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy), lub wszyscy Wykonawcy razem na jednym dokumencie. Wystarczające jest również złożenie oświadczenia przez tego (tych) z Wykonawców, który samodzielnie spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Oświadczenie o nieprzynależności lub przynależności do grupy kapitałowej, zgodnie z art. 26 ust. 2d - załącznik nr 7 (do SIWZ). 3. Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1)Załącznik nr 6 (do SIWZ ) - oświadczenie o podwykonawcach. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty załącznika. 2)Zaakceptowany przez Wykonawcę załącznik nr 5 (do SIWZ) - projekt umowy; Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w rozdz. XVI pkt 1), 3)W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a)Dołączenia do oferty kart katalogowych, sprzętu wymienionego w załączniku nr 2, odpowiednio do części. Karty katalogowe muszą pochodzić od producenta, zawierać jego identyfikację, czyli np. podpis producenta lub jego znak firmowy czy adres strony internetowej w przypadku wydruku z Internetu - których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), składają oni jeden komplet wymaganych w ppkt 1, 2, 3 dokumentów. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, wymienionych w rozdziale V pkt 2 ppkt 2), 3), 4) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Dokument, o którym mowa w pkt 4 ppkt 1) lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 ppkt 1) lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Wymogi dotyczące terminu wystawienia dokumentów określone ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 5. Ofertę stanowią: 1)Załącznik nr 1 (do SIWZ) - formularz ofertowy należy złożyć w formie oryginału wg załączonego wzoru, wypełniony i podpisany, przez osob(ę)y poważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2)Załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia należy złożyć w formie oryginału wg załączonego wzoru, wypełniony i podpisany, przez osob(ę)y poważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), zobowiązani są oni do dostarczenia jednego kpl. w/w dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1)zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego tj. względy techniczne, organizacyjne, ekonomiczne; 2)zmiany obowiązujących przepisów prawa, 3)zaistnienia siły wyższej, 4)wycofania z produkcji proponowanego modelu (typu) i zastąpienia danego modelu (typu) z produkcji, a dostępny będzie sprzęt o parametrach nie gorszych niż wynikający z umowy, pod warunkiem, że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie. Wycofanie modelu (typu) określonego w ofercie, z produkcji przez producenta, Wykonawca musi pisemnie udokumentować a Zamawiający musi wyrazić na to zgodę, 5)zmiany, dotyczącej proponowanego modelu (typu), jeżeli za tą samą kwotę brutto będzie dostępny sprzęt o lepszych parametrach technicznych, w tym celu Wykonawca prześle Zamawiającemu propozycję sprzętu, która będzie podlegała akceptacji Zamawiającego. Powyższe może wystąpić tylko w przypadku wprowadzenia sprzętu do sprzedaży po terminie otwarcia ofert, co zostanie potwierdzone przez producenta sprzętu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych , ul. Bażyńskiego 1A, pokój nr 124, I piętro 80 - 952 Gdańsk Oliwa, w godzinach pracy od 7:00 do 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych , ul. Bażyńskiego 1A, pokój nr 122, I piętro 80 - 952 Gdańsk Oliwa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I - rzutnik multimedialny wraz z uchwytem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II - sprzęt wizyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III - projektory multimedialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV - sprzęt RTV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część V - projektor multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część VI - osprzęt do tablicy multimedialnej SMART SB 480 wraz z montażem oraz dyktafon cyfrowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 32.33.21.00-0, 51.61.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część VII - sprzętu RTV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: część VIII - projektor multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: część IX - projektory multimedialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: część X - sprzęt RTV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: część XI - dyktafony wraz z mikrofonami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.