eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskUtrzymanie czystości wraz z zimowym utrzymaniem alejek oraz pielęgnacja trawników w parkach i skwerach miejskich - Zadanie 2



Ogłoszenie z dnia 2015-09-03

Słupsk: Utrzymanie czystości wraz z zimowym utrzymaniem alejek oraz pielęgnacja trawników w parkach i skwerach miejskich - Zadanie 2
Numer ogłoszenia: 228496 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 848 37 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości wraz z zimowym utrzymaniem alejek oraz pielęgnacja trawników w parkach i skwerach miejskich - Zadanie 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) letnie utrzymanie alejek i schodów w parkach i na skwerach, polegające na: zamieceniu alejek utwardzonych, nieutwardzonych i schodów wraz ze usunięciem nieczystości luźnych (papiery, gałęzie, folie, butelki, niedopałki, odchody zwierzęce, pobite szkło, kamienie, gruz) , 2) opróżnianie koszy parkowych wraz z rozłożeniem wewnątrz kosza worka foliowego, w tym wymiana worków foliowych po każdorazowym opróżnieniu kosza; 3) koszenie trawników wraz ze zgrabieniem i wywozem pokosu, 4) utrzymanie czystości na trawnikach, w skupinach krzewów, żywopłotach i różankach - usunięcie zanieczyszczeń (papiery, gałęzie, folie, butelki, niedopałki, odchody zwierzęce, pobite szkło, kamienie, gruz), 2. Ogólne wytyczne wykonywania prac: 1) oczyszczanie (utrzymanie) musi być wykonane sprzętem do tego przeznaczonym, zgodnie z obowiązującą technologią oczyszczania miasta. Wymaga się sprzętu mechanicznego, którego całkowity ciężar nie przekracza 800 kg, 2) oczyszczanie alejek utwardzonych, nieutwardzonych i schodów oznacza dokładne usunięcie i zamiecenie z występujących nieczystości (np. piasek, liście, kwiatostany, papiery, gałęzie, folie, butelki, niedopałki, odchody zwierzęce, pobite szkło, kamienie, gruz) aż do całkowitego ich usunięcia ręcznie lub przy użyciu sprzętu mechanicznego z wywozem tych nieczystości do miejsc unieszkodliwiania odpadów, 3) oczyszczanie alejek utwardzonych, nieutwardzonych, schodów i trawników z martwych zwierząt winno następować niezwłocznie po wystąpieniu takiego faktu, postępując przy tym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 4) zebrane nieczystości należy przetransportować, przekazać do właściwych miejsc ich zagospodarowania zgodnie z posiadanym zezwoleniem w tym zakresie, 5) oczyszczanie alejek utwardzonych, nieutwardzonych i schodów, opróżnianie koszy oraz usuwanie zanieczyszczeń z trawników powinno zakończyć każdorazowo do godz. 7:00 w okresie letnim, 6) bezwzględnie zakazuje się podmiatania opadłych liści oraz wszelkich innych zanieczyszczeń na trawniki, 7) opróżnianie koszy parkowych polega na zabraniu nieczystości z kosza i wokół niego, 8) w celu ochrony kosza przed zabrudzeniem, wewnątrz kosza należy rozłożyć worek foliowy, 9) Wykonawca ma obowiązek wprowadzenia niezbędnej ilości sprzętu i osób potrzebnych do wykonania zamówienia, 10) po zakończeniu koszenia trawników w każdym dniu należy zamieść i uprzątnąć alejki, schody i jezdnie ze skoszonej trawy wraz z wywozem zanieczyszczeń (należy tak rozplanować prace, aby po zakończonym koszeniu bezwzględnie zamieść zabrudzone nawierzchnie), 11) każdorazowo termin rozpoczęcia prac dot. koszenia alejek i grabienia liści należy uzgodnić z inspektorem nadzoru, 12) koszenie trawników wraz ze zgrabieniem i wywozem pokosu należy zakończyć na skwerach w ciągu dwóch dni od rozpoczęcia prac na danym obiekcie, a w parkach w ciągu czterech dni od rozpoczęcia prac na danym obiekcie, 13) w trakcie koszenia nie wolno zaśmiecać skupin krzewów skoszoną trawą; w przypadku zabrudzenia trawą skupiny (kory stanowiącej ściółkę) Wykonawca ma obowiązek doprowadzić ją do stanu pierwotnego, 14) należy na bieżąco patrolować i kontrolować stan czystości na obsługiwanych terenach i przekazywać informacje Zamawiającemu. Należy także informować Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach występujących na obiekcie takich jak: dewastacja urządzeń małej architektury, uszkodzenia drzew, kradzieże drzew, krzewów i elementów małej architektury, 15) należy zapewnić lokalizację bazy zaplecza technicznego w granicach administracyjnych miasta Słupska lub najbliższej okolicy, umożliwiającą na jej terenie stacjonowanie i przechowywanie sprzętu, wyposażoną w faks oraz środki łączności z bezpośrednim kontaktem telefonicznym z Zamawiającym oraz Strażą Miejską i Policją - telefon alarmowy, 16) utrzymanie czystości zakłada oczyszczanie terenów zgodnie z przypisanymi krotnościami. Nie dopuszcza się zmniejszenia krotności oczyszczania w ciągu świąt i dni wolnych od pracy lub niesprzyjających warunków zewnętrznych (np. porywiste wiatry lub skutki wandalizmu), 17) Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, 18) Wykonawca winien przed złożeniem faktury przedstawiać inspektorowi nadzoru na koniec miesiąca kalendarzowego wykaz zrealizowanych prac, 19) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykonywania usług. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, 20) pracownicy wykonujący prace w terenie muszą być wyposażeni w odzież roboczą, oznakowaną czytelną nazwą firmy, 21) Wykonawca obowiązany jest codziennie zawiadamiać Zamawiającego o zakresie wykonywanych prac w danym dniu do godziny 8:00, 22) kontrolowanie oczyszczania terenów odbywać się będzie na bieżąco przez pracowników Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku. W przypadku stwierdzenia w trakcie kontroli niewykonania lub nienależytego wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia, Zamawiający powiadomi w formie ustnej bądź pisemnej (dopuszczalny fax, e-mail) o powyższym Wykonawcę, o ile nie brał on udziału w kontroli i Wykonawca niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 5 godzin wykona prace, których w ogóle nie wykonał, a zgodnie z zamówieniem powinien je wykonać lub zlikwiduje stwierdzone nieprawidłowości w pracach, które według zamówienia wykonał, 23) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jeden raz w tygodniu środek transportu wraz z kierowcą, z co najmniej dwoma miejscami do siedzenia dla przedstawicieli Zamawiającego w celu kontroli jakości wykonywanego przedmiotu zamówienia, odbioru prac. Koszty transportu obciążają Wykonawcę, 24) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zamówienia urządzeń Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego, 25) Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami realizacji zamówienia publicznego, dokumentami oraz miejscem wykonania zamówienia. Zamówienie przyjmuje do realizacji bez zastrzeżeń i wykona zakres prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zgodnie z zasadami wiedzy, sztuki ogrodniczej i wskazaniami inspektora nadzoru za cenę podaną w ofercie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO-PLAN Spółka Akcyjna, ul. Szczecińska 99, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12245,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13224,73

  • Oferta z najniższą ceną: 13224,73 / Oferta z najwyższą ceną: 13224,73

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie na usługę pn. Utrzymanie czystości wraz z zimowym utrzymaniem alejek oraz pielęgnacja trawników w parkach i skwerach miejskich - Zadanie 2 było jedną z części przeprowadzono postępowania o udzielenie zamówienia (znak ZIM.ZP.II.341/4/14) w trybie przetargu nieograniczonego, którego wartość szacunkowa jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Przetarg został ogłoszony w dniu 17 marca 2014 r. i udzielono zamówienia na tę część (zadanie 2) firmie ECO-PLAN Spółka Akcyjna, ul. Szczecińska 99, 76-200 Słupsk - umowa nr 7/ZIM/14 z dnia 30 kwietnia 2014 r. W zamówieniu tym Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w sytuacji, gdy wykonanie zamówienia uzupełniającego stanie się niezbędne. Zamówienie obejmujące wykonanie zadania 2 wartością nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego dotyczącego realizacji zadania 2, polega na powtórzeniu tego samego rodzaju prac z wyłączeniem utrzymania zimowego ze względu na czas realizacji wrzesień - październik. Ponadto udzielenie zamówienia stało się niezbędne, ponieważ ogłoszony został w dniu 13 sierpnia 2015 r. przetarg nieograniczony w podziałem na części (zadania), w tym na przedmiotową część (zadanie 2). Do postępowania złożono 6 ofert z podziałem na części (zadania). Komisja jest w trakcie badania ofert i już na dzień dzisiejszy wiadomo, że będzie konieczne zwrócenie się do wykonawców o wyjaśnienia i/lub uzupełnienia treści złożonych ofert. W związku z tym, iż umowa na realizację zadania 2 kończy się w dniu 31 sierpnia 2015 r. i do tego czasu Zamawiający nie ma możliwości dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty na realizację zadania 2 występuje pilna konieczność udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy na wykonywanie usługi utrzymania czystości oraz pielęgnacja trawników w parkach i skwerach miejskich. Ciągłość usługi ze względu na jej charakter musi być zachowana. Podsumowując nadmieniam, iż spełnione są przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp tj.: 1) udzielenie zamówienia podstawowego nastąpiło w trybie przetargu nieograniczonego, 2) zamówienie uzupełniające było przewidziane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego, 3) w wartości szacunkowej zamówienia podstawowego uwzględniona została wartość zamówienia uzupełniającego (nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego), 4) występuje zgodność zamówienia uzupełniającego z przedmiotem zamówienia podstawowego, 5) nie upłynął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, 6) zamówienie uzupełniające jest powtórzeniem przedmiotu zamówienia podstawowego, 7) wartość zamówienia podstawowego brutto wynosi 111.731,63 zł, z czego 50 % to kwota 55.865,82 zł brutto, a planowana wartość zamówienia uzupełniającego to kwota 13.224,73 zł brutto tj. kwota ta nie przekracza 50 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.