Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-21
Kielce: Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup cyfrowego aparatu fotograficznego oraz kamery wideo.
Kod CPV 32332200-8, 33451000-6
Numer ogłoszenia: 228509 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia na Potrzeby Sił Pokojowych, ul. Wojska Polskiego 300, 25-205 Kielce, woj. świętokrzyske, tel. 041 3174300, fax 041 3174330.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup cyfrowego aparatu fotograficznego oraz kamery wideo. Kod CPV 32332200-8, 33451000-6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup cyfrowego aparatu fotograficznego oraz kamery wideo. Kod CPV 32332200-8, 33451000-6
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.33.32.00 - Kamery wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.32.00 - Kamery wideo Oryginalny kod CPV: 33.45.10.00 - Aparaty fotograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium .,.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryteria oceny. Niespełnienie warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2006r. nr 164 poz.1163 z póżn. zm.), Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest dołączyć do niej: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych prawem zamówień publicznych (załącznik nr 2). 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart.24 ust.1 pkt 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) dokumenty ( foldery reklamowe ) potwierdzające spełnienie minimalnych wymagań dla cyfrowego aparatu fotograficznego oraz kamery wideo określone w załączniku 4 oraz załączniku 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Na Potrzeby Sił Pokojowych ul. Wojska Polskiego 300 25-205 Kielce telefon (041) 3174-288 fax (041) 3174 - 330 www.army.mil.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 11:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kielcach ul Wojska Polskiego 300 w kancelarii jawnej CSNPSP nie później niż do dnia 30.11.2007. do godz.11,45.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa cateringu na spotkanie z beneficjentami i potencjalnymi beneficjentami programu FEŚ 2021-2027
- Zakup wraz z dostawą przeciwciał monoklonalnych, odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrów przepływowych dla Lab. Naukowego i Diagnostycznego Kliniki Hematologii i Transplantacji Szpiku ŚCO.
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulic: Tatrzańskiej, Leofflera w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Budżetu Obywatelskiego dla inwestycji pn.: "Rewitalizacja Brodwaya - deptaka na Osiedlu Świętokrzyskim"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki";nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Rozbudowa szybu windy w budynku A
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/07/2025 Zakup i dostawa kompaktowego aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami na potrzeby Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego - 1 szt.
- Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim-sanitariaty etap II oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrz.
- Dostawa 4szt kamer optycznych dla CDSI DE-dzp.272-081/25
- Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. "Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !"
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU im. St. Staszica w Kościelcu w ramach FEW 2021-2027 współfin. z Fun. na rzecz Sprawiedliwej Transformacji poprzez zakup wyposażenia do pracowni kierunkowych (2)".
- Wyposażenie na potrzebę stworzenia nowoczesnego laboratorium analizy i symulacji procesów biznesowych. w ramach programu "Regionalna inicjatywa doskonałości"
więcej: Kamery wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.