Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-26
Radom: Ogrodzenia upraw leśnych, zbiór nasion Jd z drzew stojących oraz mechaniczne przygotowanie gleby w Nadleśnictwie Radom
Numer ogłoszenia: 228557 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom , ul. Janiszewska 48, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3451722, faks 048 3451369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/radom
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ogrodzenia upraw leśnych, zbiór nasion Jd z drzew stojących oraz mechaniczne przygotowanie gleby w Nadleśnictwie Radom.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ogrodzenie upraw leśnych, zbiór nasion Jd z drzew stojących oraz mechaniczne przygotowanie gleby. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części: 1) Ogrodzenie upraw w leśnictwie Rajec 2) Ogrodzenie upraw w leśnictwie Zadobrze 3) Ogrodzenie upraw w leśnictwie Jedlnia 4) Ogrodzenie upraw w leśnictwie Janiszew 5) Ogrodzenie upraw w leśnictwie Łaziska 6) Ogrodzenie upraw w leśnictwie Makowiec 7) Ogrodzenie upraw w leśnictwie Oblas 8) Ogrodzenie upraw w leśnictwie Modrzejowice 9) Zbiór nasion Jd z drzew stojących 10) Mechaniczne przygotowanie gleby w rabatowałki w leśnictwie Rajec Zakres rzeczowy. Dla części zamówienia 1-8 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej w dziale ochrony lasu polegających na ogrodzeniu upraw leśnych w Nadleśnictwie Radom w roku 2011. Zamówienie obejmuje : - usunięcie krzewów i wykoszenie terenu pod wykonanie ogrodzenia - dowiezienie z terenu danego leśnictwa słupków na ogrodzenie - rozniesienie i wkopanie słupków / na głębokość minimum 0,5m/ w odstępie co 4mb - dowiezienie siatki z siedziby Nadleśnictwa do miejsca montażu - rozciągnięcie, naciągnięcie i umocowanie siatki do słupków przy pomocy gwoździ - umocowanie siatki do gruntu między słupkami przy pomocy dwóch drewnianych palików wbitych na głębokość min. 50 cm -wykonanie i zamocowanie przejść umożliwiających wejście na teren powierzchni ogrodzonej /w miejscach wskazanych przez leśniczego /, należy wykonać min. jeden przełaz na jedną powierzchnię grodzoną /np. gniazdo / - Zamawiający zapewnia siatkę i słupki do wykonania ogrodzenia oraz drewno do wykonania przełazów, pozostałe materiały zapewnia wykonawca - proponowana stawka za 1HM (100 metrów bieżących) ogrodzenia powinna zawierać ich koszt. Schemat ogrodzenia i przełazów stanowią załączniki 4.1 i 4.2 do SIWZ. Dla części zamówienia 9 Przedmiotem zamówienia jest zbiór nasion Jd z drzew stojących w wyłączonych drzewostanach nasiennych na terenie Nadleśnictwa Przysucha. Przed przystąpieniem do zbioru Wykonawca powinien dostarczyć partię szyszek w celu wykonania oceny przedzbiorczej . Faktyczna ilość zebranych szyszek zależeć będzie od urodzaju - maksymalna ilość to 490 kg. Zbiór i masa zebranych szyszek każdego dnia będą odnotowywane w dziennej karcie zbioru i potwierdzane podpisem właściwego terytorialnie leśniczego ( załącznik nr 6 do SIWZ ). Szyszki należy dostarczyć do Szkółki Leśnej w Orońsku , co powinno zostać potwierdzone przez Leśniczego Szkółkarza na dziennej karcie zbioru. Dla części zamówienia 10 Przygotowanie gleby w w rabatowałki oddz. 37h Leśnictwo Rajec Przedmiotem zamówienia jest wykonanie melioracji agrotechnicznych oraz przygotowanie gleby poprzez wykonanie rabato wałków. Rabatowałki wykonuje się przy średnim zabagnieniu gruntu poprzez wyoranie za pomocą pługa aktywnego lub pługofrezarki rowków głębokości 0,4-0,5 m w odstępach ok. co ok. 2 m oraz uformowanie z wydobytej ziemi po obu stronach każdego rowka wałków szerokości 0,3-0,4 m i wysokości 0,2-0,3 m. Przyjmuje się długość 7100 mb rabatowałków do wykonania na jednym hektarze przy użyciu pługa aktywnego lub pługofrezarki. Schemat wykonania stanowi załącznik nr 4.3 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Strony przewidują możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, których wartość nie może przekroczyć 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagań nie określa się
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagań nie określa się
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagań nie określa się
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia / nie spełnia Dla: części 1-8 Wymagań się nie określa; części 9 minimum jedna osoba z uprawnieniami do prac na wysokościach; części10 minimum jedna osoba z uprawnieniami do kierowania ciągnikiem;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 10000PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dopuszcza możliwość zmiany pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w przypadku zmian przedmiotu umowy których wartość będzie się bilansowała w ramach maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy. 3. Zamawiający przewiduje zmianę terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a. działania siły wyższej. b. zawarcia umowy na roboty dodatkowe z przyczyn określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem, że wydłużenie terminu realizacji robót nie może być dłuższe niż 30 dni od daty określonej w punkcie 4 SIWZ 4. Za zgodą stron może zostać dokonane w drodze aneksu do umowy skrócenie terminu umownego jej realizacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/radom
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Radom ul. Janiszewska 48; 26-600 Radom pok. nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Radom ul. Janiszewska 48; 26-600 Radom - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wymiana nawierzchni chodnika przy ul. Sobieskiego w Radomiu
- 3-U /2025 Okresowe przeglądy, konserwacje i naprawy sprzętu medycznego
- DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH DO SWPZZPOZ W RADOMIU
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych w Radomiu.
- "Zakup i dostawa urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz projektorów dla Starostwa Powiatowego w Radomiu".
- Usługa zorganizowania wyjazdu zagranicznego samolotem do Albanii - powtórzona procedura
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa integracyjnego placu zabaw przy ul. Mieszka I i Dobrawy w Komornikach
- Usuwanie wiatrowałów na terenie leśnictwa Pawłowice w roku 2025
- Wykonywanie usług związanych z ochroną przeciwpożarową obszarów leśnych na terenie Nadleśnictwa Parciaki w 2025 roku
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- Budowa amfiteatru w Parku Zdrojowym w Gołdapi
- "Wykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej lasu (obserwacja terenów leśnych)"
więcej: Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.