Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-21
Lipusz: Budowa kanalizacji sanitarnej oraz wodociągu w Lipuszu
Numer ogłoszenia: 228596 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipusz, ul. Derdowskiego 7, 83-424 Lipusz, woj. pomorskie, tel. 058 6874515, 6874530, fax 058 6874591.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ug@lipusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej oraz wodociągu w Lipuszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej oraz wodociągu w miejscowości Lipusz. 2. Zakres zamówienia obejmuje : 2.1. Budowa wodociągu z rur PE 110 mm - dł. 319 mb, PE 90mm - dł. 1835 mb, przyłącza z rur PE 40, 32 mm szt. 96 szt., hydranty 11 kpl. 2.1.1. Opis : Przewody wodociągowe zaprojektowano z rur i kształtek tworzywowych PE 90/110/160 mm PE100 SDR17 klasy PN10 łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego. W celu prawidłowej eksploatacji i zabezpieczenia ppoż. w trasie wodociągu zaprojektowano hydranty nadziemne 80mm. Patrz projekt z opisem w załączeniu. 2.2. Budowa kolektorów sanitarnych grawitacyjnych z rur PCV o śr. 200, 150 mm - dł. 2366,50 mb, studzienki kanalizacyjne 90 szt., studzienki rewizyjne 98 szt. 2.2.1. Opis : Kanalizację sanitarną zaprojektowano z prostek i kształtek tworzywowych PCV-U litego średnicy 200 mm klasy SDR34 i sztywności obwodowej SN8. Studnie betonowe prefabrykowane łączone na pióro i wpust uszczelniony uszczelką gumową EPDM, element denny studni wraz z kinetą i przepływką jest w całości prefabrykowany. Patrz projekt z opisem w załączeniu. 2.3. Budowa kolektorów sanitarnych ciśnieniowych z rur PE 90 mm - dł. 153,50 mb Rurociągi tłoczne z rur PEHD 100, PN 6, posiadające wyloty wyposażone w deflektory stalowe umieszczone w studzienkach rozprężnych betonowych średnicy 1200 mm. Patrz projekt z opisem w załączeniu 2.4. Budowa podziemnej przepompowni ścieków - szt. 1 wraz z robotami towarzyszącymi. 2.5. Wystąpienie w imieniu Zamawiającego i uzyskanie, po zrealizowaniu inwestycji pozwolenia na eksploatację. 2.6. Przed włączeniem do eksploatacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych uzyskania zgody właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kościerzynie, Każdy zastosowany materiał , wyrób i preparat, w tym dezynfekcyjny przed uzyskaniem pozwolenia na eksploatację powinien uzyskać zgodę Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kościerzynie wydaną na podstawie atestu higienicznego Państwowego Zakładu Higieny. Patrz projekt z opisem w załączeniu. Szczegółowy zakres prac budowlanych wyszczególniono w przedmiarze robót oraz w projekcie budowlanym- załącznik nr 5 .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Oferent, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł, (słownie złotych : trzydzieści tysięcy 00/100) 2.Oferent zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu do złożenia oferty. Dowód wniesienia wadium (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) powinien załączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium (poza wadium w formie pieniężnej) należy złożyć w siedzibie zamawiającego. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; 3)gwarancjach bankowych: 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 nr 25, poz.253, nr 66, poz.696 i nr 216, poz. 1824) 4. Jeżeli wadium będzie wnoszone w pieniądzu, należy je wnieść na konto zamawiającego Bank Spółdzielczy Starogard Gd./ Oddział Lipusz nr 39 8340 0001 0200 0475 2000 0006 5. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: 1/ określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2/ wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom, 3/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , robot instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych o łącznej wartości 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, potwierdzone referencjami od 2003 roku od poprzednich zamawiających. Jednakże wartość jednego zamówienia nie może być niższa niż 1 000 000,00 zł ,(słownie: jeden milion złotych). Dla uznania ważności oferty należy przedstawić pozytywne referencje w minimum 3 (trzech) robót o charakterze i zakresie podobnych do przedmiotu zamówienia 4) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie ( należy potwierdzić stałe zatrudnienie min. 10 osób) oraz wskazanie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, potwierdzony niezbędnymi uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) udzielą minimum pięcioletniej gwarancji na wykonane roboty 6) zrealizują przedmiot zamówienia w terminie do dnia 30.11.2008 r roku za stałą cenę ryczałtową podaną w ofercie 7) przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub oświadczenie, że oferent dokona ubezpieczenia kontraktu przed podpisaniem umowy. 8) przedstawić kosztorys ofertowy (na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji i przedmiaru robót). Musi to być kosztorys szczegółowy z podaniem cen robocizny, materiałów, sprzętu, podaniem podstawy wyceny, podaniem wartości ogółem poszczególnych elementów robót itp. 9) Zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale IV niniejszej SIWZ metodą spełnia /nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał,nr 3) 1.2 oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał,nr 4) 1.3 odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. Nr 1); z załączonym szczegółowym kosztorysem oraz z tabelą elementów scalonych sporządzony w sposób określony w rozdz. III. pkt.1, ptpkt.8 oraz wypełnioną tabelę wg załącznika nr 12 1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.6 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie , posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zał. nr 8) oraz wykaz pracowników zgodnie z rozdz.III ust.1 pkt. 4 SIWZ 1.7 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń oraz sprzętu , jakie posiada wykonawca (zał. nr 7) 1.8 wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót instalacyjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom instalacyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania minimum 3 robót budowlanych (zał. nr 9) zgodnie z rozdz.III ust.1 pkt. 3 SIWZ 1.9 oświadczenie o udzieleniu pięcioletniej gwarancji (zał. nr 10) 1.10 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub oświadczenie, że oferent dokona ubezpieczenia kontraktu przed podpisaniem umowy 1.11 zakres robót, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (zał. nr 6) 1.12 zrealizują przedmiot zamówienia w terminie do dnia 30.11.2008 r roku za stałą cenę ryczałtową podaną w ofercie (zał. nr 11)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/lipusz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lipuszu 83-424 Lipusz, ul. Derdowskiego 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Lipuszu 83-424 Lipusz, ul. Derdowskiego 7 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.01.2008.
INNE PRZETARGI LIPUSZ
- Przebudowa kotłowni wraz z wymianą źródeł ciepła w leśniczówkach Bawernica, Parchowo, Sucha i Karpno
więcej: przetargi LIPUSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa i przebudowa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Obsza
- Rozbudowa ujęcia wody w Kaznowie Kolonii oraz w Kolechowicach Kolonii
- Budowa kanalizacji na terenie gminy Pilchowice
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.