eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczborkŚwiadczenie usług w zakresie 3 szkoleń grupowych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kluczborku pnSzkolenie 1:Kurs wykonywania robót brukarskich. Szkolenie 2:Pracownik robót wykończeniowych-modułymalarz, tynkarz. Szkolenie 3:Kurs nabycia umiejętności kładzenia kafelek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-14

Kluczbork: Świadczenie usług w zakresie 3 szkoleń grupowych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kluczborku pn: Szkolenie 1:Kurs wykonywania robót brukarskich. Szkolenie 2:Pracownik robót wykończeniowych-moduły: malarz, tynkarz. Szkolenie 3:Kurs nabycia umiejętności kładzenia kafelek
Numer ogłoszenia: 228618 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210052 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku, ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4471388, faks 077 4187788.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie 3 szkoleń grupowych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kluczborku pn: Szkolenie 1:Kurs wykonywania robót brukarskich. Szkolenie 2:Pracownik robót wykończeniowych-moduły: malarz, tynkarz. Szkolenie 3:Kurs nabycia umiejętności kładzenia kafelek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie 3 szkoleń grupowych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kluczborku pn : SZKOLENIE 1:Kurs wykonywania robót brukarskich 1.Ilość osób do przeszkolenia : 10 osób Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych ze szczególnym uwzględnieniem osób długotrwale bezrobotnych, powyżej 50 roku życia, do 25 roku, pomiędzy 25 a 50 rokiem życia, niepełnosprawnych oraz innych osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy 2.Miejsce szkolenia : a.teoria - Kluczbork , b.praktyka - wskazany obiekt użyteczności publicznej na terenie miasta Kluczbork 3.Ilość godzin: Teoria -24 godziny zegarowe, praktyka - 144 godzin zegarowych, łącznie - 168 godzin zegarowych (dla każdego uczestnika szkolenia). 3.1 Szkolenie powinno trwać nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące co najmniej 45 minut oraz przerwę liczącą średnio do 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana elastycznie) 3.2 Zajęcia mają odbywać się 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt 3.3 Zajęcia powinny zaczynać się nie wcześniej niż od godz. 08:00, a kończyć nie później niż o godz. 16:00 4.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: a)Zapewnienia uczestnikom kursu sali szkoleniowej do zajęć teoretycznych posiadającą powierzchnię spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp. m.in. odpowiednie oświetlenie, akustykę, wentylację i temp. Min. 20 C, sala szkoleniowa musi posiadać stanowisko komputerowe dla wykładowcy, rzutnik multimedialny podłączony do stanowiska wykładowcy i ekran. b)Zapewnienia uczestnikom szkolenia miejsca/terenu umożliwiającego wykonanie czynności praktycznych. c)zapewnienia uczestnikom kursu stanowisk pracy wyposażonych w niezbędne akcesoria konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych tj. kilofy(5 szt.),młoty 4 kg i cięższe ( 3 szt.), młoty brukarskie (3 szt.), łopaty (5 szt.), szpadle (4 szt.),spalinowe zagęszczarki gruntu lub ubijaki drogowe, materiały (tj. kostkę brukową, piasek, cement, tłuczeń, podsypkę, żwir, krawężniki), brechy (3 szt.) ,nakolanniki brukarskie opatrzone znakiem CE (dla każdego uczestnika szkolenia), grabie, taczki, taśmy ostrzegawcze do oznaczenia miejsca zajęć, odzież ochronną dla każdego uczestnika szkolenia w odpowiednim rozmiarze: rękawice (wykonane z dzianiny, odporne na ścieranie, powlekane podwójnie wulkanizowaną gumą , zakończone ściągaczem), spodnie typu ogrodniczki (100% bawełny, gramatura min. 260g/m2, tkanina wytrzymała, kurczliwość max. 3%), obuwie ochronne (wykonane ze skóry bydlęcej, z podeszwą bezpieczną, olejoodporną, stabilne w kostce, z blachą i nalanym podnośnikiem), koszulkę z krótkim rękawem. Wartość materiałów do zajęć praktycznych nie może być mniejsza niż 40 % wartości ceny ofertowej. d)materiały biurowe (tj. zeszyt, teczka, długopis), skrypty, muszą być oznakowane logami Unii Europejskiej, EFS, i PO KL e)zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego, którego koszt jest wliczony w koszt kursu f)zorganizowanie badań lekarskich (koszt badań lekarskich wliczony w koszt kursu) g)Wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń określonych w § 18 ust. 2 (Załącznik 5) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz dołączenia do nich suplementów zawierających następujące informacje : 1/ okres trwania szkolenia, 2/ tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 5.Szkolenie ma się rozpocząć: 1 lipca 2013r. (zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie mniej niż 6 godzin dziennie , a nie więcej niż 8 godzin dziennie) 6.Program szkolenia: Wymagany minimalny program szkolenia: a)BHP i p.poż w pracy brukarza i ochrona w pracach brukarskich, b)Dokumentacja techniczna - czytanie rysunku technicznego, c)Materiałoznawstwo, d)Planowanie szczegółowego przebiegu i właściwej kolejności czynności technologicznych, e)Planowanie robót brukarskich (szacowanie zapotrzebowania na materiały, zagospodarowanie przestrzeni), f)Ocena ilościowa i jakościowa materiałów używanych w pracy brukarza, g)Urządzenie mechaniczne i ręczne używane przy robotach brukarskich, h)Przyczyny zapadania się kostki brukowej, płyt kamiennych lub betonowych oraz inne negatywne skutki nieprawidłowego ułożenia nawierzchni, i)Metody wyznaczenia poziomu i kątów nachylenia, j)Pomiary obliczenia wielkości geometrycznych niezbędnych w pracy brukarza, k)Niwelowanie terenu, l)Wykonanie wykopu lub nasypu oraz układanie podkładu pod bruk, m)Rodzaje kostki brukowej, n)Obróbka kamiennych materiałów drogowych o)Materiały używane do podbudowy i fugowania, p)Komponowanie kostki brukowej z wykorzystaniem alternatywnych materiałów (np. drewno, metal, tłuczeń), q)Zapewnienie odpływu wody z nawierzchni brukowanej ochrona nawierzchni brukowanej (zabezpieczenie nawierzchni przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych), r)Konserwacja i naprawa nawierzchni brukowanych 7.Wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych: a.zapewnienie uczestnikom kursu stanowisk pracy wyposażonych w niezbędne akcesoria konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych tj. kilofy(5 szt.),młoty 4 kg i cięższe ( 3 szt.), młoty brukarskie (3 szt.), łopaty (5 szt.), szpadle (4 szt.),spalinowe zagęszczarki gruntu lub ubijaki drogowe, materiały (tj. kostkę brukową, piasek, cement, tłuczeń, podsypkę, żwir, krawężniki), brechy (3 szt.) ,nakolanniki brukarskie opatrzone znakiem CE (dla każdego uczestnika szkolenia), grabie, taczki, taśmy ostrzegawcze do oznaczenia miejsca zajęć, odzież ochronną dla każdego uczestnika szkolenia w odpowiednim rozmiarze: rękawice (wykonane z dzianiny, odporne na ścieranie, powlekane podwójnie wulkanizowaną gumą , zakończone ściągaczem), spodnie typu ogrodniczki (100% bawełny, gramatura min. 260g/m2, tkanina wytrzymała, kurczliwość max. 3%), obuwie ochronne (wykonane ze skóry bydlęcej, z podeszwą bezpieczną, olejoodporną, stabilne w kostce, z blachą i nalanym podnośnikiem), koszulkę z krótkim rękawem. Wartość materiałów do zajęć praktycznych nie może być mniejsza niż 40 % wartości ceny ofertowej. b.materiały biurowe (tj. zeszyt, teczka, długopis), skrypty, muszą być oznakowane logami Unii Europejskiej, EFS, i PO KL 8.Informacje dodatkowe: a.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia podczas zajęć teoretycznych dostęp do zaplecza socjalnego (w czasie przerw powinny być podawane uczestnikom szkolenia wyroby cukiernicze(ciastka, paluszki, kawa, herbata oraz woda mineralna), a podczas zajęć praktycznych wykonawca zapewni wodę mineralną oraz ciepły posiłek. b.Wykonawca zapewni odpowiednie zaplecze sanitarne ( toalety, umywalki itp.) SZKOLENIE 2 : Pracownik robót wykończeniowych - moduły: malarz, tynkarz 1.Ilość osób: Ilość osób do przeszkolenia : 10 osób . Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych ze szczególnym uwzględnieniem osób długotrwale bezrobotnych, powyżej 50 roku życia, do 25 roku życia, pomiędzy 25 a 50 rokiem życia, niepełnosprawnych oraz innych osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy . 2.Miejsce szkolenia: a.teoria - Kluczbork , b.praktyka - Kluczbork 3Ilość godzin : teoria - 24 godziny zegarowe, praktyka - 128 godzin zegarowych, łącznie - 152 godziny zegarowe (dla każdego uczestnika szkolenia) 3.1 Szkolenie powinno trwać nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące co najmniej 45 minut oraz przerwę liczącą średnio do 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana elastycznie) 3.2 Zajęcia mają odbywać się 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt 3.3 Zajęcia powinny zaczynać się nie wcześniej niż od godz. 08:00, a kończyć nie później niż o godz. 16:00 4.W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest do: a.Zapewnienia uczestnikom kursu sali szkoleniowej do zajęć teoretycznych posiadającą powierzchnię spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp. m.in. odpowiednie oświetlenie, akustykę, wentylację i temp. Min. 20 C, sala szkoleniowa musi posiadać stanowisko komputerowe dla wykładowcy, rzutnik multimedialny podłączony do stanowiska wykładowcy i ekran. b.Zapewnienia uczestnikom szkolenia miejsca/terenu umożliwiającego wykonanie czynności praktycznych. c.Zapewnienia uczestnikom kursu stanowisk pracy wyposażonych w niezbędne akcesoria konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych tj. m.in. rusztowania, myjkę ciśnieniową, farbę i tynk do powierzchni, narzędzia dla wszystkich uczestników szkolenia tj. szpachelki, pędzle, wiadra, wałki do malowania, kuwety do farby lub kratki, drabiny, poziomica, pace tynkarskie, kielnie, wiertarka, wkrętarka, młotowiertarka, mieszadło, paca szlifierska, siatki szlifierskie, szlifierka elektryczna (żyrafa) do szlifowania gładzi, taśma miernicza, metr, taśmy ostrzegawcze do oznaczenia miejsca zajęć, odzież ochronną dla każdego uczestnika szkolenia w odpowiednim rozmiarze: rękawice (wykonane z dzianiny, odporne na ścieranie, powlekane podwójnie wulkanizowaną gumą , zakończone ściągaczem), spodnie typu ogrodniczki (100% bawełny, gramatura min. 260g/m2, tkanina wytrzymała, kurczliwość max. 3%), obuwie ochronne (wykonane ze skóry bydlęcej, z podeszwą bezpieczną, olejoodporną, stabilne w kostce, z blachą i nalanym podnośnikiem), koszulkę z krótkim rękawem. Wartość materiałów do zajęć praktycznych nie może być mniejsza niż 40 % wartości ceny ofertowej. d.Urządzenia mają być zabezpieczone w ilości umożliwiającej samodzielne wykonanie prac określonych programem szkolenia każdemu uczestnikowi kursu e.Materiały biurowe(tj. zeszyt, teczka, długopis),skrypty musza być oznakowane logami Unii Europejskiej, EFS i PO KL f.Zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego, którego koszt jest wliczony w koszt kursu g.Zorganizowanie badań lekarskich (koszt badań lekarskich wliczony w koszt szkolenia) h.Wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń określonych w § 18 ust. 2 (Załącznik 5) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz dołączenia do nich suplementów zawierających następujące informacje : 1/ okres trwania szkolenia, 2/ tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 5.Szkolenie ma się rozpocząć: 25 lipca 2013r (zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie mniej niż 6 godzin dziennie , a nie więcej niż 8 godzin dziennie) 6.Program szkolenia: Wymagany minimalny program szkolenia: Zajęcia teoretyczne: 1.Zasady BHP i ppoż w pracach murarskich, tynkarskich oraz podczas prac na drabinach, pomostach i rusztowaniach. 2.Rysunek techniczny dla murarzy, czytanie dokumentacji, 3.Materiały, narzędzia, sprzęt i urządzenia do robot murarskich, 4.Przygotowanie do zapraw murarskich, 5.Spoinowanie i licowanie ścian, wyznaczenie lica tynku, 6.Przygotowanie podłoży pod tynk, 7.Prace remontowe, naprawa tynków, 8.Kolorystyka użytkowania: kolo barw, mieszanie barw, barwy harmonijne, kontrastowe, złamanie, ściemnianie i rozjaśnianie, 9.Spoiwa - rodzaje i charakterystyka, 10.Zaprawy - rodzaje i charakterystyka, 11.Pigmenty i rozpuszczalniki, 12.Gotowe wyroby murarskie do wykonania powłok klejowych, emulsyjnych i olejnych, 13.Farby żywiczne i nitrocelulozowe, 14.Zasadnicze czynności występujące w robotach malarskich, 15.Rodzaje technik malarskich, 16Zasady doboru techniki malarskiej, 17.Pędzle, szczotki, 18.Wałki malarskie i dekoracyjne, 19Narzędzia do przygotowania podłoża, 20.Aparaty do natrysku mechanicznego, 21.Malowanie techniką wapienną, 22.Przygotowanie podłoża, 23.Przygotowanie farby wapiennej, 24.wykonanie powłoki wapiennej, 25.Malowanie techniką kazeinową, 26.Przygotowanie podłoża, 27.Przygotowanie farb, 28.Przygotowanie farby klejowej, 29.Wykonanie powłoki klejowej 30.Wady powłok klejowych i odbiór robót, 31.Przygotowanie podłoża pod powłoki emulsyjne, 32.Wykonanie powłoki emulsyjnej, 33.Wady powłok emulsyjnych i odbiór robót, 34.Przygotowanie podłoża pod powłoki olejnej 35.Wykonanie powłoki olejnej, 36.Wady powłok olejnych i odbiór robót, 37.Wykonanie powłok lakierniczych, 38.Techniki zdobienia powłok malarskich, 39.Zasady doboru barw, 40.Zasady podziału kolorystycznego powierzchni, 41.Barwy w zakładach przemysłowych. Zajęcia praktyczne: 1.Przygotowanie materiałów i narzędzi do wykonania powłok malarskich, 2.Przygotowanie rusztowań do robót tynkarskich 3.Mycie i usuwanie starej powłoki klejowej, 4.Naprawa podłoża, 5.Usuwanie plam na powierzchni tynku, 6.Mycie sufitu, 7.Szpachlowanie i osadzanie kołków rozporowych pod elementami wykończenia, 8.Gruntowanie sufitu i ścian, 9.Wykonanie powłoki olejnej, 10.Dopasowanie farby, 11.Wyznaczenie linii podziału barw, 12.Wykonanie powłoki w dwóch warstwach, 13.Przygotowanie farby klejowej, 14.Malowanie klejowe sufitu w dwóch warstwach, 15.Przygotowanie powierzchni drzwi i ościeżnic do malowania olejnego, 16.Wykonanie powłoki olejnej na drzwiach i ościeżnicach, 17.Przygotowanie powierzchni okien do malowania olejnego 18.Wykonanie powłoki olejnej okien. 19.Przygotowanie i wykonanie powłoki klejowej, 20.Przygotowanie powierzchni i malowanie emulsyjne, 21.Przygotowanie powierzchni pod malowanie wapienne, 22.Wykonanie powłoki wapiennej, 23.Porządkowanie pomieszczenia po malowaniu, 24.Odbiór robót, 25.Sprawdzanie jakości wykonanych prac 7.Wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych: a.Zapewnienia uczestnikom kursu stanowisk pracy wyposażonych w niezbędne akcesoria konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych tj. m.in. rusztowania, myjkę ciśnieniową, farbę i tynk do powierzchni, narzędzia dla wszystkich uczestników szkolenia tj. szpachelki, pędzle, wiadra, wałki do malowania, kuwety do farby lub kratki, drabiny, poziomica, pace tynkarskie, kielnie, wiertarka, wkrętarka, młotowiertarka, mieszadło, paca szlifierska, siatki szlifierskie, szlifierka elektryczna (żyrafa) do szlifowania gładzi, taśma miernicza, metr, taśmy ostrzegawcze do oznaczenia miejsca zajęć, odzież ochronną dla każdego uczestnika szkolenia w odpowiednim rozmiarze: rękawice (wykonane z dzianiny, odporne na ścieranie, powlekane podwójnie wulkanizowaną gumą , zakończone ściągaczem), spodnie typu ogrodniczki (100% bawełny, gramatura min. 260g/m2, tkanina wytrzymała, kurczliwość max. 3%), obuwie ochronne (wykonane ze skóry bydlęcej, z podeszwą bezpieczną, olejoodporną, stabilne w kostce, z blachą i nalanym podnośnikiem), koszulkę z krótkim rękawem. Wartość materiałów do zajęć praktycznych nie może być mniejsza niż 40 % wartości ceny ofertowej. b.Materiały biurowe (tj. zeszyt, teczka, długopis),skrypty musza być oznakowane logami Unii Europejskiej, EFS i PO KL 8.Informacje dodatkowe: a.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia podczas zajęć teoretycznych dostęp do zaplecza socjalnego (w czasie przerw powinny być podawane uczestnikom szkolenia wyroby cukiernicze(ciastka, paluszki, kawa, herbata oraz woda mineralna), a podczas zajęć praktycznych wykonawca zapewni wodę mineralną oraz ciepły posiłek. b.Wykonawca zapewni odpowiednie zaplecze sanitarne ( toalety, umywalki itp.) SZKOLENIE 3:Kurs nabycia umiejętności kładzenia kafelek 1.Ilość osób: W szkoleniu weźmie udział : 15 osób . Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych ze szczególnym uwzględnieniem osób długotrwale bezrobotnych, powyżej 50 roku życia, do 25 roku, pomiędzy 25 a 50 rokiem życia, niepełnosprawnych oraz innych osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy 2.Miejsce szkolenia: a.teoria - Kluczbork , b.praktyka -Kluczbork 3Ilość godzin : teoria - 24 godziny zegarowe praktyka - 120 godzin zegarowych łącznie - 144 godzin zegarowych (dla każdego uczestnika szkolenia) 3.1 Szkolenie powinno trwać nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące co najmniej 45 minut oraz przerwę liczącą średnio do 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana elastycznie) 3.2 Zajęcia mają odbywać się 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt 3.3 Zajęcia powinny zaczynać się nie wcześniej niż od godz. 08:00, a kończyć nie później niż o godz. 16:00 4. W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: a. Zapewnienia uczestnikom kursu sali szkoleniowej do zajęć teoretycznych posiadającą powierzchnię spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp. m.in. odpowiednie oświetlenie, akustykę, wentylację i temp. Min. 20 C, sala szkoleniowa musi posiadać stanowisko komputerowe dla wykładowcy, rzutnik multimedialny podłączony do stanowiska wykładowcy i ekran. b.Zapewnienia uczestnikom szkolenia miejsca/terenu umożliwiającego wykonanie czynności praktycznych. c.Zapewnienia uczestnikom kursu stanowisk pracy wyposażonych w niezbędne akcesoria konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych tj. elektryczna przecinarka do płytek, wiadra, młotki gumowe, ręczna przecinarka do glazury, figówki i narzędzia do fugowania, otwornica do ceramiki, młot pneumatyczny, wiertarka udarowa, mieszadło do kleju, taśmy ostrzegawcze do oznaczenia miejsca zajęć, odzież ochronną dla każdego uczestnika szkolenia w odpowiednim rozmiarze: rękawice (wykonane z dzianiny, odporne na ścieranie, powlekane podwójnie wulkanizowaną gumą , zakończone ściągaczem), spodnie typu ogrodniczki (100% bawełny, gramatura min. 260g/m2, tkanina wytrzymała, kurczliwość max. 3%), obuwie ochronne (wykonane ze skóry bydlęcej, z podeszwą bezpieczną, olejoodporną, stabilne w kostce, z blachą i nalanym podnośnikiem), koszulkę z krótkim rękawem. Wartość materiałów do zajęć praktycznych nie może być mniejsza niż 35 % wartości ceny ofertowej. d.urządzenia mają być zabezpieczone w ilości umożliwiającej samodzielne wykonanie prac określonych programem szkolenia każdemu uczestnikowi kursu e.materiały biurowe(tj. zeszyt, teczka, długopis), skrypty muszą być oznakowane logami Unii Europejskiej, EFS, i PO KL f.zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego, którego koszt jest wliczony w koszt kursu g.zorganizowanie badań lekarskich (koszt badań lekarskich wliczony w koszt kursu) h.Wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń określonych w § 18 ust. 2 (Załącznik 5) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz dołączenia do nich suplementów zawierających następujące informacje : 1/ okres trwania szkolenia, 2/ tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 5.Szkolenie ma się rozpocząć: od 25 lipca 2013 ( zajęcia musza odbywać się od poniedziałku do piątku, nie mniej niż 6 godzin dziennie, a nie więcej niż 8 godzin dziennie) 6.Program szkolenia: Wymagany minimalny program szkolenia: a.Przepisy BHP i ppoż obowiązujące robotników budowlanych, b.Rodzaje materiałów stosowanych przy układaniu kafelek, c.Przygotowanie stanowiska pracy, dobór narzędzi. d.Układanie płytek, e.Fugowanie płytek, f.Dobieranie, sortowanie i obróbka wstępna materiałów podłogowych i posadzkowych, g.Podcięcie i skucie cokolikow, h.Przygotowanie lica ścian (podłoża) pod położenie glazury, i.Zaplanowanie okładziny - sortowanie i rozmieszczenie, j.Dobór elementów wykończeniowych i ozdobnych, k.Podszlifowanie powierzchni schodów i podestów, l.Przygotowanie podłoża pod cokoliki, m.Zagruntowanie powierzchni pod płytki, n.Obróbka płytek, o.Przecinanie, szlifowanie, p.Układanie płytek na schodach, q.Przyklejanie płytek na zaprawie cementowej i klejowej - układanie cokolików. 7.Wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych: a.Zapewnienia uczestnikom kursu stanowisk pracy wyposażonych w niezbędne akcesoria konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych tj. elektryczna przecinarka do płytek, wiadra, młotki gumowe, ręczna przecinarka do glazury, figówki i narzędzia do fugowania, otwornica do ceramiki, młot pneumatyczny, wiertarka udarowa, mieszadło do kleju, taśmy ostrzegawcze do oznaczenia miejsca zajęć, odzież ochronną dla każdego uczestnika szkolenia w odpowiednim rozmiarze: rękawice (wykonane z dzianiny, odporne na ścieranie, powlekane podwójnie wulkanizowaną gumą , zakończone ściągaczem), spodnie typu ogrodniczki (100% bawełny, gramatura min. 260g/m2, tkanina wytrzymała, kurczliwość max. 3%), obuwie ochronne (wykonane ze skóry bydlęcej, z podeszwą bezpieczną, olejoodporną, stabilne w kostce, z blachą i nalanym podnośnikiem), koszulkę z krótkim rękawem. Wartość materiałów do zajęć praktycznych nie może być mniejsza niż 35 % wartości ceny ofertowej. b.materiały biurowe(tj. zeszyt, teczka, długopis), skrypty muszą być oznakowane logami Unii Europejskiej, EFS, i PO KL 8.Informacje dodatkowe a.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia podczas zajęć teoretycznych dostęp do zaplecza socjalnego (w czasie przerw powinny być podawane uczestnikom szkolenia wyroby cukiernicze(ciastka, paluszki), kawa, herbata oraz woda mineralna, a podczas zajęć praktycznych wykonawca zapewni wodę mineralną oraz ciepły posiłek. b.Wykonawca zapewni odpowiednie zaplecze sanitarne ( toalety, umywalki itp.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Postaw na Siebie jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFESSIONAL Gracjan Grela, ul. Budowlanych 50, 45-124 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 103000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 103000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.