eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczRemont budynku warsztatowego w siedzibie RDW Wąbrzeźno 1 Maja 61 - wykonanie instalacji elektrycznej i wewnętrznej instalacji CO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-06

Bydgoszcz: Remont budynku warsztatowego w siedzibie RDW Wąbrzeźno 1 Maja 61 - wykonanie instalacji elektrycznej i wewnętrznej instalacji CO
Numer ogłoszenia: 228662 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku warsztatowego w siedzibie RDW Wąbrzeźno 1 Maja 61 - wykonanie instalacji elektrycznej i wewnętrznej instalacji CO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku warsztatowego w siedzibie RDW Wąbrzeźno 1 Maja 61 polegający na wykonaniu instalacji elektrycznej i wewnętrznej instalacji CO w budynku warsztatowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe i przedmiotowe udziału w postępowaniu: I. 1/Wykonawca spełnia wymagania określone art.22 ust 1pkt 1-3 Ustawy pzp. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1i 2 Ustawy p.z.p. 2/Prowadzenie działalności gospodarczej 3/Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 4/Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat II. 1/ Kierownik robót - 1 osoba Członek PIIB Majster robót (brygadzista)-1 osoba 2/Sporządzić wykaz jednostek sprzętowych niezbędnych do wykonania zamówienia w sposób /zgodnie z technologią/określony w dokumentacji projekt. oraz SST 3/DOŚWIADCZENIE Wykonawca winien wykazać że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Wartość zrealizowanego zamówienia nie może być mniejsza niż 80 tysięcy zł (brutto). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. III. 1/Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty na okres 3 lat licząc od terminu odbioru ostatecznego. 2/Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1/Oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 1. 2/Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.(oryginał lub kserokopia). 3/Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). 4/Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). II. 1/Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia: kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;kserokopia aktualnego dokumentu potwierdzającego członkostwo PIIB;kserokopia uprawnień energetycznych do 1 KV z pozwoleniem na wykonywanie instalacji. 2/Wykaz sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. Sporządzić wykaz jednostek sprzętowych wraz z opisem parametrów technicznych. 3/Informacja o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie wykonywania robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania lub w okresie działalności, jeżeli jest krótszy- załączyć dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane należycie. III. 1/Dokument potwierdzający udzielenie gwarancji-oświadczenie wykonawcy. 2/Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na termin składania ofert w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdw-bydgoszcz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie ul. 1 Maja 61 87-200 Wąbrzeźno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie ul. 1 Maja 61 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.