Ogłoszenie z dnia 2007-04-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białystok: przebudowa i rozbudowa budynku położonego przy ul. Polowej 55 A w Łomży, siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Białymstoku Oddział w Łomży Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Białymstoku, do kontaktów: Sosnowski Janusz Kondrusik Andrzej, ul. Fabryczna 2, 15-483 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6785700, 6587743, fax 085 7422773, e-mail: kancelaria@bialystok.oip.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bialystok.oip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Inne:Państwowa Inspekcja Pracy. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i rozbudowa budynku położonego przy ul. Polowej 55 A w Łomży, siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Białymstoku Oddział w Łomży. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 18-400 Łomża ul. Polowa 55A. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa i rozbudowa budynku położonego przy ul.Polowej 55A w Łomży, siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Białymstoku Oddział w Łomży. Podstawowy zakres robót obejmuje: roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe, demontaż i rozbiórki ogólnobudowlane, roboty montażowe (instalacje elektryczne, teletechniczne, sanitarne), utwardzenie placu, wykonanie cokołu pod ogrodzenie i ogrodzenia, wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, roboty wykończeniowe. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia zgodny z dokumentacją techniczną i przedmiarem robót. Całkowita wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5200 PLN (słownie: pięć tysięcy dwieście zł) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki szczegółowe: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca wykaże informacją z banku/spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub/i zdolność kredytową wykonawcy w wysokości, co najmniej 100.000 zł. 2. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wybudował lub wyremontował co najmniej 3 obiekty każdy o powierzchni minimum 300 m2. 3. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi się wykazać, iż posiada do dyspozycji kierownika budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej oraz kierowników robót branżowych: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz geodetę. 4. Potencjał techniczny: Wykonawca musi wykazać, że posiada do dyspozycji co najmniej następujące urządzenia: samochód dostawczy - 1 szt., winda przyścienna - 1 szt, rusztowania - 1 kpl., betoniarka 250L - 1 szt. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu - ocena 0 lub 1, w razie załączenia do oferty wszystkich dokumentów zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży niżej wymienione dokumenty: 1. W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawi: 1) Aktualny odpis z Krajowego rejestru sądowego lub/i inne odpowiednie dokumenty (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej) /jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie właściwego organu; 4) Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej). Jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; 5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego (członkowie władz i podmiot zbiorowy) mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej. Jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, tj. budowa lub remont 3 obiektów każdy o powierzchni minimum 300 m2. 2) Potwierdzenia, że roboty zostały wykonane należycie - od podmiotów, na rzecz których roboty wymienione w pkt 2.1 zostały wykonane. 3) Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia maszyn i urządzeń (minimum: samochód dostawczy - 1 szt., winda przyścienna - 1 szt, rusztowania - 1 kpl., betoniarka 250L - 1 szt.) 4) Dane osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: a) kierownika robót budowlanych z uprawnieniami w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej i ważnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; b) kierowników robót w branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej z ważnymi zaświadczeniami z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa c) geodetę z wymaganymi prawem uprawnieniami 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wymienione w pkt 2.4 uprawnień do realizacji przedmiotowego zamówienia wymaganych prawem. 3. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy przedstawi on: 1) Opinia-informacja banku/spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o zdolności kredytowej wykonawcy lub/i o posiadanych środkach finansowych. Opinia-informacja ma wykazywać, że dany podmiot posiada zdolność kredytową lub/i posiada środki finansowe na koncie w wysokości co najmniej 100.000 zł. 2) Dowód wykazujący wniesienie wadium. 3) Dokumenty, o których mowa w: a) pkt 1.1. i 1.5 winny być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) pkt 1.3, 1.4 i 3.1 winny być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W odniesieniu do podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.1. i pkt 1.3 - 1.4 należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.2, 2.1, 2.3, 2.4 i 3.2 (w przypadku wniesienia wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) winny być załączone do oferty w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza również możliwość załączenia do oferty dokumentów w formie oryginałów. 6. W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) warunek wskazany w pkt 2.1 i 3.1 mogą spełniać łącznie wszystkie podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego; b) dokumenty, o których mowa w pkt 1.1 - 1.5 winien złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. 7. Ponadto, Wykonawca oprócz dokumentów wskazanych w pkt 1.1 - 1.5, 2.1 - 2.5, 3.1 - 3.2 załączy do oferty następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty 2) kosztorys ofertowy uproszczony; 3) w przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością należy do oferty dołączyć umowę spółki lub uchwałę wspólników zezwalającą wykonawcy na zawarcie umowy, jeżeli wartość oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki - art. 230 Kodeksu spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 ze zm.) - dotyczy tylko podmiotu, który ma siedzibę na terenie Rzeczpospolitej. 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.1 - 7.2 winny być złożone w oryginale. Dokument, o którym mowa w pkt 7.3 może być załączony w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 9. Dokument, o którym mowa w pkt 7.4. - w przypadku: a) gdy pełnomocnictwo ma formę aktu notarialnego może być włączone do oferty w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę, b) gdy pełnomocnictwo sporządzone jest w innej formie niż wskazana w pkt 9 lit. a winno być załączone do oferty w formie oryginału.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.oip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 10:30, Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Białymstoku 15-483 Białystok ul. Fabryczna 2 II piętro, pok. nr 212.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.04.2007.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek w podziale na 5 części
- Modernizacja instalacji elektrycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 1 w Białymstoku, ul. Strażacka 25
- Remont drogi powiatowej Nr 1448B na odcinku Podozierany - granica Gminy Michałowo (Gm. Gródek)
- Stała i kompleksowa obsługa prawna świadczona na rzecz Oddziału Terenowego KOWR w Białymstoku w latach 2025 - 2026
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych dla pracowników Oddziału ZUS w Białymstoku
- Modernizacja i adaptacja instalacji wentylacyjnych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Regów Stary
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 136, obręb Skała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.