eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ManiowyZakup ciągnika z przyczepą do selektywnej zbiórki odpadów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-28

Maniowy: Zakup ciągnika z przyczepą do selektywnej zbiórki odpadów.
Numer ogłoszenia: 228704 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach , ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy, woj. małopolskie, tel. 018 2750070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czorsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciągnika z przyczepą do selektywnej zbiórki odpadów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Maniowach, przy ul. Gorczańskiej 3, fabrycznie nowego ciągnika z przyczepą do selektywnej zbiórki odpadów, rok produkcji 2010. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia, o określonych parametrach technicznych: a) Parametry ciągnika: Rok produkcji 2010; Wersja pojazdu dla ruchu prawostronnego; Ciągnik przystosowany do pracy w zmiennych warunkach atmosferycznych; Oświetlenie ciągnika zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz inne elementy zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym; Obrotowe oświetlenie ostrzegawcze, pomarańczowe, odporne na uderzenia (np. gałęziami drzew); Lampy robocze (przód/tył) - min. 2/2; Rodzaj silnika: turbodoładowany z intercoolerem; Moc nominalna silnika min. 100 KM wg DIN; Pojemność skokowa silnika 3800-4500 cm3; Norma emisji spalin EURO III; Liczba cylindrów min. 4; Napęd 4x4; Skrzynia biegów, zsynchronizowana ze wzmacniaczem momentu i rewersem; Ilość przełożeń skrzyni biegów (przód/tył) min. 16/16; Tylna oś napędowa z blokadą mechanizmu różnicowego; Układ kierowniczy: ze wspomaganiem; Hamulce ciągnika: dyskowe mokre sterowane hydraulicznie; Hamulec postojowy: mechaniczny; Hamulce na obie osie; Masa ciągnika max. 4200 kg; Ładowacz czołowy i tylni TUZ montowany fabrycznie; Udźwig podnośnika tylnego TUZ: min. 3000 kg; Ładowacz czołowy o udźwigu min. 1700 kg, wys. podnoszenie min. 3,7m; Wyposażenie przedniego ładowacza - łopata gładka, poj. min. 0,5 m3, szer. 1,8-2,0m; Tylni WOM montowany fabrycznie - 540/1000 obr/min; Układ pneumatyczny do sterowania hamulcami przyczepy: jednoobwodowy i dwuobwodowy; Układ hydrauliczny - wydajność pompy min. 50 l/min; Szybkozłącze hydrauliczne - min. 6 + 1; Korek wlewu paliwa zamykany kluczykiem; Zbiornik paliwa co najmniej 150 dm3; Błotniki kół przednich i tylnych; Ogrzewana kabina z regulowanym siedzeniem + drugie siedzenie (dla pomocnika traktorzysty); Regulacja kolumny kierownicy; Otwierane szyby boczne i szyba tylna; Wycieraczka szyby przedniej i tylnej; Podnośnik hydrauliczny dostosowany do ciągnika; Klin pod koła - min. 2 szt.; Apteczka; Gaśnica zamontowana w kabinie ciągnika; Trójkąt ostrzegawczy; Klucz do kół; Komplet kluczy naprawczych; Ogumienie kompletne, rozmiar kół (przód/tył):- R24/R34 cala; Kolor malowania nadwozia: czerwony lub niebieski; Kolor malowania podwozia: czarny b) Parametry przyczepy: Rok produkcji 2010; Osprzęt musi być fabrycznie nowy i kompatybilny z oferowanym ciągnikiem; Dopuszczalna masa całkowita: 4900-5100 kg; Ładowność: 3400-3600 kg; Masa własna: max. 1500 kg; Pojemność ładunkowa: min. 6,0 m3; Powierzchnia ładunkowa: min. 6,0 m2; Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 3000-3500 mm; Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 1800-1900 mm; Wymiary przyczepy (długość/szerokość): 4800-5000mm/1900-2050mm; Wysokość ścian skrzyni: 500+500 mm; Grubość blachy podłogi/ściany: min. 3/2 mm; Wysokość platformy od podłoża: max 1050 mm; Rozstaw kół: 1400-1600 mm; Zawieszenie: sztywne; Rozmiar ogumienia: 11,5/80-15,3; Prędkość konstrukcyjna: 30 km/h; System wywrotu: trójstronny; Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : min. 50 o /45o; Rodzaj ramy podwozia: trójkątna z profili otwartych; Rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z dolnymi zaczepami ciągnika; Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm; Rodzaj podpory dyszla: prosta ze składanym kółkiem stalowym; Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa; Postojowy hamulec ręczny z dźwignią; Instalacja oświetlenia; Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym; Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym; Ściany z profilu PP500mm; Przestrzenie zamknięte profili ścian zabezpieczone antykorozyjnie; Centralne ryglowanie ścian; Linki spinające ściany; Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe; Kolorystyka malowania podwozia czerwony; Kolorystyka malowania ścian zielony; Tylne gniazdo elektryczne; Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej; Kliny do kół z kieszeniami - 2 szt. c) Parametry systemu do monitorowania i zarządzania pojazdami: Ciągnik do selektywnej zbiórki odpadów powinien być wyposażony w kompatybilny z używanym przez Zamawiającego system do monitorowania i zarządzania pojazdami wykorzystujący technologię GPS i GPRS; System ma umożliwiać: lokalizację ciągnika w czasie rzeczywistym i obserwację jego aktualnej pozycji na ekranie monitora, rozliczanie czasu pracy i postojów, rejestracje przebytych kilometrów, prędkości pojazdów, motogodzin, rejestrację zużycia i zmian poziomu paliwa podczas ruchu, postoju i pracy urządzeń dodatkowych w oparciu o pomiar z istniejącej fabrycznej instalacji w pojeździe, w przypadku potrzeby zamontowania dodatkowych urządzeń pomiarowych poziomu paliwa rejestrację zużycia i zmian poziomu paliwa z sondy paliwa posiadającej aktualną homologację Ministerstwa Transportu, rejestrację włączeń i wyłączeń silnika; System musi posiadać funkcjonalność online - każdy rejestrator zamontowany w ciągniku musi mieć możliwość podłączenia lub zabudowania modemu GPRS wraz z kartą SIM operatora GSM wskazanego przez Zamawiającego, Karty SIM oraz opłaty za transmisje nie są przedmiotem zapytania; Wyposażenie systemu: Rejestrator GPS, Antena GPS, Sonda paliwa (w przypadku określenia braku możliwości rejestrowania danych z istniejącej instalacji fabrycznej), Nośnik danych (identyfikator kierowcy), Czytnik danych z pojazdu w przypadku wykorzystania wersji off-line. d) Wymagana dokumentacja: Faktura sprzedaży kompletnego pojazdu (ciągnika z przyczepą); instrukcja obsługi, eksploatacji i konserwacji ciągnika(w języku polskim); instrukcja obsługi, eksploatacji i konserwacji przyczepy (w języku polskim); książka gwarancyjna ciągnika; książka gwarancyjna przyczepy; dokumentacja umożliwiająca rejestrację pojazdu (ciągnika z przyczepą) we właściwym dla Zamawiającego urzędzie (m.in. homologacja kompletnego pojazdu); wykaz i ilości stosowanych materiałów eksploatacyjnych i katalog części zamiennych e) Warunki dodatkowe: Gwarancja na ciągnik i przyczepę musi być zgodna z gwarancją producenta oraz obejmować okres minimum 24 miesięcy; czas fizycznej reakcji serwisu (tj. przyjazd na miejsce awarii) do 24 godzin od daty zgłoszenia awarii (w dni robocze); max. odległość autoryzowanego punktu naprawczego - serwisu od siedziby Zamawiającego, ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy - 60 km (należy do oferty załączyć pisemny wykaz tych punktów - w zakresie ciągnika i przyczepy); Przegląd zerowy na koszt dostarczającego pojazd; Wykonawca musi zapewnić serwis pogwarancyjny oraz dostępność części zamiennych przez okres nie krótszy niż 10 lat; Koszty transportu pojazdu (ciągnika z przyczepą) do siedziby Zamawiającego obciążają Wykonawcę; Wykonawca w dniu odbioru pojazdu (ciągnika z przyczepą) musi przeszkolić 7 pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi kompletnego pojazdu (ciągnika z przyczepą) oraz wystawić zaświadczenia o ukończeniu przeszkolenia; Wykonawca w terminie uzgodnionym z Zamawiającym nie później jednak niż przed upływem terminu gwarancji musi przeszkolić 2 pracowników Serwisu Zamawiającego w zakresie diagnostyki i napraw pogwarancyjnych ciągnika i przyczepy, dostarczyć potrzebną dokumentację serwisową w zakresie diagnostyki i napraw oraz wystawić zaświadczenia o ukończeniu przeszkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.22.33.00 - Przyczepy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), 2. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 4 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie. 1) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego: Gmina Czorsztyn, ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy BANK SPÓŁDZIELCZY w KROŚCIENKU O/CZORSZTYN z siedzibą w Maniowach NR 73 8817 0000 2002 0200 1300 0110 Wadium zostanie uznane za wpłacone, jeżeli znajdzie się na koncie zamawiającego w dniu otwarcia ofert, tj. 5.08.2010r. do godz. 10:00. Do oferty winien być załączony dowód wpłaty wadium na konto Zamawiającego (może być kopia przelewu poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez osobę lub osoby umocowane prawnie do tej czynności). Wadium wnoszone w pieniądzu nie może zostać wpłacone gotówką w kasie zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych, dopuszczalnych formach, należy złożyć w postaci oryginału w siedzibie Zamawiającego pok. nr 17 - Sekretariat, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 5.08.2010r. do godz. 10:00. Nie należy dołączać oryginałów dokumentów do oferty! Wykonawca jako dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej załącza do oferty kserokopię złożonego dokumentu. 3) Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji jako zabezpieczenia, w treści gwarancji nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do realizacji tych gwarancji. Gwarancje muszą określać bezwarunkowe prawo Zamawiającego do realizacji tych gwarancji. Gwarancje, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków, oprócz wynikających za specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawy prawo zamówień publicznych, uznane zostaną jako nie spełniające warunków specyfikacji. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia kwoty zabezpieczenia - najpóźniej w dacie podpisania umowy. 5) Pozostałe, szczegółowe sprawy związane z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy realizowane będą na podstawie uregulowań zawartych w art. 148, 149, 150, 151 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie oraz udokumentuje należyte wykonanie dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy odpowiadające swym charakterem przedmiotowi zamówienia. Przez dostawy odpowiadające swym charakterem przedmiotowi zamówienia rozumie dostawy ciągnika lub ciągnika z przyczepą, o wartości brutto co najmniej 100 tys. zł każda. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień (referencje itp.). Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenie dołączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest złożyć sporządzoną kartę katalogową oferowanego ciągnika z przyczepą - do selektywnej zbiórki odpadów zawierającą minimum: a) dla ciągnika: nazwa producenta, model, typ; moc, pojemność, typ silnika; dopuszczalna masa całkowita; liczba biegów (przód/tył); rozmiar opon b) dla przyczepy: nazwa producenta, model, typ; objętość ładunkowa; wymiary przyczepy; rozmiar opon

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w sytuacji gdy: 1) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 2) wprowadzone zostały dodatkowe wymagania dla inwestycji współfinansowanych z Unii Europejskiej w ramach MRPO na lata 2007-2013, 3) wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażeniem zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności, 4) wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia, 5) z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy oraz osób reprezentujących strony. Zmiany treści umowy nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czorsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czorsztyn, ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy, pok. 23..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czorsztyn, ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy, pok. 17 - Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.