Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-21
Bieliny: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w otulinie i na terenie ŚPN-etap II część 2-budowa wodociągów z przyłączami i pompownią wody P-3 i etap IV- rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Bielinach Zadanie nr 2: budowa sieci wodociągowej z przyłaczami w miejscowosci Zofiówka oraz części Czaplowa- etap II
Numer ogłoszenia: 228730 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieliny, ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax 041 3026107.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w otulinie i na terenie ŚPN-etap II część 2-budowa wodociągów z przyłączami i pompownią wody P-3 i etap IV- rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Bielinach Zadanie nr 2: budowa sieci wodociągowej z przyłaczami w miejscowosci Zofiówka oraz części Czaplowa- etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane w zakresie budowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla wsi: Zofiówka oraz częśći Czaplowa i Huty Nowej. Zakres robót składających sie na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) budowę sieci wodociągowej (łączna długość 3827,00 mb) z rur PE, PEHD o średnicach: 110 mm- 2922,00 mb; 90 mm- 905,00 mb; b) budowe przyłączy wodociagowych z rur PE o średnicy: 63 mm-10,00mb;40mm-1049 mb. Łącznie 43 szt. o długosci 1059,00mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 25 000,00zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami okreslonymi w siwz oraz ustawie Parwo zamówień publicznych 2. Posiadaja uprawnienia do wykonaywania okreslonej działalnosci lub czynnosci, jezeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a takze dysponuja osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują sie w sytuacje ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. Nie podlegaja wykluczeniu na podstawie art24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Załącznik nr 1 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych Załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Załącznik nr 3 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4. Załącznik nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.Załącznik nr 5 - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Załącznik nr 6 ( należy złożyć w przypadku podmiotów zbiorowych) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Załącznik nr 7 - Poświadczona -za zgodność z oryginałem-kserokopia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca, że wykonawca posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 400.000 złotych lub potwierdzająca, że wykonawca posiada zdolność kredytową na kwotę min. 400.000 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8.Załącznik nr 8 - poświadczone -za zgodność z oryginałem-kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń potwierdzających ich członkostwo we właściwej izbie inżynierów budownictwa samorządu zawodowego. 9.Załącznik nr 9 - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych -min. 3 , odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 10. Dokumenty ( dla minimum 3 robót budowlanych) potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 9 zostały wykonane z należytą starannością. Wykazane trzy roboty tożsame muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. W/w dokumenty muszą zawierać, co najmniej następujące dane tj.: zakres, wartość oraz termin i miejsce wykonania. 11. Informacja o podwykonawcach - załącznik Nr 5 do siwz Jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców, musi wykazać ich nazwę. Rodzaj powierzonej części zamówienia oraz załączyć do oferty zobowiązanie podwykonawcyów o gotowości do współpracy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych. 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieliny.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bieliny, ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bieliny, ul. Partyzantów 17 26-004 Bieliny sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Wiejskiej -bocznej w Radomiu
- Rozbudowa ul. Bochnaka
- Modernizacja systemu gospodarki ściekowej w Gminie Damnica.
- Realizacja robót budowlanych związanych z projektem pn. "Poprawa efektywności energetycznej instytucji edukacyjnych", z podziałem na dwie części(...)"
- "Budowa wodociągu - ul. boczna od ul. Królewskiej"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.