eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziora WielkieDostawa mebli do DPS w Siemionkach



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Jeziora Wielkie: Dostawa mebli do DPS w Siemionkach
Numer ogłoszenia: 228739 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Siemionkach, Siemionki 13, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3187623, fax 052 3187623.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssiemionki.bip.net.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do DPS w Siemionkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli: SZAFA UBRANIOWA - 75 sztuk -Wymiary podstawowe w mm : 2300( wysokość) x 1000 ( szerokość) x500 (głębokość), -Korpusy i półki wykonane z płyty wiórowej laminowanej obustronnie o grubości 18 mm -Kolor korpusów i półek - olcha, -Wszystkie krawędzie laminowane okleiną PCV 0,5 mm w kolorze korpusów, -Korpusy łączone metodą konfirmatu imbusowego zaślepionego zaślepką w kolorze korpusów, - Tylnia ściana wykonana z płyty HDF laminowanej w kolorze korpusu, -Drzwi osadzone na zawiasach meblowych, puszkowych z prowadnikiem 110 stopni, minimum po dwa na każda sztukę drzwi, -W drzwiach zamontowane zamki meblowe, patentowe z 2 kluczami i zasuwki meblowe, -Do drzwi mocowane uchwyty meblowe chromowane, mocowane w dwóch punktach o rozstawie 96 mm, -Szafa podzielona jest na 4 przestrzenie, których wnętrze posiada półki na odzież i chromowany drążek na wieszaki rozmieszczonych zgodnie z pomocniczym załącznikiem graficznym, -Szafa posiada stopki regulujące do wysokości 5 cm. -Szafa przystosowana do przymocowania do ściany. STOLIK NOCNY - 80 sztuk -Wymiary 650 ( wysokość) x 450(szerokość) x 400 (głębokość), -Korpusy i półki wykonane z płyty wiórowej laminowanej obustronnie o grubości 18 mm, -Kolor korpusów i półek - olcha, -Blat wykonany z płyty wiórowej obustronnie laminowanej o grubości 28 mm, -Krawędzie blatu laminowane okleiną PCV 2 mm, pozostałe krawędzie korpusu i półek laminowane okleiną PCV 0,5 mm, -Korpusy łączone metodą konfirmatu imbusowego zaślepionego zaślepką w kolorze korpusów, -Tylnia ściana wykonana z płyty HDF laminowanej w kolorze korpusu, -Drzwi osadzone na zawiasach meblowych, puszkowych z prowadnikiem 110 stopni. -w drzwiach zamontowany zamek meblowy, patentowy z 2 kluczami, -Do drzwi i szuflady mocowane uchwyty meblowe chromowane, mocowane w dwóch punktach o rozstawie 96 mm. Typ, wzór i kolorystyka uchwytu identyczna jak w przypadku szaf, -Szuflada zamontowana na meblowych prowadnicach rolkowych, szufladowych -Stolik posiada stopki regulujące do wysokości 5 cm. -Stolik podzielony jest na 2 przestrzenie: szufladę i schowek którego wnętrze posiada półkę zgodnie z załączonym pomocniczym schematem graficznym. STÓŁ MAŁY- 45 sztuk -Wymiary 900 x 650 -Kolor - olcha -Ranty blatu - ostre, -Blat wykonany z płyty wiórowej obustronnie laminowanej o grubości 28 mm, -Krawędzie blatu laminowane okleiną PCV 2 mm, -Stół posiada 4 nogi wykonane z rury metalowej, chromowanej o średnicy 60 mm i długości 710 mm, z możliwością regulacji wysokości, -Konstrukcja według wzoru jak w pomocniczym załączniku graficznym, STÓŁ DUŻY- 15 sztuk -Wymiary 1000 x 750 -Kolor - olcha -Ranty blatu - ostre -Blat wykonany z płyty wiórowej obustronnie laminowanej o grubości 28 mm, -Krawędzie blatu laminowane okleiną PCV 2 mm, -Stół posiada 4 nogi wykonane z rury metalowej, chromowanej o średnicy 60 mm i długości 710 mm, z możliwością regulacji wysokości, -Konstrukcja według wzoru jak w pomocniczym załączniku graficznym, KRZESŁO SKŁADANE- 80 sztuk -Konstrukcja wykonana z drewna iglastego lub liściastego, lakierowanego, -Kolor olcha ( lub zbliżony), -Krzesło posiada możliwość składania, -Wymiary : siedziska 380 mm x 430 mm wykonane z listewek o wymiarach 340 x 30 x 10, oparcie oddalone od siedziska - 260 mm, siedzisko oddalone od podłoża - 430 mm, oparcie wykonane z listwy profilowanej ergonomicznie o wymiarach: 400 x 80 x 10, stelaż wykonany z listwy o wymiarach 30 x 20, siedzisko oraz nogi blokowane w tylnej części drążkiem o średnicy 20 mm, -Nogi tylne połączone z przednimi w górnej części przy pomocy nitów stalowych wzmocnionych obustronnie blachą stalową, -Nogi w przedniej i tylnej części połączone drążkiem o średnicy 20 mm, -Siedzisko połączone z nogami w sposób ruchomy ( zapewniający składanie ) przy pomocy nitów stalowych, -Konstrukcja według wzoru jak w pomocniczym załączniku graficznym, ŁÓŻKO - 75 sztuk -Konstrukcja wykonana z drewna iglastego lub liściastego, lakierowanego, -Kolor - olcha ( lub zbliżony), -Wymiary podstawowe: 2005 (długość całkowita) x 905 (szerokość całkowita) x 320 (wysokość korpusu od podłoża), ściana tylna ( od strony głowy) - 440 mm, ściana przednia ( od strony nóg) - 540 mm, -Korpus łóżka w formie listew o grubości 24 mm łączonych metodą konfirmatu imbusowego, zaślepionego zaślepkami w kolorze korpusu, -Skrzynia pościelowa w formie szuflady na kółkach, chowanej pod łóżko, połączonej z nim za pomocą prowadnic rolkowych, na całej długości łóżka, -Skrzynia pościelowa dzielona w połowie na dwie przestrzenie, -Dno skrzyni pościelowej wykonane z płyty HDF laminowanej w kolorze białym, -Materac o grubości 100 mm z pianki w pokrowcu z tkaniny nieprzemakalnej, zapinany na suwak z trzech stron, - Konstrukcja według wzoru jak w pomocniczym załączniku graficznym, Informacje szczegółowe o przedmiocie zamówienia oraz wyszczególnienie dodatkowych usług znajduje się w SIWZ (w tym w pomocniczym załączniku graficznym).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dn.14 września 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późniejszymi zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Oferentem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. 3. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, składający ważną i odpowiednią ofertę, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w SIWZ. - Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia -nie spełnia, na podstawie dostarczonej oferty, dostarczonych dokumentów (w tym oświadczeń wymaganych w Rozdziale V). Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania 5. Oferta zostanie odrzucona bez rozpatrywania gdy : a) jest niezgodna z pzp, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia , f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 PZP lub błędy w obliczeniu ceny, g) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta ma zawierać: A 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Upoważnienie lub pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów (dokumentów rejestrowych Wykonawcę) załączonych przez Oferenta (w przypadku podpisywania dokumentów przez pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo). 3. Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia (mebli). Opis może zawierać opis techniczny w formie tekstu oraz wersję graficzną oferowanych mebli (rysunki, zdjęcia). Opis w formie papierowej (nie dopuszcza się wersji elektronicznych). Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej klauzulą -za zgodność z oryginałem- oraz podpisem złożonym przez Oferenta (lub upoważnionego przedstawiciela Oferenta), organ wydający dokument lub notariusza. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Oferenta. B 1. Wypełniony formularz oferty Przetargowej - zał. nr 1 SIWZ. 2. Podpisane Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy - zał. nr 2 SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 pzp. - zał. nr 3 SIWZ. 4. Wypełniony formularz cenowy - zał. nr 4 SIWZ. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowana dostawa (przedmiot zamówienia- meble) odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego - zał. nr 5 SIWZ. C Dokumenty wymagane w postępowaniu - podmiot zagraniczny: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w Rozdziale V lit. A pkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -dokument, o którym mowa powinien być wystawiony niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wymienionych powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. D Zasady składania ofert wspólnych 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Podmioty składające ofertę wspólną muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Treść pełnomocnictwa musi obejmować: a) nazwę przedmiotu zamówienia, b) identyfikację wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym pełnomocnika, c) określenie, czy pełnomocnictwa udziela się do reprezentowania w postępowaniu czy też do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców, w tym ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika. Do pełnomocnictwa (oferty) powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być zgodne z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 ze zm.). 5. W związku z faktem, iż podmioty składające ofertę wspólną zachowują samodzielność, każdy z podmiotów (konsorcjum -wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum; spółka cywilna -wspólnicy) musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pozostałe dokumenty składa grupa Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. W odniesieniu do wymagań dotyczących wiedzy i doświadczenia Zamawiający dokona łącznej oceny podmiotów występujących wspólnie. 7. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych (pełnomocnikiem), przy czym regulowanie płatności następować będzie wprost na konto pełnomocnika lub na utworzone w banku wspólne konto rozliczeniowe. 8. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa ta nie może zawierać postanowień, które byłyby sprzeczne z postanowieniami niniejszej specyfikacji, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych przepisów prawnych. 9. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie należytego wykonania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpssiemionki.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Siemionkach Siemionki 13 88-324 Jeziora Wielkie Sekretariat od poniedziałku do piątku w dni robocze od godz. 7:00 do godz. 15:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Siemionkach Siemionki 13 88-324 Jeziora Wielkie Sekretaiat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.