Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-21
Sopot: Dostawa kiosków internetowych (urzędmatów) w ramach realizacji programu przyjaznej gminy
Numer ogłoszenia: 228748 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sopotu, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5213750, fax 058 5510133.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kiosków internetowych (urzędmatów) w ramach realizacji programu przyjaznej gminy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wraz z montażem i uruchomieniem kiosków internetowych: jednego wewnętrznego wiszącego oraz dwóch zewnętrznych wolnostojących wyposażonych w system operacyjny umozliwający kożystanie z nich.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.30 - Terminale komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.11.00 - Terminale komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia - w zakresie tego warunku wymagane jest, aby Wykonawcy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, polegającej na dostarczniu, zamontowaniu i uruchomieniu kiosków internetowych. 3.dysponują niezbędny potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( Art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych); Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach z zachowaniem przepisów wynikających z art.26 ustawy Pzp. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, zę Wykonawca posiada uprwnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstwie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzi i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie.; 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: 1) formularz cenowy; 2) opis oferowanego przedmiotu zamówienia, fotografie, prospekty itp. oraz podanie warunków gwarancji, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oferowanego sprzetu;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. jakość i estetyka urządzeń - 5
- 3. warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sopotu 81-704 Sopot ul. Kościuszki 25/27 pok. 112A.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Sopotu 81-704 Sopot ul. Kościuszki 25/27 pok. nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH ZINTEGROWANEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO ROZWOJU REGIONALNEGO
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, a następnie na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w celu realizacji zadania pn.: "Dokumentacja i budowa toru rowerowego Pumptrack"
- Dostawę dwóch pojazdów typu MIKROBUS - postępowanie w częściach dla Część I - Komendy Miejskiej PSP w Sopocie Część II - Komendy Wojewódzkiej PSP w Gdańsku
- Ochrona osób i mienia
- Dostawa komputerów, oprogramowania i sprzętu informatycznego dla Urzędu Miasta Sopotu
- REMONT SCENY GŁÓWNEJ WRAZ Z ORKIESTRONEM OPERY LEŚNEJ W SOPOCIE ORAZ ROZBIÓRKA CZĘŚCI NAZIEMNEJ ISTNIEJĄCEGO MURU OPOROWEGO I SCHODÓW TERENOWYCH WRAZ Z BUDOWĄ NOWEGO MURU OPOROWEGO
więcej: przetargi w Sopocie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.