eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninRemont pokrycia dachowego i obróbek blacharskich na budynku Szko³y Podstawowej i Gimnazjum w Bia³otarsku gm. Gostynin

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-07-08

Gostynin: Remont pokrycia dachowego i obróbek blacharskich na budynku Szko³y Podstawowej i Gimnazjum w Bia³otarsku gm. Gostynin
Numer og³oszenia: 228754 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin , Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360752, faks 024 2360769.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uggostynin.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont pokrycia dachowego i obróbek blacharskich na budynku Szko³y Podstawowej i Gimnazjum w Bia³otarsku gm. Gostynin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Remont pokrycia dachowego i obróbek blacharskich na budynku Szko³y Podstawowej i Gimnazjum w Bia³otarsku gm. Gostynin, polega na wymianie pokrycia dachu z eternitu na pokrycie blachodachówk± z wymian± ³at drewnianych, wymianie obróbek blacharskich dachu, wymianie rynien i rur spustowych z blachy na rynny i rury spustowe z PCV. Eternit z rozbiórki musi byæ poddany utylizacji zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Wszystkie roboty objête przedmiotem zamówienia musz± byæ wykonane pod nadzorem osób posiadaj±cych stosowne kwalifikacje wynikaj±ce z przepisów szczególnych..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy o udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. Ocena spe³niania warunków udzia³u w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach za³±czonych do z³o¿onej oferty. Wykonawca, który nie spe³nia w/w warunku zostanie wykluczony z postêpowania a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: . Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków w postêpowaniu o zamówienie publiczne, wynikaj±ce z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, z wykorzystaniem wzoru - zgodnie z za³. nr 2 do siwz, 2) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenie ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e proponowanego zakresu obowi±zków w przedmiotowym zamówieniu kierownik budowy musi posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi ( w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej) byæ cz³onkiem w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego (dokumenty te nale¿y do³±czyæ do oferty) - zgodnie z za³. nr 3 do siwz, 5) wykaz wykonania w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: minimum 1 roboty budowlanej w zakresie wymiany pokrycia dachu z eternitu na blachodachówkê o minimalnej pow. 500m2, z podaniem daty wykonania oraz dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie - zgodnie z za³. nr 4 do siwz, 6) zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci wykonawcy lub podwykonawcy w wyniku, której powstaj± odpady niebezpieczne,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggostynin.bip.org.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Gostynin ul. Rynek 26 09-500 Gostynin, pok. nr 15.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Gminy Gostynin ul. Rynek 26 09-500 Gostynin, sekretariat.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Wojewódzki Fundusz Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.