Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-06
Płock: Dostosowanie budynku Pawilonu dzieci leżących do wymagań przepisów pożarowych w tym likwidacji zagrożenia życia ludzi Domu Pomocy Społecznej w Goślicach
Numer ogłoszenia: 228762 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, fax. 024 2676848.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynku Pawilonu dzieci leżących do wymagań przepisów pożarowych w tym likwidacji zagrożenia życia ludzi Domu Pomocy Społecznej w Goślicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres rzeczowy obejmuje: a)wymianę stolarki drzwiowej i okiennej; b)wykonanie schodów wewnętrznych; c)malowanie ścian i sufitów; d)wykonanie podjazdów dla niepełnosprawnych; e)wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej. 2.Szczegółowy zakres robót określają kosztorysy nakładcze w branży budowlanej i sanitarnej a opis wykonania zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej. 3.Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz w kosztorysach nakładczych znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i kosztorysie nakładczym mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej i warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, tj.: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie - jedna robota budowlana o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto; - dysponują osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: konstrukcyjno - budowlanym i elektrycznym wpisanymi na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych); 5)wniosą wadium zgodnie z opisem podanym w pkt. IX siwz, 6)udzielą gwarancji na okres: 36 miesięcy 7)spełnią pozostałe warunki siwz ( w tym złoża ofertę zgodnie z treścią siwz)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawcy winni złożyć: 1.Oryginał dokumentu wadialnego lub kserokopię przelewu potwierdzającego wniesienie wadium. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -minimum 1 robota budowlana o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto, 4.Harmonogram rzeczowo - finansowy robót, 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganych specjalnościach, kserokopie aktualnych zaświadczeń, że osoby te są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz, że są one ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. 7.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 wyżej wskazanej ustawy, 9.Kosztorysy ofertowe sporządzone w 2 egz. Drugie egzemplarze kosztorysów ofertowych Wykonawcy zobowiązani są załączyć oddzielnie (nie spięte z ofertą). 10.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się Wykonawcy wspólnie składający oferty (konsorcja, spółki cywilne). Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną: fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać Pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne): a)określała przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia oraz określała ich odpowiedzialność solidarną przed Zamawiającym z tytułu wykonania umowy, b)była zawarta na czas minimum trwania umowy o zamówienie publiczne powiększony o okres obowiązywania gwarancji i rękojmi, c)upoważniała jednego z członków konsorcjum lub spółki cywilnej - głównego partnera (lidera) jako osobę prawną i reprezentującą wskazaną osobę fizyczną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową, d)stwierdzała, że partnerzy będą odpowiedzialni za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania (za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zadania, również w okresie rękojmi i gwarancji). 11.Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. Odrębnie każdy Wykonawca składa: - dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 2, 3, 7 i 8 przy założeniu, iż warunki określone w pkt. 3 spełni przynajmniej jeden Wykonawca. Oferta i dokumenty wymienione w pkt. 1, 4, 5, 6, 9, 10 składane są wspólnie. 12.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 13.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunków będzie stanowiło podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia jego oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.plock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczny Obsługi Szkół z siedzibą w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w pok. 212 pon,wt,czw,pt: godz. 800-1500,w śr godz. 800-1630; za pośrednictwem poczty na adres Zespół Ekonomiczny Obsługi Szkół w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Płockiego
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Płocku
- Sporządzenie operatów szacunkowych w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
- Modernizacja elewacji zabytkowego budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Władysława Jagiełły w Płocku
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Remont kuchni w Zakładzie Karnym w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa węzła przesiadkowego przy dworcu PKP w Koninie
- przebudowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Tarnowie Podgórnym
- "Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku bazy magazynowej i stolarni ZKnW przy ul. Lindego 5 w Krakowie"
- Modernizacja wejścia do Urzędu Stanu Cywilnego oraz wejścia B do budynku Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
- Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja systemu sygnalizacji pożaru, sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV zabezpieczającymi tymczasowy budynek Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.