Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-30
Dobrzyniewo Duże: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu w ramach zajęć realizowanych w projekcie pn: Ku rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania w Gminie Dobrzyniewo Duże
Numer ogłoszenia: 228791 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyniewo Duże , ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, tel. 85 7428155, faks 85 7197147.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu w ramach zajęć realizowanych w projekcie pn: Ku rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania w Gminie Dobrzyniewo Duże.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych oraz sprzętu w ramach zajęć realizowanych w projekcie Ku rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania realizowanego przez Gminę Dobrzyniewo Duże, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt jest realizowany przez niżej wymienione szkoły: Szkoła Podstawowa w Chrabołach, Chraboły 41, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7199317, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrzyniewie Dużym, ul. Szkolna 14, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197153, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Fastach, ul. Białostocka 5, 15-694 Białystok, tel. (085) 6532631, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowym Aleksandrowie, ul. Pogodna 107, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197545, Szkoła Podstawowa w Obrubnikach, Obrubniki 33, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197098, Szkoła Podstawowa w Pogorzałkach, Pogorzałki 127, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7199307. Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ I - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu niezbędnych do realizacji projektu w. Rodzaj oraz ilości pomocy i materiałów dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 5 do niniejszej IDW. CZĘŚĆ II - zakup i dostawa sprzętu niezbędnych do realizacji projektu w. Rodzaj oraz ilości pomocy i materiałów dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do IDW. Zamawiający wymaga, aby pomoce i materiały dydaktyczne oraz sprzęt były pakowane i pogrupowane zgodnie z wyszczególnionymi rodzajami zajęć określonymi dla każdej szkoły oddzielnie. Miejscem dostawy będą siedziby szkół wymienione w ust. 1. Wykonawca udzieli na wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne i sprzęt gwarancji jakości i rękojmi na okres minimum 24 miesięcy (liczony od dnia odbioru dostawy). Wszystkie pomoce dydaktyczne oraz sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami bezpieczeństwa dotyczącymi pomocy dydaktycznych. Wszystkie nazwy własne urządzeń, materiałów i sprzętu użyte w dokumentacji przetargowej zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis, specyfikację oraz zdjęcie, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów wszystkie deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, w tym certyfikat CE. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne oraz sprzęt do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Zamawiający zastrzega sobie prawo obejrzenia oferowanych pomocy dydaktycznych pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i posiadanymi certyfikatami, przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązuje się dołączenia do zakupionych pomocy i sprzętu kompletu naklejek umożliwiających ich oznakowanie zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL. Załączona ilość naklejek musi pozwolić na oznaczenie wszystkich zakupionych pomocy i sprzętu. W przypadku drobnych materiałów np. długopisy - naklejki zostaną naklejone na miejscu ich przechowywania. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 pomoce dydaktyczne, 39162110-9 sprzęt dydaktyczny, 30213100-6 komputery przenośne, 30232110-8 drukarki laserowe, 32342400-6 sprzęt nagłaśniający..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 32.34.24.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ I - Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). CZĘŚĆ II- Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium (dotyczy CZĘŚCI I) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy: upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo z innego dokumentu Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, (dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego). Formularz oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiany terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy; c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 3) Zmiana terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować, pod warunkiem, że Zamawiający nie straci dofinansowania. 4) Zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, pok. 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, pok. 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany przez Gminę Dobrzyniewo Duże w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach zajęć realizowanych w projekcie pn: Ku rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania w Gminie Dobrzyniewo Duże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych w ramach zajęć realizowanych w projekcie Ku rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania realizowanego przez Gminę Dobrzyniewo Duże, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt jest realizowany przez niżej wymienione szkoły: Szkoła Podstawowa w Chrabołach, Chraboły 41, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7199317, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrzyniewie Dużym, ul. Szkolna 14, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197153, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Fastach, ul. Białostocka 5, 15-694 Białystok, tel. (085) 6532631, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowym Aleksandrowie, ul. Pogodna 107, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197545, Szkoła Podstawowa w Obrubnikach, Obrubniki 33, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197098, Szkoła Podstawowa w Pogorzałkach, Pogorzałki 127, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7199307. Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ I - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu niezbędnych do realizacji projektu w. Rodzaj oraz ilości pomocy i materiałów dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 5 do niniejszej IDW. Zamawiający wymaga, aby pomoce i materiały dydaktyczne były pakowane i pogrupowane zgodnie z wyszczególnionymi rodzajami zajęć określonymi dla każdej szkoły oddzielnie. Miejscem dostawy będą siedziby szkół wymienione w ust. 1. Wykonawca udzieli na wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne gwarancji jakości i rękojmi na okres minimum 24 miesięcy (liczony od dnia odbioru dostawy). Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami bezpieczeństwa dotyczącymi pomocy dydaktycznych. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis, specyfikację oraz zdjęcie, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów wszystkie deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, w tym certyfikat CE. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Zamawiający zastrzega sobie prawo obejrzenia oferowanych pomocy dydaktycznych pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i posiadanymi certyfikatami, przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązuje się dołączenia do zakupionych pomocy kompletu naklejek umożliwiających ich oznakowanie zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL. Załączona ilość naklejek musi pozwolić na oznaczenie wszystkich zakupionych pomocy. W przypadku drobnych materiałów np. długopisy - naklejki zostaną naklejone na miejscu ich przechowywania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu w ramach zajęć realizowanych w projekcie pn: Ku rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania w Gminie Dobrzyniewo Duże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych oraz sprzętu w ramach zajęć realizowanych w projekcie Ku rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania realizowanego przez Gminę Dobrzyniewo Duże, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt jest realizowany przez niżej wymienione szkoły: Szkoła Podstawowa w Chrabołach, Chraboły 41, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7199317, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrzyniewie Dużym, ul. Szkolna 14, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197153, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Fastach, ul. Białostocka 5, 15-694 Białystok, tel. (085) 6532631, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowym Aleksandrowie, ul. Pogodna 107, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197545, Szkoła Podstawowa w Obrubnikach, Obrubniki 33, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197098, Szkoła Podstawowa w Pogorzałkach, Pogorzałki 127, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7199307. Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ II - zakup i dostawa sprzętu niezbędnych do realizacji projektu w. Rodzaj oraz ilości pomocy i materiałów dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do niniejszej IDW. Zamawiający wymaga, aby sprzęt był pakowany i pogrupowany dla każdej szkoły oddzielnie. Miejscem dostawy będą siedziby szkół wymienione w ust. 1. Wykonawca udzieli na wszystkie dostarczone sprzęty gwarancji jakości i rękojmi na okres minimum 12 miesięcy (liczony od dnia odbioru dostawy). Wszystkie sprzęty muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie nazwy własne urządzeń, materiałów i sprzętu użyte w dokumentacji przetargowej zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis, specyfikację oraz zdjęcie, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów wszystkie deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, w tym certyfikat CE. Wykonawca dostarczy sprzęt do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Zamawiający zastrzega sobie prawo obejrzenia oferowanego sprzętu pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i posiadanymi certyfikatami, przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązuje się dołączenia do zakupionych pomocy i sprzętu kompletu naklejek umożliwiających ich oznakowanie zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL. Załączona ilość naklejek musi pozwolić na oznaczenie wszystkich zakupionych sprzętów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 32.34.24.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział materiałoznawstwo
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.