To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-30
Sulęcin: zorganizowanie 7
-
dniowego pobytu osób
niepełnosprawnych
, z terenu Powiatu Sulęcińskiego,
w ośrodku rehabilitacyjnym i
przeprowadzenie zespołów ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo lub
zajęć rehabilitacyjnych, zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych oraz zajęć
szkoleniowych
Numer ogłoszenia: 228805 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182131 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie, ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 95 7550743, faks 95 7550744.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie 7 - dniowego pobytu osób niepełnosprawnych , z terenu Powiatu Sulęcińskiego, w ośrodku rehabilitacyjnym i przeprowadzenie zespołów ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo lub zajęć rehabilitacyjnych, zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych oraz zajęć szkoleniowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 7 - dniowego pobytu osób niepełnosprawnych, z terenu Powiatu Sulęcińskiego, w ośrodku rehabilitacyjnym i przeprowadzenie zespołów ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruc howo lub zajęć rehabilitacyjnych, zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych oraz zajęć szkoleniowych dla uczestników projektu pn. Wzrost aktywności zawodowej osób wykluczonych społecznie w powiecie sulęcińskim realizowanego w ramach Programu Operacyjn ego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie . Zamówienie dotyczy o rganiz acj i i zapewnienie siedmiodniowego pobytu w terminie od 13 do 19 października 2013r. dla 3 7 osób niepełnosprawnych z przyczyną niepełnosprawności o symbolu: 01 - U, 06 - E , 05 - R, 07 - S , 03 - L, 08 - T, 11 - I, 02 - P, 10 - N, 04 - O, O9 - M, - 3 opie kunów osób niepełnospraw nych, 2 opiekunów grupy ze strony Zamawiającego. Z różnych powodów liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Wykonawca zapewnia przewóz osób z Sulęcina do miejsca pobytu Ośrodka i z miejsca pobytu Ośrodka do Sulęcina. Przyjazd do Ośrodka w dn iu 13 października ok . godz. 12 .00. W ramach świadczonej usługi należy dodatkowo zapewnić m.in: - zajęcia i zabiegi rehabilitacyjne ogólno usprawniające dostosowane do osób niepełnosprawnych, przynajmniej 2 dziennie, w uzgodnieniu z lekarzem, - zajęcia i ntegracyjne zorg anizowane w szczególności dla grupy osób, przynajmniej trzy spotkania po 3 godziny w celu nabycia umiejętności współdziałania w grupie , - warsztaty z komunikacji społecznej zajęcia z psychologiem , - 5 godzin, z podziałem na efektywną kom unikację i asertywność, - zajęcia z dietetykiem na temat zdrowej żywności, przynajmniej 3 - godziny- zajęcia z doradcą zawodowym w wymiarze 4 godzin . Miejsce pobytu: miejsce przeznaczone na pobyt uczestników wyjazdu winno znajdować się nad polskim Morze m Bałtyckim - ośrodek, w którym zakwaterowani będą wszyscy uczestnicy wyjazdu wraz z opiekunami , będzie znajdował się w odległości nie większej niż 500 m od morza kąpieliska plażowego , z utwardzonym podjazdem jak najbliżej morza. W ramach zamówienia Wyko nawca zobowiązany jest zapewnić w szczególności: 1 kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przebieg wyjazdu (prowadzący zajęcia posiadający niezbędne kwalifikacje, instruktor KO, 2 ubezpieczenie NNW oraz OC na czas trwania pobytu, 3 zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku, z prowadzoną na terenie ośrodka rehabilitacją , bez barier architektonicznych, dostosowany dla osób niepełnosprawnych, minimum 2 pokoje jednoosobowe, 3 pokoje 2 osobowe, pozostałe pokoje jedno - dwu - lub trzy - oso bowe z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju tj. umywalka, prysznic , WC, wyposażenie w TV i czajniki bezprzewodowe, pokoje usytuowane blisko siebie, 4 stołówkę i świetlicę na terenie ośrodka, 5 klimatyzowane pomieszczenia do zajęć, 6 bezpłatny dos tęp do basenu znajdujący się do 200 m od miejsca zakwaterowania, zaplecze sportowo - rekreacyjne z możli wością bezpłatnego wypożyczenia sprzętu np. piłki, stół i rakiety do tenisa stołowego, leżaki , rowery, kijki tr ekki ng owe itp.,7 całodzienne wyżywie nie na miejsc śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja dostęp do napoi na miejscu zakwaterowania uczestników , a także suchy prowiant napój, min. 4 kanapki lub inne pieczywo, owoc i słodycze na czas podróży powrotnej oraz wycieczek w trakcie trwania wy jazdu. Pierwsze świadczenie - obiad w dniu przyjazdu, ostanie świadczenie: śniadanie plus suchy prowiant (napój, min. 4 kanapki lub inne pieczywo, owoc i słodycze w dniu wyjazdu, przerwy kawowe podczas zajęć kawa, herbata, zimne napoje , ciastka, 8) ucz estnikami wyjazdu będą osoby niepełnosprawne z przyczyną niepełnosprawności o symbolu: 01 - U, 06 - E, 05 - R, 07 - S , 03 - L, 08 - T, 11 - I, 02 - P, 10 - N, 04 - O, O9 - M , dlatego Zamawiający wymaga by wszyscy uczestnicy wyjazdu w miejscu zakwaterowania byli objęci całodobo wą opieką pielęgniarską oraz posiadali dostęp do opieki lekarskiej oraz zapewnienie opieki ratownika w przypadku korzystania z basenu ilość osób zgodnie z obowiązującymi przepisami, 9 nieodpłatne zapewnienie uczestnikom wyjazdu programu integracji społ ecznej , programu KO w tym np. wieczorki - zapoznawczy i pożegnalny, ognisko z pieczeniem kiełbasek, piknik z grillem, zabawy taneczne, wieczorek filmowy, pogadanki prozdrowotne, 1 0 badanie lekarskie na początku i na końcu wyjazdu pierwsze zakończone w skazaniem zabiegów rehabilitacyjnych, drugie ocen iające efekty rehabilitacji, 11 zabiegi rehabilitacyjne dla każdego uczestnika według wskazań lekarskich, 1 2 prowadzenie imiennych list potwierdzających wykonanie zabiegów rehabilitacyjnych z podpisem ucz estnika, 1 3 uiszczenie opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników, jeżeli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka w miejscowości uzdrowiskowej, 1 4 zapewnienie obsługi sprzątająco - porządkowej dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarn ych oraz innych pomieszczeniach, z których będą korzystać uczestnicy wyjazdu, 15 minimum 1 wycieczkę 1 - dniową, w tym bilety wstępu, przewodnik, a prz ypadku odległości większej niż 3 km. zapewnienie środka transportu. 1 6 dokumentacja zajęć, która stano wić będzie obowiązkowy załącznik do faktury, tj . podpisane przez uczestników listy obecności z przeprowadzonych zajęć, listy potwierdzające wykonanie zabiegów rehabilitacyjnych z podpisem uczestnika, konspekty przeprowadzonych zajęć przez psychologa i diet etyka, program zajęć integracyjnych, ankieta ewaluacyjna na koniec pobytu. Ponadto zamawiający wymaga aby ośrodek posiadał wpis do rejestru Ośrodków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnus ów rehabilitacyjnych Dz. U. z 2007r. Nr 230, poz. 1694. Ośrodek w którym zakwaterowani będą uczestnicy powinien prowadzić rehabilitację dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający zastrzega również, że do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1 niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania wyjazdu przez jego uczestnikaów, 2 oznaczenie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy wyjazdu poprzez umieszczenie w widocznym miejscu informacji, iż w tym miejscu realizowany jest projekt sys temowy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie pn. Wzrost aktywności zawodowej osób wykluczonych społecznie w powiecie sulęcińskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddział a nie 7.1.2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upow szechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- a1 Polska Jacek Łukowski, ul. Stefana Żeromskiego 60/73, 50-312 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24780,00
Oferta z najniższą ceną: 24780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61160,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Sulęcinie
- Nadzór inwestorski nad realizacją robót w ramach zadania: "Budowa Drugiego Żłobka Samorządowego na dz. nr 94 obr. 0047 m. Sulęcin w celu utworzenia 40 miejsc opieki"
- USŁUGA UBEZPIECZENIA ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SULĘCINIE SP. Z O.O.
- Przebudowa i remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Tursku w ramach formuły "Zaprojektuj, wybuduj"
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech obozów resocjalizacyjno-terapeutycznych dla 150 uczestników projektów, pn.: "Wykluczenie - nie ma MOWy! 2 - etap I" oraz "Trampolina 4 - etap I
- "Organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego z zarządzania projektami w oparciu o funkcjonalności oprogramowania MS Project"
- "Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
- Warsztaty tematyczne dla opiekunów/rodziców zastępczych w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla Liderów Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą SCWEW
- Świadczenie usług organizacji konferencji, usług hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podziałem na 6 części
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.