To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-03
Piła: modernizacja kotłowni w Inspektoracie ZUS w Czarnkowie
Numer ogłoszenia: 228816 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185558 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile, ul. Dr. Drygasa 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 210-57-00, faks 67 212-22-38.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja kotłowni w Inspektoracie ZUS w Czarnkowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia była modernizacja kotłowni w Inspektoracie ZUS w Czarnkowie przy ul. Kościuszki 87. Zakres robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa, która obejmuje miedzy innymi: 1. demontaż istniejących urządzeń kotłowni w tym między innymi wyeksploatowanych dwóch kotłów gazowych z palnikami atmosferycznymi, 2. demontaż istniejącego wkładu kominowego stalowego, 3. demontaż pozostałej armatury i urządzeń w kotłowni, 4. wykonanie nowej technologii kotłowni gazowej z gazowym kotłem kondensacyjnym z zamkniętą komorą spalania wraz z automatyką pogodową oraz automatycznym odcięciem dopływu gazu w przypadku jego wycieku w pomieszczeniu kotłowni, 5. montaż nowego wkładu kominowego odprowadzającego spaliny z kotła i doprowadzającego powietrze do spalania (rura w rurze), 6. wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem w remontowanych pomieszczeniach, 7. remont pomieszczenia kotłowni i pomieszczenia WC w piwnicy (w tym: wymianę rury wodociągowej w poziomie piwnicy zasilającej pom. sanitarne na poddaszu, remont instalacji wod.- kan. obłożenie ścian płytkami glazurowanymi, wykonanie posadzki z płytek gresowych, wymiana drzwi do kotłowni na p.poż. EI30, wymiana okien piwnicznych 2 szt. o wymiarach 110x80 w pomieszczeniu kotłowni na p.poż EI30 poz. 95 i 96 przedmiaru robót, malowanie.), 8. montaż podgrzewaczy przepływowych elektrycznych wody użytkowej dla potrzeb remontowanych pomieszczeń w piwnicy, 9. montaż nowych grzejników w pomieszczeniach remontowanych w piwnicy, 10. wykonanie innych prac budowlanych w celu dostosowania pomieszczenia kotłowni do wymogów aktualnych przepisów techniczno-budowlanych. a) demontaż posadzki korytarza, pogłębienie korytarza i wykonanie nowej w celu uzyskania odpowiedniej wysokości drzwi wejściowych do kotłowni - min. 200cm, b) malowanie farbą pęczniejącą belek stalowych stropu w pomieszczeniu piwnicy w celu uzyskania klasy odporności ogniowej stropu REI60, c) zamurowanie przejścia z kotłowni do pomieszczenia składu opału oraz rozebranie schodów dla tego przejścia, d) demontaż drzwi oraz zamurowanie przejścia z pomieszczenia kotłowni do nieużywanego zsypu opału, e) dostosowanie otworu drzwiowego oraz montaż drzwi wejściowe do pomieszczenia kotłowni w klasie EI30 o wymiarach 200x90cm, f) wykonanie studzienki schładzającej w kotłowni o pojemności 100 dm3 oraz montaż w studzience pompy do wody brudnej UNILIFT KP-150-A1 z wyłącznikiem pływakowym oraz klapą zwrotną w celu przepompowywania zebranej wody do instalacji kanalizacyjnej budynku, g) montaż w pomieszczeniu WC nowej miski ustępowej oraz umywalki z elektrycznym podgrzewaczem wody, h)wykonanie kanałów wentylacyjnych: dla WC kanał wentylacji wywiewnej mechanicznej O125 (EIS60) wyposażony w wentylator wywiewny VENTS 100 CF, w pomieszczeniu kotłowni kanał wentylacji grawitacyjnej nawiewnej 200x200 mm sprowadzony na wysokość 30cm nad posadzkę kotłowni, i) w remontowanych pomieszczeniach obłożenie ścian płytkami glazurowymi, wykonanie posadzek z płytek gresowych, pomalowanie sufitów farbami emulsyjnymi. 11. wywóz oraz utylizacja materiałów z rozbiórki, uporządkowanie pomieszczeń w których wykonywane były roboty. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej 5 186 000 Euro..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 44.53.33.00 - 44.53.33.00 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WENO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WENO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Przedsiębiorstwo WENO Węgrzyn i Nowacki Spółka Jawna, ul. Mostowa 2, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105826,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94801,29
Oferta z najniższą ceną: 94801,29 / Oferta z najwyższą ceną: 99162,54
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 3 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 17 im. Krasnala Hałabały w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.