eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GibyUsługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Pomorze w 2008 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Giby: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Pomorze w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 228836 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Pomorze w Pomorzu, Pomorze 8, 16-506 Giby, tel. 087 5162028, fax 087 5165052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/pomorze

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pomorze w Pomorzu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Pomorze w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Pomorze w 2008 roku

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Oryginalny kod CPV: 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości odpowiedniej w stosunku do każdej z wymienionych części zamówienia: część I - 7 100 zł, część II - 11 000 zł, część III - 510 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać warunki art.22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r., a w szczególności: - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r., - posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz do prowadzenia działalności w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia. Ocena powyższego zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie o wpisie do gminnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (na formularzu oferty - zał. Nr 14); 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru karnego, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą: - osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), - urzędujących członków władz osób prawnych, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 5) aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego o wydanej zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 6) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) wykaz osób, podmiotów gospodarczych, osób - pracowników zatrudnionych w oparciu o przepisy Kodeksu Pracy - które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu zał. Nr 12 do SIWZ; 8) dokumenty lub potwierdzone kserokopie za zgodność z oryginałem stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia na pilarkę, prawo jazdy odpowiedniej kategorii); Wykonawca powinien wykazać się: 1) wykazem osób, podmiotów gospodarczych, osób - pracowników zatrudnionych w oparciu o przepisy Kodeksu Pracy - które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu zał. Nr 12 do SIWZ; 2) Wykonawcy wykażą i udokumentują, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi dla następujących ilości osób: a) minimum 10 osób - dotyczy części zamówienia Nr 1; b) minimum 15 osób - dotyczy części zamówienia Nr 2; 3) Zatrudni pracowników na podstawie umowy o pracę w oparciu o przepisy Kodeksu Pracy w liczbie osób jak niżej: a) minimum 2 osoby zatrudnione przez cały 2008 rok - w części zamówienia Nr 1; b) minimum 3 osoby zatrudnione przez cały 2008 rok - w części zamówienia Nr 2; c) minimum 1 osoba zatrudniona na czas trwania wykonywania usług - w części zamówienia Nr 3. 4) dokumenty lub potwierdzone kserokopie za zgodność z oryginałem stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia na pilarkę, prawo jazdy odpowiedniej kategorii); 5) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. Wykonawcy wykażą i udokumentują posiadanie lub dysponowanie sprzętem i urządzeniami w ilości: a) pilarki spalinowe - minimum 10 szt. dla części Nr 1 zamówienia, minimum 15 szt. dla części Nr 2 zamówienia. b) ciągniki o mocy min 45 kW (60 KM) posiadający bieg pełzający - minimum 8 szt. dla części Nr 1 zamówienia, minimum 12 szt. dla części Nr 2 zamówienia. c) ciągniki o mocy min 20 kW posiadający bieg pełzający - minimum1 szt. dla części Nr 3 zamówienia. d) samochody ciężarowe lub dostawcze - minimum 1 szt. dla części Nr 1 zamówienia, minimum1 szt. dla części Nr 2 zamówienia. 6) wykonawcy wykażą i udokumentują spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone przyznaniem licencji przez Stowarzyszenie Przedsiębiorców Leśnych w Gołuchowie lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług. W przypadku braku w/w dokumentów za wystarczające uznaje się wykonanie i udokumentowanie wykonania za okres od 01.01.2004 do 31.12.2006 usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż: 3 000 000 zł - w odniesieniu do części zamówienia Nr 1; 4 900 000 zł - w odniesieniu do części zamówienia Nr 2; 250 000 zł - w odniesieniu do części zamówienia Nr 3; potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi poświadczającymi należyte wykonanie usług.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl/pomorze

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Pomorze w Pomorzu Pomorze 8 16-506 Giby.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego, w biurze Nadleśnictwa Pomorze w Pomorzu, pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: USŁUGI ZWIĄZANE Z GOSPODARKĄ LEŚNĄ W LEŚNICTWACH : 01; 02 ; 05 ; 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia Nr 1. Usługi związane z hodowlą lasu, ochroną lasu, ochroną przeciwpożarową lasu, odśnieżaniem dróg leśnych, pozyskaniem i zrywką drewna, pozyskaniem choinek do wykonania w czterech następujących leśnictwach: 01 - Borek Sejny, 02 -Wigrańce, 05 - Budwieć , 11 - Szlamy, określone w załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia w części zamówienia Nr 1. Numeracja leśnictw zgodna z bazą danych Systemu Informatycznego Lasów Państwowych Nadleśnictwa Pomorze, zwaną dalej - bazą SILP..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.21.12.00-4, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NAZWA USŁUGI ZWIĄZANE Z GOSPODARKĄ LEŚNĄ W LEŚNICTWACH : 03; 04 ; 07 ; 08 ; 09 ; 10 ; 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia Nr 2. Usługi związane z nasiennictwem leśnym (plantacje nasienne), hodowlą lasu, ochroną lasu, ochroną przeciwpożarową lasu, odśnieżaniem dróg leśnych, pozyskaniem i zrywką drewna, pozyskaniem choinek - do wykonania w sześciu następujących leśnictwach: 03 - Giby, 04 - Wiłkokuk, 07 - Okółek, 08 -Dworczysko, 09 - Rygol , 10 - Muły, określone w załączniku Nr 2 do SIWZ-Opis przedmiotu zamówienia w części zamówienia Nr 2. Numeracja leśnictw zgodna z bazą SILP Nadleśnictwa Pomorze..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.21.12.00-4, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: NAZWA USŁUGI ZWIĄZANE ZE SZKÓŁKARSTWEM LEŚNYM NA TERENIE LEŚNICTWA GIBY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia Nr 3. Usługi związane ze szkółkarstwem leśnym na terenie szkółki położonej w leśnictwie Giby oraz z selekcją i nasiennictwem leśnym na terenie całego Nadleśnictwa Pomorze, określone w załączniku Nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia w części zamówienia Nr 3 do SIWZ. Numeracja leśnictw zgodna z bazą SILP Nadleśnictwa Pomorze..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 77.12.00.00-7, 77.31.20.00-0, 77.31.21.00-1, 77.31.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.