Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-16
Legnica: Przetarg ograniczony na wykonanie usług opracowania analiz rynku i potencjału rynkowego dla innowacyjnych pomysłów na potrzeby realizacji etapu preinkubacji w ramach projektu pn. Akcelerator innowacji w oparciu o potencjał naukowy i gospodarczy Dolnego Śląska
Numer ogłoszenia: 22888 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego "ARLEG" S.A. , ul. Rataja 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8622777, faks 0-76 8620968.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arleg.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg ograniczony na wykonanie usług opracowania analiz rynku i potencjału rynkowego dla innowacyjnych pomysłów na potrzeby realizacji etapu preinkubacji w ramach projektu pn. Akcelerator innowacji w oparciu o potencjał naukowy i gospodarczy Dolnego Śląska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego analiz rynku i potencjału rynkowego dla podmiotów - pomysłodawców uczestniczących w etapie preinkubacji. Preinkuabacja ma na celu przygotowanie pomysłodawców innowacyjnych przedsięwzięć do komercjalizacji pomysłów zgłoszonych do wsparcia projektu, a w dalszej kolejności założenie spółek kapitałowych i rozpoczęcie działalności gospodarczej opartej na innowacyjnym pomyśle. Dla prawidłowego przeprowadzenia etapu preinkubacji niezbędne jest opracowanie analizy rynku i potencjału rynkowego dla innowacyjnego pomysłu celem określenia warunków realizacji przedsięwzięcia, możliwości jego komercjalizacji i rozwoju oraz ekonomicznej opłacalności. Zakres przeprowadzonych analiz rynku i potencjału rynkowego powinien zawierać : analizę wielkości rynku i jego rozwoju, analizę rynku w podziale na segmenty i wybór segmentu docelowego dla proponowanego rozwiązania, badanie potrzeb i preferencji klientów, analizę otoczenia konkurencyjnego, groźby pojawienia się nowych konkurentów lub rozwiązań konkurencyjnych, bariery wejścia, wyjścia, analizę siły przetargowej nabywców, analizę siły przetargowej dostawców, Benchmarking konkurencji na rynku polskim i europejskim, trendy polskie i europejskie. Wynikiem końcowym realizacji usługi będzie wykonanie dokumentacji w postaci analizy rynku i potencjału rynkowego. Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.00.00 - Usługi badania rynku .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych usług zgodnie z załącznikiem nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w zakresie wykonywania co najmniej 10 usług proinnowacyjnych o wartości nie mniejszej niż 12 000 zł każda w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres funkcjonowania wykonawcy jest krótszy w okresie od początku funkcjonowania. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej 5 osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje w zakresie wykonywania usług proinnowacyjnych o podobnym charakterze, oraz wskaże podstawę do dysponowania powyższymi zasobami ludzkimi.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wpis do ewidencji działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
W przypadku, gdy liczba Wykonawców spełniających warunki zawarte w ogłoszeniu przekroczy 5, Zamawiający przyzna odpowiednią ilość punktów Wykonawcy za usługi i szkolenia (spełniające wymagania) przedstawione w załączniku nr 1 i 2 - według wzoru za każdą kolejną usługę (ponad obligatoryjne 10 )- 1 pkt. Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy zdobędą największą liczbę punktów zgodnie z formułą opisaną powyżej
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie - 15
- 3 - udział w realizacji projektów unijnych - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arleg.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 59-220 Legnica, ul.Rataja 26..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 15:00, miejsce: ARR ARLEG SA 59-220 Legnica, ul.Rataja 26..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 3.1. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Dostawa kriostatu
- "Bieżące utrzymanie terenów rekreacyjnych w Legnicy"
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - powtórka części 2 i 3
- DOSTAWY PRODUKTU LECZNICZEGO O NAZWIE REMDESIVIR
- Rozbudowa i modernizacja sieci LAN w siedzibie Nadleśnictwa Legnica - drugie postępowanie
więcej: przetargi w Legnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.