To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-08
Poznań: Kompleksowa obsługa techniczna kopiarek
Numer ogłoszenia: 228890 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177394 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8416866, faks 061 8416866.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa techniczna kopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa techniczna kopiarek eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu oraz w terenowych jednostkach organizacyjnych związana z: a)dokonywaniem przeglądów i okresowej konserwacji z wymianą materiałów eksploatacyjnych wg. zaleceń producenta po wykonaniu przez urządzenie określonej normą ilości kopii. b)naprawą, dostawą i wymianą uszkodzonych części oraz dostawą tonerów do każdego z urządzeń Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: I część: kopiarki RICOH FT 5632 - 5 szt. II część: kopiarki GESTETNER 3235 - 6 szt. III część: kopiarki KYOCERA MITA KM 4530 - 8 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 95985.84 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kompleksowa obsługa techniczna kopiarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "BIUROMASZ - CEREMONIA" EWA HUMERCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "BIUROMASZ - CEREMONIA" EWA HUMERCZYK
- Firma Handlowo - Usługowa Artur Humerczyk, ul. Staszica 24, 62-031 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13852,93
- Oferta z najniższą ceną: 13852,93 oferta z najwyższą ceną: 18500,98
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kompleksowa obsługa techniczna kopiarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "BIUROMASZ - CEREMONIA" EWA HUMERCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "BIUROMASZ - CEREMONIA" EWA HUMERCZYK
- Firma Handlowo - Usługowa Artur Humerczyk, ul. Staszica 24, 62-031 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 40164,87
- Oferta z najniższą ceną: 40164,87 oferta z najwyższą ceną: 53636,98
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kompleksowa obsługa techniczna kopiarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "BIUROMASZ - CEREMONIA" EWA HUMERCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "BIUROMASZ - CEREMONIA" EWA HUMERCZYK
- Firma Handlowo - Usługowa Artur Humerczyk, ul. Staszica 24, 62-031 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 41968,05
- Oferta z najniższą ceną: 41968,05 oferta z najwyższą ceną: 55667,54
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont sanitariatu oraz szatni bloku sportowego
- Wymiana nawierzchni ul. Pruszkowskiej i ul. Gniewka w Poznaniu
- Remont przepustu na drodze powiatowej nr 2466P w miejscowości Sowiniec w km 5+485.
- Remont sali gimnastycznej
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- REMONT IZOLACJI PIONOWEJ ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH W BUDYNKU NR 164/6035
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz usługi serwisowe dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- DOSTAWA 5 SZTUK URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z KONTRAKTEM OBSŁUGI TECHNICZNEJ
- Dzierżawa i serwis kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.