eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich na terenie kompleksów wojskowych w m. Łódź, Sieradz, Tomaszów Mazowiecki, Nowy Glinnik, Leźnica Wielka, Łask, Zgierz, Kutno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-22

Bydgoszcz: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich na terenie kompleksów wojskowych w m. Łódź, Sieradz, Tomaszów Mazowiecki, Nowy Glinnik, Leźnica Wielka, Łask, Zgierz, Kutno.
Numer ogłoszenia: 228897 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052/3784285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.hg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich na terenie kompleksów wojskowych w m. Łódź, Sieradz, Tomaszów Mazowiecki, Nowy Glinnik, Leźnica Wielka, Łask, Zgierz, Kutno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich na terenie kompleksów wojskowych w m. Łódź, Sieradz, Tomaszów Mazowiecki, Nowy Glinnik, Leźnica Wielka, Łask, Zgierz, Kutno w zakresie: 1) Okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 art. 62 ust. 1 pkt. 1c z późniejszymi zmianami). 2) Okresowego usuwania zanieczyszczeń (czyszczenia) przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w obiektach, w których odbywa się proces spalania paliwa stałego, ciekłego lub gazowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 21 kwietnia 2006r. (Dz. U. z 2006r. Nr 80. poz. 563 § 30 ust. 1pkt 1, 2, 3 i ust. 2 ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.40.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 5) spełniają warunki w zakresie ochrony informacji niejawnych. Kryteria i sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków. 1) Warunki wymagane od wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy dokumentów z wymaganiami SIWZ oraz właściwe potwierdzenie zgodności kserokopii dokumentów z oryginałem. 2) Brak, nieważność, niewłaściwa forma i treść któregokolwiek dokumentu lub oświadczenia, niewłaściwe potwierdzenie zgodności dokumentu z oryginałem będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3, 3) Jeżeli wraz z ofertą wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę do ich uzupełnienia na zasadach określonych w art. 26 ust. 3ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą - spełnienia lub nie spełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. 5) Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (treść oświadczenia zawarta jest w formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz osób, które będą realizować przedmiotowe zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków w zakresie ochrony informacji niejawnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty: 1) kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa, dla wszystkich osób, które będą realizować przedmiotowe zamówienie, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli POUFNE dla wszystkich osób biorących udział w realizacji przedmiotowego zadania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.hg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego pokój nr 311 lub za pobraniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój nr 2 - kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Element I Łódź WAK 3 - JW 1933.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łódź ul. Pryncypalna 94-97,ul. Gdańska 89,ul. Źródłowa 52, ul. 6- go Sierpnia 92, ul. Legionów 81-83, ul. Jerzego 7a, ul. 1-go Maja 90 Gałkówek gm. Koluszki - składnica Regny gm. Koluszki Zgierz ul. Długa 79.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Element II WAK Sieradz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sieradz ul. Wojska Polskiego, ul. Sienkiewicza.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Element III WAK Tomaszów Maz. - JW 4391.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tomaszów Maz. ul. Piłsudskiego 72, ul. Pol. Org. Wojsk. 9 Piotrków Tryb. ul. Dąbrowskiego 14.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Element IV WAK Nowy Glinnik - JW 4392.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nowy Glinnik gm. Lubochnia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Element V WAK Leźnica Wielka - JW 4395.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leźnica Wielka gm. Parzęczew.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Element VI WAK Łask - JW 1158.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łask, ul. 9-go Maja, ul. Jana Pawła II Łask - Teodory, gm. Buczek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Element VII WAK Łask - JW 1158.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teodory gm. Buczek LŚB Wronowie gm. Łask - zadanie 2WI15008.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Element VIII Zgierz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgierz ul. Konstantynowska 85, ul. Piątkowska 81 Jeżewo gm. Zgierz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Element IX Kutno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kutno ul. Boh. Walk n/Bzurą.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.