eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecKonserwacja Potoku Jamki i Potoku Dańdówka oraz rowów melioracyjnych B, C, K, E i Klimontowskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-22

Sosnowiec: Konserwacja Potoku Jamki i Potoku Dańdówka oraz rowów melioracyjnych B, C, K, E i Klimontowskiego.
Numer ogłoszenia: 228909 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax (032) 296 06 05,2960505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja Potoku Jamki i Potoku Dańdówka oraz rowów melioracyjnych B, C, K, E i Klimontowskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca: Konserwację Potoku Jamki i Potoku Dańdówka oraz rowów melioracyjnych B, C, K, E i Klimontowskiego. Prace polegać będą na: wykoszeniu porostów ze skarp lub dna cieków oraz wzdłuż cieków; odmulenie cieków;oczyszczenie z namułu przepustów oraz usuwanie zanieczyszczeń dla zapewnienia swobodnego przepływu wody. Przedmiot zamówienia można scharakteryzować za pomocą danych technicznych wyspecyfikowanych poniżej: 1.1.1. Potok Jamki długość potoku - 1790 mb km 0 + 000 ÷ 1 + 100 - szerokość dna 1,5 m, - nachylenie skarp 1 : 1,5, - średnia głębokość 1,5 m, - ubezpieczenia: dno - płyty ażurowe, skarpy - krawężniki betonowe, płyty ażurowe szer. 1,2 m km 1 + 100 ÷ 1 + 790 - szerokość dna 1,0 m, - nachylenie skarp 1 : 1,5, - średnia głębokość 1,5 m, - ubezpieczenia: dno - płyty ażurowe, skarpy - płyty ażurowe szer. 1,5 m - przepusty ramowe 3,0 x 2,0 o długości od 8,0 m ÷ 18,0 m - 3 szt. - kładki komunikacyjne - 2 szt. - koryto betonowe pod stolarnią - (budynek przy ul. L. Staffa 16) - 39,5 m. 1.1.2. Rów B - długość rowu - 2.110 mb - szerokość dna - 0,5 m, - nachylenie skarp - 1 : 1,5, - średnia głębokość - 1,34 m, - ubezpieczenia: dno - płyty korytkowe typu Hałcnów, skarpy - płyty ażurowe szer. 1,2 m - przepusty: ramowe 1,0 x 1,0 m o długości od 5,0 m ÷ 27,0 m - 8 szt. rurowe o przekroju Ø 1,0 m, o długości od 2,5 m ÷ 15,0 m - 11 szt. - rurociąg o przekroju kołowym Ø 1,0 m i o długości 124,0 m - ul. Niecała. 1.1.3. Rów C - długość rowu - 300 mb, - szerokość dna - 0,5 m, - nachylenie skarp - 1 : 1,5, - średnia głębokość - 1,2 m, - ubezpieczenie skarpy - płotek żerdziowy, - przepust o przekroju kołowym Ø 0,6 m i o długości 8,0 m. 1.1.4. Rów K - długość rowu - 700 mb - szerokość dna - 0,5 m, - nachylenie skarp - 1 : 1,5, - średnia głębokość - 1,0 m, - ubezpieczenia: dno - płyty korytkowe typu Hałcnów, skarpy - płyty ażurowe szer. 0,6 m - przepusty: o przekroju kołowym Ø 0,6 m i o długości 15,0 m - 1 szt., o przekroju kołowym Ø 0,6 m i o długości 8,0 m - 7 szt. 1.1.5. Rów E - długość rowu - 1 290 mb - szerokość dna - 1,0 m, - średnia głębokość - 1,0 m, - ubezpieczenia: dno - płyty ażurowe, - przepusty: o przekroju kołowym Ø 1,4 m i o długości 6,1 m - 1 szt., o przekroju kołowym Ø 1,4 m i o długości 12,0 m - 3 szt., o przekroju kołowym Ø 1,2 m i o długości 44,0 m - 1 szt. 1.1.6. Rów klimontowski - długość rowu - 1 164 mb - szerokość dna - 1,0 m, - średnia głębokość- 1,0 m, - ubezpieczenia: koryto żelbetowe o przekroju prostokątnym - szer. dna 1,0m, wysokość ścian h=0,8m - przepusty: o przekroju kołowym Ø 1,6 m i o długości 15,7 m - 1 szt., o przekroju kołowym Ø 1,6 m i o długości 7,0 m - 1 szt., o przekroju kołowym Ø 1,0 m i o długości 7,0 m - 1 szt., o przekroju kołowym Ø 1,0 m i o długości 50,0 m - 1 szt., o przekróju prostokątnym 1,30 m x 0,80 m i długości L = 7,00 mb - 2 szt. 1.1.7. Potok Dańdówka - długość rowu - 295,20 mb - szerokość dna - 1,5 m, - nachylenie skarp - 1 : 1,5, - średnia głębokość - 3,0m, - ubezpieczenia: dno - płyty ażurowe, skarpy zbrojone płytami ażurowymi i siatką - przepusty: o przekroju kołowym Ø 1,6 m i o długości 19,14 m - 3 szt., - rów boczny przy wlocie do rzeki Bobrek - długość rowu - 110,00 mb - szerokość dna - 0,40 m, - nachylenie skarp - 1 : 1,5, - średnia głębokość - 1,5 m, - rów odprowadzający wody do komory przy torach L = 45,00m - długość rowu - 45,00 mb - szerokość dna - 0,40 m, - nachylenie skarp - 1 : 1,5, - średnia głębokość - 1,5 m,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.00.00 - Usługi środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.70.00.00 - Usługi środowiska naturalnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca(-y) przystępujący do postępowania jest (są) obowiązany(-ni) wnieść wadium w wysokości: 5.398,30 zł słownie: pięć tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt osiem złotych i trzydzieści groszy. Wykonawca(-y) obowiązany(-ni) jest (są) wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy - Gmina Sosnowiec ING Bank Śląski 97 1050 1142 1000 0008 0000 1208 z dopiskiem Wadium do zamówienia publicznego: Konserwacja Potoku Jamki i Potoku Dańdówka oraz rowów melioracyjnych B, C, K, E i Klimontowskiego. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r., Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). W przypadku złożenia przez wykonawcę(-ów) wadium w formie niepienięznej wykonawca(-cy) zobowiązany (-ni) jest (są) załączyć do oferty kopię dokumentu stanowiącego wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tego dokumentu: a) zdeponować w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, II piętro, pokój 310, w godzinach od 800 - 1500 u Pani Anety Kwiecień, podczas jej nieobecności u Pani Magdaleny Szymańskiej lub Pani Jolanty Gorlewskiej; lub b) załączyć osobno do oferty. W przypadku zdeponowaniaorygninału dokumentu w Wydziale Finansowym na kserokopii dokumentu stanowiącego wadium - załączonego do oferty - wykonawca (-cy) muszą uzyskać poświadczenie o przyjęciu tego dokumentu wydane przez pracownice Wydziału Finansowego Urzędu Miejskiego wymienione powyżej . Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na koncie zamawiającego. Wadium w formie niepieniężnej zamawiający uzna za skutecznie wniesione: ajeżeli na kserokopii dokumentu stanowiącego wadium - załączonego do oferty- znajdzie się potwierdzenie służb Wydziału Finansowego o przyjęciu oryginału, lub b)do oferty załączy kserokopię tego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem a oryginał załączy osobno do oferty. Dokument stanowiący wadium musi posiadać zapewnienie bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust.5 pkt 1, 2 i 3 ustawy. Wykonawcę(-ów), którego(-ych) oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zamawiający wykluczy z postępowania (art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy). Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą - 30 dni, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy(-ów): a) który(-rzy) wycofał(-ali) ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który(-rzy) został(-li) wykluczony(-ni) z postępowania, c) którego(-ych) oferta została odrzucona. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca(-cy), którego (-ych) oferta została wybrana : a)odmówił(-li) podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przy- czyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; Minimalny poziom wymaganych standardów: Wykaz usług powinien obejmować co najmniej jedną usługę o podobnym charakterze odpowiadającej niniejszemu postępowaniu. Poprzez zamówienie o podobnym charakterze należy rozumieć - świadczenie usługi w zakresie utrzymania rowów melioracyjnych o długości conajmniej 4500m. Wykonawca jest zobowiązany posiadać co najmniej niżej wymieniony sprzęt i narzędzia: samochód lub ciągnik z przyczepą - wyposażone w plandeki zabezpieczające przed zanieczyszczaniem środowiska (podczas transportu odpadów z miejsc ich zgromadzenia do miejsca unieszkodliwiania - 1 szt.); kosiarki - 2 szt., drobny sprzęt m.in.: grabie, szpadle, łopaty, itp. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków. Stwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków oraz potwierdzające - spełnianie tych warunków - dokumenty - według formuły spełnia nie spełnia. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych na podstawie (art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy) lub których oferty nie zostaną odrzucone na podstawie art. 24 ust. 4 i 89 ust. 1 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o oświadczeniach, jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykaz wymaganych oświadczeń o: 1.1. spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; 1.2. zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz zdobyciu koniecznych informacji do sporządzenia oferty; 1.3. uważaniu się za związanego ofertą w terminie od ..... do ..........; 1.5. wniesieniu wadium w wysokości ........zł w formie ...........; 1.6. przyjęciu warunków zapisanych we wzorze umowy i przystąpieniu do podpisania umowy w czasie wskazanym przez zamawiającego, jednak nie krótszym niż siedem dni licząc od daty otrzymania powiadomienia o wyborze swojej oferty; 1.7. zastrzeżeniu części oferty, która stanowi tajemnice przedsiębiorstwa (*),lub ustanowieniu ją jawną w całości (*); 1.8. dokonaniu wyliczenia ceny ofertowej zgodnie z wymaganiami zamawiającego opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia(*). 2. Informacja o dokumentach, jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu . Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że wykonawca(-cy) posiada(-ją) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega(-ją) wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru (*) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (*), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów i umowę zawartą z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (*) lub dokument potwierdzający gotowość jej zawarcia (*) zgodnie z wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( Dz. U. z 2001r., Nr 62, poz. 628, z późniejszymi zmianami), 2.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (*) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (*) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (*) lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie (*), odroczenie (*) lub rozłożenie na raty zaległych płatności (*) lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (*) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 2.4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy (*) lub art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (*) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że wykonawca(-cy) posiada(-ją) niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje(-ą) potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 2.6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca w tym conajmniej sprzet o którym mowa w Sekcji III.2.b niniejszego ogłoszenia. Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że wykonawca(-cy) znajduje(-ją) się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.7. Polisa (*) lub inny dokument (*) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca, który załącza do oferty polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z terminem płatności w ratach powinien dołączyć dowód zapłaty składki (składek), zgodnie z wymaganym terminem określonym w polisie lub tym dokumencie. 3.Dokument wniesienia wadium. 3.1. Wykonawca(-cy) powinien(-ni) załączyć do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium - w wysokości i zgodnie z procedurą określoną - w Sekcji III.1. Warunki dotyczace zamówienia - Informacja na temat wadium - w niniejszym ogłoszeniu. (*) - wybrać właściwe Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamawiający wymaga: 4.1. zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2. - Warunki udziału- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, pkt 2, ppkt 2.1, 2.3., 2.4.(w zakresie art. 24 pkt 9 ustawy) niniejszego ogłoszenia dokumentów wystawionych w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.2.zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 4.3. dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 4, ppkt 4.1.a), c) i ppkt 4.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.4. dokument o którym mowa powyżej w pkt 4, ppkt 4.1b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.5. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Konsorcjum (spółka cywilna) Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna), zgodnie z art. 23 ustawy w związku z art. 141 ustawy zamawiający żąda, aby : 5.1. wszyscy konsorcjanci (wspólnicy spółki cywilnej) dołączyli do oferty dokumenty wymagane od wykonawców wymienione w Sekcji III.2.- Warunki udziału -Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu pkt 2 i 3 niniejszego ogłoszenia. Dokumenty wymienione w Sekcji III.2.- Warunki udziału -Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - pkt 2, ppkt 2.2., 2.5. - 2.6. i pkt 3, ppkt 3.1. składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie, 5.2. wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum (spółki cywilnej), 5.3. w przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum (spółkę cywilną), wykonawcy tworzący konsorcjum (spółkę cywilną) obowiązani będą, najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum (spółki cywilnej), 5.4. umowa o której mowa wyżej winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 6. Forma dokumentów. 6.1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę(-ców). 6.2. W przypadku gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialniepoświadczonej kopii. 6.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i winny być poświadczone przez wykonawcę. Zamawiający nie wyraża zgody, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.sosnowiec.pl lub w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, aleja Zwycięstwa 20, 41 - 200, pokój 305C, II piętro (na wniosek wykonawcy) za opłatą: 27,98zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pokój 305 C, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.