Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-16
Szczucin: Na wykonywanie badań analitycznych dla
Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie
w latach 2011 - 2014
Numer ogłoszenia: 22890 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szczucinie , ul. Piłsudskiego 15, 33-230 Szczucin, woj. małopolskie, tel. 0-14 643 61 95, faks 0-14 643 61 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzozszczucin.vgh.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na wykonywanie badań analitycznych dla Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie w latach 2011 - 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie badań analitycznych dla Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie w latach 2011 - 2014. Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie, jego podmiotów organizacyjnych: Ośrodek Zdrowia w Brzezówce, Ośrodek Zdrowia w Słupcu. W ramach usługi: wykonywane będą badania analityczne zlecane i finansowane przez Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szczucinie. Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego następujące usługi: - Wykonywanie badań analitycznych z materiału pobranego do badań. Wielkość zamówienia: 500 000 zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w Art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. W ramach tych zamówień Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (rozszerzenie zakresu o wykonanie większej ilości badań laboratoryjnych ujętych w tabeli stanowiącej załącznik do SIWZ tj. załącznik Nr 4 Cena oferty oraz specyficznych badań laboratoryjnych nie ujętych w tabeli stanowiącej załącznik do SIWZ tj. załącznik Nr 4 Cena oferty a niezbędnych w procesie diagnozowania pacjenta - płatne zgodnie z cennikiem wykonywanych badań wykonywanych przez Wykonawcę będącym złącznikiem do umowy).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży: a) Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia (musi być uprawniony do prowadzenia działalności z zakresu usług medycznych - analityka medyczna), b) Aktualne zaświadczenie o wpisie laboratorium do ewidencji prowadzonej przez Krajową Izbę Diagnostów Laboratoryjnych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym celu Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert prowadził przynajmniej jedną obsługę finansowaną z budżetu jednostki publicznego lub niepublicznego ZOZ lub innej jednostki świadczącej usługi medyczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub świadczenie tych usług jest w toku. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz złoży załącznik 2 - Informacje na temat doświadczenia - wraz z wykazem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (dotyczy usług sfinansowanych z budżetu jednostki publicznego lub niepublicznego ZOZ, lub innej jednostki świadczącej usługi medyczne), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a z dokumentów tych będzie wynikało, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert Wykonawca prowadził przynajmniej jedną obsługę finansowaną z budżetu jednostki publicznego lub niepublicznego ZOZ lub innej jednostki świadczącej usługi medyczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub świadczenie tych usług jest w toku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży: a) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży: a) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia b) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (w szczególności oświadczenie o posiadaniu, przez osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym celu wykonawca musi: a) wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b) wykazać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży: a) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b) Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych); b) Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; c) Oświadczenie, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia; d) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; e) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą na okres 30 dni (Art. 85, ust. 1, pkt 1 ustawy Pzp) i zobowiązuje się, w razie otrzymania zawiadomienia o wygraniu przetargu, podpisać umowę. g) Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca składający ofertę powierzy podwykonawcom;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gzozszczucin.vgh.pl/downloads.php?cat_id=1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://szczucin.pl/ogloszenia_2011.html.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 10:30, miejsce: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szczucinie, ul. Piłsudskiego 15, 33-230 Szczucin (administracja).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.