Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sosnowiec: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sosnowiec Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezntowana przez Prezydenta Miasta, do kontaktów: mgr inż. Wojciech Guzik, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax (032) 296 06 05,, e-mail: informatyk@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Gmina Sosnowiec, mgr inż. Wojciech Guzik, Urząd Miasta Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. + 48 32 296-06-00, fax + 48 32 296-06-05, e-mail: informatyk@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski, mgr Urszula Mysior, ul. Ignacego Mościckiego 14, pokój nr 208, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. +48 32 296-04-99, fax +48 32 296-07-02, e-mail: drogi@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski, mgr inż. Wojciech Guzik, Al. Zwycięstwa 20, Biuro Obsługi Interesantów - parter nr 5, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. +48 32 296-05-08, fax +48 32 296-07-02, e-mail: drogi@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 6. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sosnowiec. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. odpowiedzialność cywilną miasta Sosnowca w związku z posiadaniem mienia, wykonywanymi zadaniami, w tym odpowiedzialność cywilną za szkody powstałe wskutek zdarzeń na drogach publicznych (krajowych, powiatowych, gminnych) obiektach mostowych leżących w ich ciągach , w granicach administracyjnych miasta Sosnowca, 2. ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych mienia stanowiącego własność miasta Sosnowca lub znajdującego się w posiadaniu miasta Sosnowca, o ile na nim spoczywa obowiązek ubezpieczenia posiadanego mienia, 3. ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunkiem mienia stanowiącego własność miasta Sosnowca, 4. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego stanowiącego własność miasta Sosnowca, od wszystkich ryzyk. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren RP. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 897.645,00 zł. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36; data rozpoczęcia: 01.07.2006; data zakończenia: 30.06.2009;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 8.976,45 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: środki własne zamawiającego - płatność składki w ratach. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Spółka Akcyjna,Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2) spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy , tj: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3) posiadać na dzień 31.12.2005r. pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100%, 4) posiadać na dzień 31.12.2005r. środki własne w wysokości co najmniej 100% kapitału gwarancyjnego, 5) na dzień składania ofert oferent nie może być : w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych (plan finansowy) lub krótkoterminowego planu wypłacalności lub mieć ustanowionego zarządu komisarycznego (w rozumieniuUstawy o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003r. Dz. U. 124 poz. 1151, 6) prowadzić działalność ubezpieczeniową minimum 3 lata, 7) legitymować się doświadczeniem zawodowym w zakresie współpracy z jednostkami samorządowymi; doświadczenie to powinno zostać udokumentowane zawarciem umów ubezpieczenia z co najmniej trzema jednostkami samorządowymi w ciągu ostatnich dwóch lat, 8) posiadać jednostkę terenową w Sosnowcu lub w miastach graniczących z Sosnowcem zapewniającą prawidłową realizację zamówienia, a w szczególności terminową likwidację szkód, 9) wykonawcą może być wyłącznie jednostka organizacyjna zakładu ubezpieczeń upoważniona na podstawie posiadanych pełnomocnictw do reprezentowania zakładu ubezpieczeń w przetargu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) koncesja, zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej - zamówieniem, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 8 i 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) bilans i rachunek zysków i strat na dzień 31.12.2005r. Oświadczenia, że : 1. posiada na dzień 31.12.2005r. pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100%, 2. posiada na dzień 31.12.2005r. środki własne w wysokości co najmniej 100% kapitału gwarancyjnego. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz kadry kierowniczej wykonawcy i wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, w tym likwidatorów szkód, 2) posiada jednostkę na terenie miasta Sosnowca lub w miastach graniczących z miastem Sosnowcem zapewniającą realizację zamówienia, a w szczególności terminową likwidację. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 22.05.2003r. o działalności ubezpieczeniowej Dz. U. Nr 124, poz.1151. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena brutto wykonania zamówienia - 70% zakres ochrony, w tym klauzule fakultatywne - 10% wysokość franszyz i/lub udziałów własnych - 10% płatność składki w ratach - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WDR.3410-143/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.06.2006, cena - 30,8 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie, przelew bankowy, przekaz pocztowy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 18.08.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Wojciech Guzik - Przewodniczący Anna Dworaczek- Z-ca Przewodniczacego Urszula Mysior - Sekretarz Krzysztof Szydłowski - Członek Elżbieta Maj - Członek Anna Łukaszek - Członek. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.06.2006, godzina 10:15, Urząd Miejski Sosnowiec, Al. Zwyciestwa 20, pokój 308.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.04.2006.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawa i montaż urządzenia do rozrywania worków wraz z demontażem poprzedniego sprzętu.
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca.
- ZP-6/25 dostawa: nici chirurgicznych, staplerów, klipsów, siatek wszczepialnych, hemostatyków - wyrobów medycznych
- Zakup koparki podsiębiernej.
- ZP-2200-16/25 DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH, KONTRASTÓW DO DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ DO TK
- "Realizacja inwestycji Budżetu Obywatelskiego 2025 o numerze: BO25/II/14, BO25/III/10,21, BO25/I/12, BO25/I/1, BO25/IV/18, BO25/V/7, BO25/O/16 oraz BO25/I/5"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego oraz wielorazowego użytku
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Dreny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.