Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-04
Katowice: Zaprojektowanie i wykonanie robót remontowych celem dostosowania obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie zlokalizowanego przy ulicy Tkackiej 3, do wymagań postanowień Państwowej Straży Pożarnej. ZKP-2/2016
Numer ogłoszenia: 22897 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Katowicach , ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2076000, faks 032 2076010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.apodatkowa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót remontowych celem dostosowania obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie zlokalizowanego przy ulicy Tkackiej 3, do wymagań postanowień Państwowej Straży Pożarnej. ZKP-2/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych celem dostosowania obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie przy ul. Tkackiej 3 do wymagań Państwowej Straży Pożarnej na podstawie ekspertyzy technicznej w zakresie warunków ochrony przeciwpożarowej i wniosku dot. zastosowania rozwiązania zamiennego w zakresie doprowadzenia drogi pożarowej do budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie, a w szczególności:a) wykonanie projektu wykonawczego z kosztorysem uzgodnionego z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w zakresie: - zapewnienia pełnej ochrony budynku przez system sygnalizacji pożarowej, realizujący w przypadku powstania pożaru zadania wynikające z przyjętego scenariusza rozwoju wydarzeń, w szczególności powodujące: powiadomienie Komendy Miejskiej PSP w Częstochowie o alarmie pożarowym przez system monitoringu; wyemitowanie na poszczególnych kondygnacjach budynku akustycznego sygnału ostrzegawczego; uruchomienie urządzeń oddymiających klatkę schodową,- wydzielenie głównej klatki schodowej ścianami o klasie odporności EI 60,- wyposażenie klatki schodowej w samoczynne urządzenia do usuwania dymu i gazów pożarowych w postaci klap oddymiających, -umieszczenie drzwi przeciwpożarowych,- zapewnienie przejazdu pożarowego i zamontowanie dwóch bram wjazdowych,- wykonanie hydrantów, b) roboty budowlane w zakresie objętym dokumentacją projektową (punkt a), c) wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty; Załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy; Załącznik nr 7 do SIWZ - Program funkcjonalno-użytkowy; Załącznik nr 8 do SIWZ - Ekspertyza techniczna w zakresie warunków ochrony przeciwpożarowej budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie przy ul. Tkackiej 3; Załącznik nr 9 do SIWZ - Wniosek dot. zastosowania rozwiązania zamiennego w zakresie doprowadzenia drogi pożarowej do obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie przy ul. Tkackiej 3 i uzgodnienie drogi pożarowej przez Starostwo Powiatowe w Częstochowie..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.48 - Instalowanie bram .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Wysokość wadium wynosi: 7000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przy czym: a) co najmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia do projektowania, nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej należąca do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, b) co najmniej dwie osoby muszą być uprawnione do czynności z zakresu zabezpieczeń przeciwpożarowych, c) co najmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia Rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych lub Wykonawca dokona uzgodnień z osobą z ww. uprawnieniami.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za posiadający odpowiednie doświadczenie i wiedzę zostanie uznany Wykonawca, który przedstawi listę należycie wykonanych, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców - do wykazu należy dołączyć poświadczenie potwierdzające wykonanie tych robót - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przy czym:a) osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych, musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej c) osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót instalacyjnych, musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacji wod.- kan. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za znajdujący się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie Wykonawca, który:a) posiada środki finansowe lub ma zdolność kredytową w wysokości, co najmniej: 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych); b) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż - 350.000,00 zł (trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji środków finansowych na czas realizacji zamówienia.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 7 do SIWZ; Wykaz należycie wykonanych, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców - do wykazu należy dołączyć poświadczenia potwierdzające wykonanie tych robót - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 5 do SIWZ. Kopia aktualnej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 88
- 2 - Gwarancja - 12
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza korzystne dla niego zmiany w treści umowy zgodnie z Kodeksem Cywilnym
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.apodatkowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Katowicach, 40-022 Katowice, ul. Damrota 25, pokój nr 9..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Izba Skarbowa w Katowicach, 40-022 Katowice, ul. Damrota 25, pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: "Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 - Etap II"
- Dostawa i montaż nowego sterownika DMX dla potrzeb sterowania iluminacją świetlną w obiekcie Hali Widowiskowo-Sportowej "SPODEK"
- MODERNIZACJA OZNAKOWANIA POZIOMEGO
- Przedłużenie wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji (ang. maintenance) dla oprogramowania Veeam Data Platform Foundation, Edition: Enterprise Plus - 140 Instances na okres 1 roku.
- DOSTAWA TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
- Usługa dzierżawy łączy światłowodowych i dostępu do sieci Internet dla CCOD w Raciborzu
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Markowskiej w Warszawie w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.