eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZaprojektowanie i wykonanie robót remontowych celem dostosowania obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie zlokalizowanego przy ulicy Tkackiej 3, do wymagań postanowień Państwowej Straży Pożarnej. ZKP-2/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-04

Katowice: Zaprojektowanie i wykonanie robót remontowych celem dostosowania obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie zlokalizowanego przy ulicy Tkackiej 3, do wymagań postanowień Państwowej Straży Pożarnej. ZKP-2/2016
Numer ogłoszenia: 22897 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Katowicach , ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2076000, faks 032 2076010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.apodatkowa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót remontowych celem dostosowania obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie zlokalizowanego przy ulicy Tkackiej 3, do wymagań postanowień Państwowej Straży Pożarnej. ZKP-2/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych celem dostosowania obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie przy ul. Tkackiej 3 do wymagań Państwowej Straży Pożarnej na podstawie ekspertyzy technicznej w zakresie warunków ochrony przeciwpożarowej i wniosku dot. zastosowania rozwiązania zamiennego w zakresie doprowadzenia drogi pożarowej do budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie, a w szczególności:a) wykonanie projektu wykonawczego z kosztorysem uzgodnionego z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w zakresie: - zapewnienia pełnej ochrony budynku przez system sygnalizacji pożarowej, realizujący w przypadku powstania pożaru zadania wynikające z przyjętego scenariusza rozwoju wydarzeń, w szczególności powodujące: powiadomienie Komendy Miejskiej PSP w Częstochowie o alarmie pożarowym przez system monitoringu; wyemitowanie na poszczególnych kondygnacjach budynku akustycznego sygnału ostrzegawczego; uruchomienie urządzeń oddymiających klatkę schodową,- wydzielenie głównej klatki schodowej ścianami o klasie odporności EI 60,- wyposażenie klatki schodowej w samoczynne urządzenia do usuwania dymu i gazów pożarowych w postaci klap oddymiających, -umieszczenie drzwi przeciwpożarowych,- zapewnienie przejazdu pożarowego i zamontowanie dwóch bram wjazdowych,- wykonanie hydrantów, b) roboty budowlane w zakresie objętym dokumentacją projektową (punkt a), c) wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty; Załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy; Załącznik nr 7 do SIWZ - Program funkcjonalno-użytkowy; Załącznik nr 8 do SIWZ - Ekspertyza techniczna w zakresie warunków ochrony przeciwpożarowej budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie przy ul. Tkackiej 3; Załącznik nr 9 do SIWZ - Wniosek dot. zastosowania rozwiązania zamiennego w zakresie doprowadzenia drogi pożarowej do obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie przy ul. Tkackiej 3 i uzgodnienie drogi pożarowej przez Starostwo Powiatowe w Częstochowie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.48 - Instalowanie bram .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Wysokość wadium wynosi: 7000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przy czym: a) co najmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia do projektowania, nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej należąca do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, b) co najmniej dwie osoby muszą być uprawnione do czynności z zakresu zabezpieczeń przeciwpożarowych, c) co najmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia Rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych lub Wykonawca dokona uzgodnień z osobą z ww. uprawnieniami.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za posiadający odpowiednie doświadczenie i wiedzę zostanie uznany Wykonawca, który przedstawi listę należycie wykonanych, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców - do wykazu należy dołączyć poświadczenie potwierdzające wykonanie tych robót - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przy czym:a) osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych, musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej c) osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót instalacyjnych, musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacji wod.- kan. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za znajdujący się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie Wykonawca, który:a) posiada środki finansowe lub ma zdolność kredytową w wysokości, co najmniej: 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych); b) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż - 350.000,00 zł (trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji środków finansowych na czas realizacji zamówienia.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 7 do SIWZ; Wykaz należycie wykonanych, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców - do wykazu należy dołączyć poświadczenia potwierdzające wykonanie tych robót - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 5 do SIWZ. Kopia aktualnej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 88
  • 2 - Gwarancja - 12

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza korzystne dla niego zmiany w treści umowy zgodnie z Kodeksem Cywilnym

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.apodatkowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Katowicach, 40-022 Katowice, ul. Damrota 25, pokój nr 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Izba Skarbowa w Katowicach, 40-022 Katowice, ul. Damrota 25, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.