eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa i montaż mebli biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-29

Wrocław: Dostawa i montaż mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 229032 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Oddział we Wrocławiu , ul. Parkowa 30, 51-616 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3200100, faks 071 3487991.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, ustawienie i wypoziomowanie mebli biurowych o wymaganiach technicznych określonych w opisie technicznym (Załącznik nr 1 do Umowy), w ilościach, wymiarach, ilościach półek, wyglądzie ogólnym, określonych na rysunkach zamieszczonych w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ): 1.1. Biurko z blatem na klawiaturę: szer. 78,0 cm, głęb. 59,0 cm, wys. 75,0 cm, kolor-buk, 4 szt.; 1.2. Biurko-stolik: szer. 78,0 cm, głęb. 59,0 cm, wys. 75,0 cm, kolor-buk, 2 szt; 1.3. Dostawka do biurka, jedna czwarta koła: szer. 59,0 cm, głęb. 59,0 cm, wys. 75,0 cm, kolor-buk, 4 szt.; 1.4. Biurko 3-szufladowe, z zamkiem centralnym: szer. 120,0 cm, głęb. 59,0 cm, wys. 75,0 cm, kolor-buk, 2 szt.; 1.5. Biurko proste: szer. 138,5 cm, głęb. 68,0 cm, wys. 75,0 cm, kolor-buk, 2 szt.; 1.6. Dostawka do biurka, jedna czwarta koła: szer. 68,0 cm, głęb. 68,0 cm, wys. 75,0 cm, kolor-buk, 1 szt.; 1.7. Biurko z blatem na klawiaturę: szer. 79,0 cm, głęb. 68,0 cm, wys. 75,0 cm, kolor-buk, 1 szt.; 1.8. Kontener 3-szufladowy z dolną szufladą na teczki zawieszkowe, z zamkiem centralnym, na kółkach, bez możliwości regulacji wysokości: szer. 44,0 cm, głęb. 49,5 cm, wys. 68,5 cm, kolor-buk, 5 szt.; 1.9. Komoda gabinetowa, 9-wnękowa, 2×drzwi szklane w ramie metalowej, stopki metalowe: szer. 144,0 cm, głęb. 45,0 cm, wys. 120,0 cm, kolor-buk, 1 szt.; 1.10. Szafka 2-wnękowa: szer. 60,0 cm, głęb. 44,0 cm, wys. 75,0 cm, kolor-buk, 1 szt.; 1.11. Nadstawka nad regały 4-wnękowa, 2-drzwiowa: szer. 86,0 cm, głęb. 37,0 cm, wys. 72,5 cm, kolor-buk, 1 szt.; 1.12. Regał mały 2-drzwiowy, 4-wnękowy: szer. 86,0 cm, głęb. 37,0 cm, wys. 77,5 cm, kolor-buk, 1 szt.; 1.13. Półka wisząca mniejsza, 1-drzwiowa, 3-wnękowa: szer. 107,0 cm, głęb. 37,0 cm, wys. 42,0 cm, kolor-buk, 5 szt.; 1.14. Półka wisząca większa, 2-drzwiowa, 5-wnękowa: szer. 171,5cm, głęb. 37,0 cm, wys. 42,0 cm, kolor-buk, 7 szt.; 1.15. Regał wysoki 2-drzwiowy, 10-wnękowy: szer. 86,0 cm, głęb. 37,0 cm, wys. 185,0 cm, kolor-buk, 2 szt.; 1.16. Połowa regału wysokiego, 1-drzwiowy, 5-wnękowy: szer. 45,0 cm, głęb. 37,0 cm, wys. 185,0 cm, kolor-buk, 1 szt.; 1.17. Wieszak ścienny, płytowy z półką i 4 zawieszkami: szer. 65,0 cm, głęb. 25,0 cm, wys. 160,0 cm, kolor-buk, 1 szt.; 1.18. Wieszak ścienny, płytowy z półką i 4 zawieszkami: szer. 65,0 cm, głęb. 25,0 cm, wys. 140,0 cm, kolor-buk, 1 szt.; 1.19. Fotel obrotowy z podłokietnikami, stelaż czarny, tapicerka niebieska, posiadający regulację wysokości siedziska (np. fotel typu MEFISTO): 2 szt.; 1.20. Krzesło obrotowe z podłokietnikami, stelaż czarny, tapicerka brązowa, posiadający regulację wysokości siedziska (np. fotel typu PERFECT PROFIL): 6 szt.; 1.21. Krzesło z oparciami, stelaż chrom, tapicerka niebieska (np. krzesło typu LOCO): 2 szt.; 1.22. Krzesło proste, stelaż czarny, tapicerka brązowa (np. krzesło typu ISO): 12 szt. 2. Atesty i certyfikaty dotyczące przedmiotu zamówienia: a) meble muszą posiadać atesty higieniczne odnośnie klejów, użytych w procesie produkcyjnym oraz certyfikat bezpieczeństwa odnośnie płyt meblowych (klasa higieniczności E1). Zamawiający wymaga załączenia do oferty certyfikatu oraz ww. atestów (lub kopii potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem). 3. Kolory zamawianych mebli wskazano w Formularzu cenowym: a) meble: buk; b) fotele i krzesła: tapicerka niebieska i brązowa. 4. Wszystkie szczegóły, dotyczące zamawianych mebli, nie mające wpływu na cenę (np. kolor konkretnych egzemplarzy, strona usytuowania zawiasów, itp. będą uzgadniane w zleceniach częściowych). 5. Wymiary powinny być zgodne ze wskazanymi w Formularzu cenowym. 6. Opis techniczny zamawianych mebli: a) biurko proste, biurko-stolik, dostawka do biurka: - wykonane z płyty meblowej melaninowanej, w klasie higieniczności E1, o grubości 25 mm (blaty) i 18 mm (elementy konstrukcyjne), w okleinie, spełniającej wymogi polskich norm, - obrzeża wykończone listwą PCV grubości 2 mm i szerokości odpowiadającej grubości zastosowanej płyty, krawędź frezowana, - konstrukcja płycinowa; b) biurko 3-szufladowe z zamkiem centralnym: - wykonane z płyty meblowej melaninowanej o parametrach, konstrukcji i wykończeniu jak biurka, - wkłady szuflad wykonane z płyty meblowej, na prowadnicach rolkowych, - wyposażone w zamek centralny cylindryczny; c) biurko z blatem na klawiaturę: - wykonane z płyty meblowej melaninowanej o parametrach, konstrukcji i wykończeniu jak biurka, - blat na klawiaturę wykonany z płyty meblowej, na prowadnicach rolkowych; d) kontener jezdny 3-szufladowy na kółkach, bez możliwości regulacji wysokości: - wykonany z płyty meblowej melaninowanej o parametrach, konstrukcji i wykończeniu jak biurka, - wkłady szuflad wykonane z płyty meblowej, na prowadnicach rolkowych, - wyposażony w zamek centralny cylindryczny; e) Wieszak ścienny: - wykonany z płyty meblowej melaninowanej o parametrach, konstrukcji i wykończeniu jak biurka; f) regały na stopkach umożliwiających regulację w zakresie od 0 do 2 cm, nadstawki: - wykonane z płyty meblowej o grubości 18 mm (boki) i 25 mm (wieniec górny i dolny), reszta korpusu z płyty min. 18 mm, - plecy wykonane z płyty HDF w kolorze zbliżonym do koloru korpusu, o grubości 3mm, wpuszczonej w boki regału, - zamki cylindryczne. 7. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia, za których działania bądź zaniechania Wykonawca odpowiada jak za swoje własne. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Brak informacji będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złożył ofertę. 8. Wymagania Zamawiającego: a) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego) pod warunkiem, że będzie on spełniał wszystkie wymagane parametry określone w formularzu cenowym i wzorze umowy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego; b) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia; c) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; d) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; e) W przypadku stwierdzenia, że dostarczone meble biurowe: - są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub - nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ lub - dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 9. Wymagania organizacyjne Zamawiającego: a) Zamawiający wykupi meble wymienione w formularzu cenowym sukcesywnie, w dwóch dostawach, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2010 r.; b) dostawa mebli do siedziby Zamawiającego mieszczącej się we Wrocławiu przy ul. Parkowej 30 nastąpi na podstawie dwóch odrębnych zamówień, w których każdorazowo będzie podana ilość, rodzaj zamawianych mebli oraz wartość określona na podstawie cen jednostkowych z formularza cenowego Wykonawcy; c) Zamówienia na dostawy będą składane za pośrednictwem faksu, e-maila lub poczty z wykorzystaniem formularza zlecenia dostawy dołączonego do wzoru umowy; d) zamówione meble zostaną przez Wykonawcę dostarczone do miejsca użytkowania, wniesione do pomieszczeń, rozpakowane, zmontowane, ustawione i wypoziomowanie zgodnie z uzgodnioną aranżacją. Wszystkie dostarczone elementy mebli muszą być nowe i nieużywane. Wykonawca zobowiązuje się zabrać opakowania transportowe od dostarczonych mebli. 10. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na dostarczone meble.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej dwóch dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Oddział we Wrocławiu, 51-616 Wrocław, ul. Parkowa 30, pok. 18, I p., od pon. do pt. w godz. 8:00-14:00 lub na wniosek wykonawcy pocztą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Oddział we Wrocławiu, 51-616 Wrocław, ul. Parkowa 30, pok. 18, I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.