Ogłoszenie z dnia 2008-09-22
Kraśnik: Remont korytarza i pokoi mieszkalnych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Kraśniku.
Numer ogłoszenia: 229085 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Kraśniku , ul. Oboźna 36, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8252721, fax. 081 8252051.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dps.e-krasnik.com.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarza i pokoi mieszkalnych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Kraśniku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont korytarza oraz pokoi mieszkalnych w DPS Kraśnik. Zakres przewidzianych robót obejmuje modernizację aneksu sanitarnego , wymianę części instalacji elektrycznej wraz z osprzętem oraz ułożenie nowych posadzek i okładzin ścian z płytek ceramicznych wraz z malowaniem ścian. Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych: Wykonanie zamówienia obejmuje niżej wymienione prace towarzyszące: - dokonanie niezbędnych obmiarów stanu istniejącego, - wszelkie prace towarzyszące wynikające z założeń ogólnych i szczegółowych oraz z tablic odpowiednich katalogów norm nakładów rzeczowych powołanych jako podstawa wyceny w przedmiarze robót, - wszelkie prace i czynności związane z zabezpieczeniem terenu prac przed możliwością wstępu osób nieupoważnionych, kradzieżą lub dewastacją , a także niezbędne do prowadzenia robót zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy, - uporządkowanie terenu budowy po jej zakończeniu, - usunięcie wszelkich usterek i uszkodzeń spowodowanych przez wykonawcę robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia na druku stanowiącym zał. nr3 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24, ust. 1 i Ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców , którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust.1 pkt.2 lub art. 67 ust. 1 pkt.1 i 2. - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: UWAGI: Oferenci zobowiązani są do składania wszelkich załączników z wykorzystaniem wzorów, które są załącznikami do SIWZ. Załączenie innych dokumentów niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty. 1.1 Formularze, oświadczenia, kosztorysy. - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1, - formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2, - STWiORB - zał. nr 3 - oświadczenie o zapoznaniu się ze SIWZ z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4, - oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru- zał. nr 5, - opis przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 6, - przedmiar robót - zał. nr 7, - oświadczenie oferenta stwierdzające, że wobec oferenta nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono jego upadłości -zał. nr 8. 1.2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oferent przedkłada następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego oraz z ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa : - oświadczenie o dysponowaniu niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami urządzeniami i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , jakie są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem wzoru zał. nr 9, - wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych wraz z referencjami na każde przedstawione w tabeli zadanie budowlane , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zał. nr 10. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia składa następujące dokumenty: a) informację z banku, w którym wykonawca posiada podst. rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na wykonanie przedmiotu zamówienia, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.- warunek będzie spełniony, jeśli bank potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie, co najmniej równoważnej złożonej ofercie cenowej lub potwierdzona zdolność kredytowa na kwotę, co najmniej równoważną złożonej ofercie cenowej. 1.5.W celu potwierdzenia warunku o nie wykluczenie oferenta z postępowania - oferent składa oświadczenie na zał. nr 11 z wykorzystaniem wzoru. 1.6. Oferent załącza wzór umowy określony w zał. nr - 12 z adnotacją, że akceptuje treść wzorcowej umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja na całość wykonanych prac - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.e-krasnik.com.pl oraz www.powiat.krasnicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Kraśniku
ul. Oboźna 36
23-200 Kraśnik
w godzinach od 7.00 do 15.00 sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Kraśniku ul. Oboźna 36 23-200 Kraśnik sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Zakup i dostawa oprzyrządowania, materiałów elektrycznych oraz sieciowych dla Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku
- Wymiana instalacji hydrantowej, opraw awaryjnych i ewakuacyjnych oraz wykonanie zasilania zestawu pompowego w ramach zadania pn. "Roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach"
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2735L Stróża-Sulów na terenie gminy Kraśnik
- Budowa drogi gminnej ul. Modrzewiowej w Kraśniku wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap II
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.