Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-22
Celestynów: Utwardzenie i remont placu przed Urzędem Gminy Celestynów polegający na wymianie i wzmocnieniu nawierzchni.
Numer ogłoszenia: 229107 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Celestynów , ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897060 w. 119; 7897060, fax. 022 7897011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie i remont placu przed Urzędem Gminy Celestynów polegający na wymianie i wzmocnieniu nawierzchni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym powyżej 14.000 euro na utwardzenie i remont placu przed Urzędem Gminy Celestynów, polegający na wymianie i wzmocnieniu nawierzchni. Zamówienie polega na wykonaniu robót budowlanych na placu przed Urzędem Gminy w Celestynowie (nr działki 516/2) przy ul. Reguckiej 3 (droga wojewódzka nr 797). Inwestycja jest zlokalizowana wśród zabudowy centralnej części miejscowości Celestynów. Po stronie wschodniej placu znajduje się główne wejście do Urzędu Gminy Celestynów. Od strony południowej zlokalizowany jest Urząd Poczty. Od strony zachodniej plac graniczy z ul. Regucką (droga wojewódzka nr 797). Od strony północnej znajduje się budynek biblioteki publicznej oraz Celestynowskie Centrum Informacji. Plac, na którym zlokalizowana jest inwestycja ma następujące wymiary: szerokość 12 m i długość 36,70 m, zjazd 6m. Infrastruktura techniczna występująca w granicach lokalizacji inwestycji: linie nn zasilające i oświetlenia placu, linie kablowe telekomunikacyjne, kanalizacja sanitarna i deszczowa, kanał c. o. W ramach zamówienia Wykonawca zobligowany jest do wykonania przed Urzędem Gminy Celestynów plac o następujących wymiarach: szerokość: 14,00 m; długość: 35,80 m; powierzchnia całkowita 571 m2. Zjazd o szerokości 5 m, promień skrętu R 2 m, skosy 1 x 1 m. W ramach robót przygotowawczych przewiduje się wykonanie następujących robót przygotowawczych placu: zdemontowanie obrzeży chodnikowych betonowych (8x30x100 cm), usunięcie nawierzchni z płyt chodnikowych (50x50x7) cm. Wykonawca zobowiązany będzie również do robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych (0,04 km) oraz regulacji pionowej studzienek dla istniejących włazów kanałowych (2 sztuki). Wykonawca zobowiązany będzie do oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie prac remontowych placu przed Urzędem Gminy w Celestynowie. Plac zlokalizowany przed Urzędem Gminy Celestynów powinien być wykonany z betonowej kostki brukowej typu Holland koloru czerwonego o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1 : 3 o grubości 3 cm. Podbudowę pod kostkę brukową należy wykonać z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o grubości 20 cm. Warstwa odsączająca wykonana powinna zostać zrobiona z mieszanki kruszywa naturalnego 0 - 31,5 mm o grubości 15 cm..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy ). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Zamawiającego : Bank Spółdzielczy O Celestynów 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012 z dopiskiem WADIUM i nazwa zamówienia publicznego. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 6. Oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię dowód wniesienia wadium, Wykonawca dołączy do oferty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; E. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu, metodą spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; 3. zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje); 7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 8. kwalifikacje osób posiadających niezbędne uprawnienia na wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 9. wypełniony przez Wykonawcę formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej S. I. W. Z. 12.parafowany przez Wykonawcę wzór umowy stanowiący załącznik nr 3; 13.wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 5 do S. I. W. Z.; 14. gwarancję na prawidłowe wykonanie robót budowlanych na okres 24 miesięcy od daty spisania końcowego protokołu odbiorczego prac budowlanych - załącznik nr 4; Dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Celestynów
ul. Regucka 3
05-430 Celestynów
Biuro Obsługi Mieszkańca.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańca Urząd Gminy Celestynów ul. Regucka3 05-430 Celestynów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.