Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-26
Bydgoszcz: Konserwacja i naprawa systemów: kontroli dostępu, sygnalizacji włamania
i napadu oraz telewizji przemysłowej.
Numer ogłoszenia: 22910 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3033 Bydgoszcz , ul. Szubińska 105, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3785385 lub 3785802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2blot.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa systemów: kontroli dostępu, sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji przemysłowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa systemów: kontroli dostępu wraz z śluzami, sygnalizacji włamania i napadu, telewizji przemysłowej zamontowanych w kompleksach JW 3033 zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji powykonawczej i warunkach gwarancji oraz normie obronnej NO-04-A004-8 Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe. Eksploatacja. Wykaz systemów oraz urządzeń podlegających konserwacji oraz naprawie stanowi załącznik nr 5 oraz załącznik nr 6..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji systemów uzbrojenia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia należy: a)prowadzić działalność gospodarczą w zakresie konserwacji i naprawy systemów alarmowych, b)posiadać świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum II-go stopnia Ustawa z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 2005r. Nr 196 poz. 1631), c)posiadać ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia, wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji (Instrukcja o ochronie obiektów wojskowych OIN 3/2008), d)posiadać autoryzację producenta centrali alarmowej GALAXY. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia wykonania przedmiotu zamówienia należy: a)dysponować osobami, które posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego wydane przez służby ochrony państwa o klauzuli minimum TAJNE wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zadania. (Ustawa z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2005r. Nr 196 poz. 1631), b)dysponować osobami, które posiadają stosowne licencje pracownika zabezpieczenia technicznego oraz świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji systemów klasy S.A.-4,(Instrukcja o ochronie obiektów wojskowych OIN 3/2008). 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 3 do SIWZ. 1.2. Wypełniony formularz cenowy - zał. nr 4, 5 do SIWZ. 1.3. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie. Wykaz dokumentów zgodnych z rozporządzeniem Prezesa RM niezbędnych do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia należy dołączyć: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie konserwacji i naprawy systemów alarmowych, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia, wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. 2.3. Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum II-go stopnia. 2.4. Autoryzację producenta centrali alarmowej GALAXY dla osób lub Wykonawcy realizujących serwis systemów wspomagających ochronę, oraz autoryzację lub umowę z autoryzowanym przedstawicielem producenta śluz ( dotyczy zał. nr 5 do SIWZ poz. 12 i 13) na wykonanie konserwacji. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć: 3.1. Wykaz osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zadania- zał. Nr 7. 3.2. Zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla osób wyznaczonych do realizacji zadania przez Wykonawcę. 3.3. Świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji systemów klasy S.A.-4 dla osób realizujących serwis i naprawę systemów wspomagających ochronę. 3.4.Poświadczenia bezpieczeństwa osobowego wydane przez służby ochrony państwa, o klauzuli minimum TAJNE dla osób wyznaczonych do realizacji zadania przez Wykonawcę. 3.5.Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego (lub decyzję o wydaniu licencji) dla osób realizujących czynności konserwacyjne. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia należy dołączyć: 4.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w Art. 22 ust. 1 ustawy - na zał. Nr 1 do SIWZ. 4.2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - na zał. Nr 2 do SIWZ W przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum, spółka jawna, cywilna, itp.) oświadczenie o spełnieniu warunków składa każdy Wykonawca oddzielnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 00.00
- 2 - koszt konserwacji - 60
- 3 - koszt roboczogodziny - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http./www.2blot.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobierać ze strony internetowej http./www.2blot.mil.pl oraz w siedzibie Zamawiającego w budynku nr 19, pokój nr 10 lub listownie na pisemną prośbę (fax 52 55 22 440)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie JW 3033 w sekcji zamówień publicznych w budynku nr 19, pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 03.03.2010.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.