Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-14
Katowice: Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzone:
1) dokończenie wykonania elewacji
2) roboty demontażowe związane z powstaniem stropu na seg. A i C
3) dostawa i montaż stolarki drzwiowej, drzwi p.poż.
4) dostawa i montaż ścianek mobilnych,
5) dostawa i montaż bram
w budynku biurowo - usługowym
z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi
posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8)
Numer ogłoszenia: 229114 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. , ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzone: 1) dokończenie wykonania elewacji 2) roboty demontażowe związane z powstaniem stropu na seg. A i C 3) dostawa i montaż stolarki drzwiowej, drzwi p.poż. 4) dostawa i montaż ścianek mobilnych, 5) dostawa i montaż bram w budynku biurowo - usługowym z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowalnych: w postaci dokończenia wykonania elewacji, robót demontażowych związanych z powstaniem stropu na seg. A i C, dostawy i montażu stolarki drzwiowej, bram i ścianek mobilnych w budynku biurowo - usługowym z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8) na podstawie: dokumentacji projektowej pt. Projekt budynku biurowo- usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno -wdrożeniowymi część I (architektoniczno - budowlana) wraz z zagospodarowaniem terenu, rys. PW/EU8/W2 - dla zakresu demontaży oraz przedmiarami robót jako uzupełnienie dokumentacji projekt budowlano - wykonawczy do projektowanej przestrzeni biurowej na seg. A i C nowobudowanym budynku nr 8 Projekt aranżacji wnętrz. Zamówienie obejmuje poniższe zakresy, na które mogą być składane oddzielne, częściowe oferty: Zakres nr I - dokończenie wykonania elewacji budynku wraz z ociepleniem i wyprawą tynkarską metodą lekką - mokrą, montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej i obróbki murków ogniowych - okapy dachu z blachy tytanowo - cynkowej zgodnie z projektem architektoniczno - budowlanym cz. 1 oraz przedmiarami robót. Zamawiający wskazuje, że Wykonawca będzie również obowiązany do przygotowania ścian do ocieplenia poprzez zeszlifowanie warstwy wierzchniej styropianu na elewacjach C i D. Zakres nr II - wykonanie robót demontażowych związanych z powstaniem stropu na seg. A i C na podstawie - dokumentacji projekt budowlano - wykonawczy do projektowanej przestrzeni biurowej na seg. A i C w nowobudowanym budynku nr 8 oraz rys. PW/EU8/W2 stanowiącym uzupełnienie w/w dokumentacji. Zamawiający informuje że wyłoniony został Wykonawca, który wykona stropy żelbetowe na seg. A i C, z którym umowa w sprawie udzielenia zamówienia zostanie podpisana do dnia 20.06.2013 r. Wykonawca ma wykonać przedmiot zamówienia w przeciągu 120 dni od daty przekazania frontu robót, termin przekazania frontu robót nastąpi nie później niż do 25.06.2013 r. Prace obu wykonawców mogą być wykonywane równolegle, przy czym Wykonawca zakresu II ma obowiązek monitorować postęp prac nad wykonaniem stropu, w taki sposób, aby wykonać przedmiot swojego zamówienia bez zakłóceń (w sposób technologicznie i organizacyjnie najkorzystniejszy). Zamawiający zapewni pomoc w koordynacji prac Wykonawcy stropów na seg. A i C oraz Wykonawcy zakresu nr II. Zakres nr III - dostawa i montaż kompletnej stolarki drzwiowej drewnianej i p. poż. w zakresie ościeżnic i skrzydeł drzwiowych z wbudowanym systemem kontroli dostępu, zgodnie z zestawieniem stolarki rys A35/S5, wraz z wykonaniem robót budowlanych w zakresie wykończenia ścian wokół drzwi, wyrównanie tynków, zlicowaniem ościeżnic ze ścianami na podstawie projektu architektoniczno- budowlanego i projektu aranżacji wnętrz; Zakres nr IV - dostawa i montaż ścianek mobilnych dla sali konferencyjnej na I piętrze seg. C, wraz z wykonaniem robót budowlanych w zakresie wykończenia sufitu - zabudowy GK wraz z wygłuszeniem - na podstawie projektu architektoniczno - budowlanego; Zakres nr V - dostawa i montaż bram wjazdowych do segmentu A, B i C zgodnie z zestawieniem stolarki rys A35/S5, A6 - brama seg. A, i brama seg. C; na podstawie projektu architektoniczno - budowlanego; w nowobudowanym budynku nr 8 położonym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103. Wykonawca będzie również obowiązany do: 1) wykonania robót przygotowawczych; 2) uzupełnienia tynków i naprawy ścian po montażu drzwi, bram, ścianek mobilnych dla zakresów III, IV i V; 3) uzupełnienia tynków i naprawy ścian po demontażu rusztowań na elewacji - zakres I; 4) kontrola jakości; 5) przeprowadzenia odbiorów; 6) uporządkowania terenu i obiektu po wykonaniu prac; 7) zabezpieczenie zaplecza budowy oraz pomieszczeń sanitarnych na czas realizacji robót na potrzeby wykonawcy; 8) ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody proporcjonalnie wg rozliczenia Kierownika Budowy na podstawie kwoty netto przerobu razy współczynnik 0,007 promila. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia z właścicielem przyłączy tj. Euro-Centrum S.A. w Katowicach odrębnej umowy na korzystanie z mediów: woda i odbiór ścieków oraz energia elektryczna. 9) po zakończeniu robót - likwidacji zaplecza i uporządkowanie terenu; 10) współpracy z Zamawiającym na etapie uzyskiwania przez niego pozwolenia na użytkowanie, w tym do niezwłocznego przedstawienia dokumentów żądanych przez Zamawiającego, a niezbędnych do uzyskania pozwolenia i leżących w zakresie właściwości danego Wykonawcy; 11) współpracy z wyznaczonymi przez Zamawiającego koordynatorami/ koordynatorem robót oraz Kierownikiem Budowy; 12) zabezpieczenia istniejących okien w hali i na klatce schodowej A, oraz zabezpieczenia schodów - podczas wykonywania prac demontażowych dla zakresu II. Zamawiający wskazuje, że jego intencją jest, aby prace elewacyjne (Zakres I) były prowadzone równolegle z pracami dotyczącymi montażu żaluzji i fotoogniw montowanych na elewacjach. Wykonawca prac elewacyjnych zapewni - w ramach należnego mu za wykonanie zakresu I wynagrodzenia - Zamawiającemu/Wykonawcom, którym zostanie powierzone wykonanie montażu żaluzji i fotoogniw, możliwość korzystania z dostarczonych przez Wykonawcę rusztowań celem montażu żaluzji i fotoogniw, na następujących zasadach: dla każdej zarusztowanej ściany należy uwzględnić trzy okresy użytkowania rusztowań celem montażu żaluzji i fotoogniw, o czym Wykonawca prac elewacyjnych będzie na bieżąco informowany; montaż żaluzji i fotoogniw realizowany będzie dwuetapowo tj.: montaż uchwytów żaluzji i fotoogniw w okresie dwóch dni w trakcie lub przed realizacją montażu styropianu; montaż żaluzji i fotoogniw w okresie czterech dni po zakończeniu prac elewacyjnych. należy przewidzieć lokalizacje - posadowienie rusztowań z uwzględnieniem technologii montażu żaluzji zewnętrznych; utrzymywanie przez Wykonawcę rusztowań będzie miało miejsce tak długo, jak będą istniały potrzeby obu wykonawców (wykonawcy robót elewacyjnych oraz montażu żaluzji oraz fotoogniw); koordynację współpracy pomiędzy wykonawcą robót elewacyjnych oraz wykonawcą montażu rolet i fotoogniw (w zakresie robót na rusztowaniach) zapewni na bieżąco Zamawiający..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na następujących zasadach: przez Wykonawcę, który złoży ofertę na cały przedmiot zamówienia w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); przez Wykonawcę zakresu nr 1 w wysokości 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100); przez Wykonawcę zakresu nr 2 w wysokości 300,00 zł (trzysta złotych 00/100); przez Wykonawcę zakresu nr 3 w wysokości 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100); przez Wykonawcę zakresu nr 4 w wysokości 1.000,00 (jeden tysiąc złotych 00/100); przez Wykonawcę zakresu nr 5 w wysokości 1 000,00 (jeden tysiąc złotych 00/100) w jednej lub w kilku z niżej wskazanych form: a/w gotówce na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493 z adnotacją: wadium - Z-35/VI/2013/PNT, b/gwarancji bankowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie); c/gwarancji ubezpieczeniowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie). Dowód uiszczenia wadium Wykonawca jest obowiązany dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia dla Wykonawcy, który złożyło ofertę na cały przedmiot zamówienia obejmują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie łącznie: robót elewacyjnych w co najmniej 2 budynkach biurowo - usługowych lub użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m2 każdy lub 2 budynkach wielorodzinnych o pow. 1000 m2 łącznie; co najmniej jednej roboty wyburzeniowo-demontażowej o wartości co najmniej 15.000,00 zł; co najmniej jednej dostawy wraz z montażem łącznie: stolarki drzwiowej oraz drzwi p.poż. w budynku biurowo-usługowym lub użyteczności publicznej; co najmniej jednej dostawy wraz z montażem ścianek mobilnych o powierzchni 20 m2 budynku użyteczności publicznej; co najmniej trzech dostaw wraz z montażem bram segmentowych do budynków biurowo - usługowych lub użyteczności publicznej. Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia dla Wykonawców składających oferty częściowe obejmują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dla zakresu I: robót elewacyjnych w co najmniej 2 budynkach biurowo - usługowych lub użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m2 każdy lub 2 budynkach wielorodzinnych o pow. 1000 m2 łącznie; dla zakresu II: co najmniej jednej roboty wyburzeniowo-demontażowej o wartości co najmniej 15.000,00 zł; dla zakresu III: co najmniej jednej dostawy wraz z montażem łącznie: stolarki drzwiowej oraz drzwi p.poż. w budynku biurowo-usługowym lub użyteczności publicznej; dla zakresu IV: co najmniej jednej dostawy wraz z montażem ścianek mobilnych o powierzchni 20m2 w budynku użyteczności publicznej; dla zakresu V: co najmniej trzech dostaw wraz z montażem bram segmentowych do budynków biurowo usługowych lub użyteczności publicznej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dla Wykonawcy, który złoży ofertę na wszystkie zakresy przedmiotu zamówienia obejmują dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika robót, a dla Wykonawców składających oferty częściowe obejmują dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą: dla zakresu I - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; dla zakresu II - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno -budowlanej bez ograniczeń; dla zakresu III - uprawnienia ogólnobudowlane do nadzorowania prac; dla zakresu IV - uprawnienia ogólnobudowlane do nadzorowania prac; dla zakresu V - uprawnienia ogólnobudowlane do nadzorowania prac;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej dla Wykonawcy, który złoży ofertę na wszystkie zakresy przedmiotu zamówienia obejmują posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000,00 a dla Wykonawców, którzy złożą oferty częściowe co najmniej na kwotę: dla zakresu I, III - 150.000,00; dla zakresu II - 5.000,00; dla zakresu IV, V - 30.000,00.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 40-568 Katowice
ul. Ligocka 103
budynek nr 3
sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 10:00, miejsce: 40-568 Katowice ul. Ligocka 103 budynek nr 3 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie udzielane jest w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa; w związku z umową o udzielenie wsparcia z dnia 08 października 2010 r. o nr POIG.05.03.00-00-010/10-03.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres nr I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr I - dokończenie wykonania elewacji budynku wraz z ociepleniem i wyprawą tynkarską metodą lekką - mokrą, montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej i obróbki murków ogniowych - okapy dachu z blachy tytanowo - cynkowej zgodnie z projektem architektoniczno - budowlanym cz. 1 oraz przedmiarami robót. Zamawiający wskazuje, że Wykonawca będzie również obowiązany do przygotowania ścian do ocieplenia poprzez zeszlifowanie warstwy wierzchniej styropianu na elewacjach C i D..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres nr II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr II - wykonanie robót demontażowych związanych z powstaniem stropu na seg. A i C na podstawie - dokumentacji projekt budowlano - wykonawczy do projektowanej przestrzeni biurowej na seg. A i C w nowobudowanym budynku nr 8 oraz rys. PW/EU8/W2 stanowiącym uzupełnienie w/w dokumentacji. Zamawiający informuje że wyłoniony został Wykonawca, który wykona stropy żelbetowe na seg. A i C, z którym umowa w sprawie udzielenia zamówienia zostanie podpisana do dnia 20.06.2013 r. Wykonawca ma wykonać przedmiot zamówienia w przeciągu 120 dni od daty przekazania frontu robót, termin przekazania frontu robót nastąpi nie później niż do 25.06.2013 r. Prace obu wykonawców mogą być wykonywane równolegle, przy czym Wykonawca zakresu II ma obowiązek monitorować postęp prac nad wykonaniem stropu, w taki sposób, aby wykonać przedmiot swojego zamówienia bez zakłóceń (w sposób technologicznie i organizacyjnie najkorzystniejszy). Zamawiający zapewni pomoc w koordynacji prac Wykonawcy stropów na seg. A i C oraz Wykonawcy zakresu nr II..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres nr III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr III - dostawa i montaż kompletnej stolarki drzwiowej drewnianej i p. poż. w zakresie ościeżnic i skrzydeł drzwiowych z wbudowanym systemem kontroli dostępu, zgodnie z zestawieniem stolarki rys A35/S5, wraz z wykonaniem robót budowlanych w zakresie wykończenia ścian wokół drzwi, wyrównanie tynków, zlicowaniem ościeżnic ze ścianami na podstawie projektu architektoniczno- budowlanego i projektu aranżacji wnętrz;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres nr IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr IV - dostawa i montaż ścianek mobilnych dla sali konferencyjnej na I piętrze seg. C, wraz z wykonaniem robót budowlanych w zakresie wykończenia sufitu - zabudowy GK wraz z wygłuszeniem - na podstawie projektu architektoniczno - budowlanego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres nr V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr V - dostawa i montaż bram wjazdowych do segmentu A, B i C zgodnie z zestawieniem stolarki rys A35/S5, A6 - brama seg. A, i brama seg. C; na podstawie projektu architektoniczno - budowlanego; w nowobudowanym budynku nr 8 położonym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach z Oddziałami Dwujęzycznymi, na 2025 rok
- Dostawa leków Zad. 1 - Dupilumabum r-r d/wstrzyk. - Program lekowy NFZ
- Dostawa leków: zad. 1 - zad. 3 Program lekowy NFZ
- Ubezpieczenie ryzyk budowy i montażu CAR/EAR w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa siedziby prokuratur różnego szczebla w Katowicach"
- NAUKA PŁYWANIA DLA DZIECI W RAMACH PROGRAMU PN: "JAK RYBA W WODZIE" ORAZ "ELITA PŁYWACKA KATOWIC" - BASEN BUROWIEC, BASEN BRYNÓW, BASEN ZADOLE - w I półroczu 2025r.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- "NAPRAWA ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH ORAZ WYKONANIE OPASKI DRENAŻOWEJ W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM W NIEDŹWIEDNIKU 99"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Budowa budynku przeznaczonego na potrzeby szkółki leśnej (budowa dołu na sadzonki - lodowni)
- Rozbudowa żłobka i przedszkola w gminie Garwolin
- Modernizacja Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.