eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołoWYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ W BUDYNKU INTERNATU SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W KOLE PRZY UL. MICKIEWICZA 27

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-10-06

Koło: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ W BUDYNKU INTERNATU SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W KOLE PRZY UL. MICKIEWICZA 27
Numer ogłoszenia: 229128 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Świętego Mikołaja , ul. Mickiewicza 14, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2720457, fax. 063 2720457.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw.kolo.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ W BUDYNKU INTERNATU SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W KOLE PRZY UL. MICKIEWICZA 27.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej drewnianej w budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kole przy ul. Mickiewicza 27. Budynek internatu figuruje w rejestrze zabytków pod nr A459/200/KO i podlega całkowitej ochronie konserwatorskiej od dnia 7 maja 1991 roku. Zakres rzeczowy robót budowlanych składających się na przedmiot zamówienia publicznego obejmuje demontaż istniejących okien i drzwi balkonowych drewnianych wraz z parapetami wewnętrznymi drewnianymi, dostawę i montaż nowych okien i drzwi balkonowych drewnianych wraz z obróbką obsadzenia, pomalowaniem oscieży, osadzeniem nowych parapetów zewnetrznych z blachy powlekanej i parapetów wewnetrznych drewnianych. Wykonawcy zobowiązani są do zaoferowania okien identycznych z załączonym drukiem ZDJĘCIE OKNA. Wykonawcy są zobowiązani dostosować oferowane okna i drzwi do istniejących otworów, a przed przystąpieniem do wykonania stolarki okiennej i drzwiowej we własnym zakresie zwymiarują każdy otwór. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Szczegółowa charakterystyka i zakres oraz ilość robót do wykonania zostały opisane w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załączonych do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia publicznego muszą spełnić następujące warunki: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) posiadają doświadczenie zawodowe w charakterze Generalnego Wykonawcy wyrażające się w zrealizowaniu robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej w budynkach użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o łącznej wartości minimum 200.000 zł netto, 3) dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności niezbędnej do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego oraz co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowach związanych z zabytkami nieruchomymi, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150, poz. 1579), 4) udzielą minimum 60 miesięcznej gwarancji na zamontowaną stolarkę okienną i drzwiową oraz na wykonane roboty budowlano - montażowe, licząc od podpisania protokółu odbioru robót, 5) roboty budowlane objęte zamówieniem publicznym wykonają sami lub z udziałem podwykonawców w zakresie określonym w ofercie, 6) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w pkt 2, nie będzie uwzględniane doświadczenie podwykonawców. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) wykaz robót budowlanych zrealizowanych w charakterze Generalnego Wykonawcy polegających na wymianie stolarki okiennej w budynkach użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy wraz z protokółami odbioru końcowego - według uznania Wykonawcy), 3) informację na temat kierownika budowy odpowiedzialnego za realizację robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia publicznego w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 1 pkt 3 SIWZ - na Załączniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem jego kwalifikacji zawodowych (kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych, zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego oraz opinię Służby Ochrony Zabytków stwierdzającą możliwość pełnienia funkcji kierownika budowy dla obiektach zabytkowych nieruchomych), 4) zakres rzeczowy oraz wartość robót, które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców), z zachowaniem zapisu rozdziału VI ust. 1 pkt 5 i 6 SIWZ - na Załączniku Nr 4, 5) dokumenty potwierdzające jakość oferowanej stolarki okiennej, np.: atest wystawiony przez Państwowy Zakład Higieny, Aprobatę Techniczną wystawioną przez Instytut Techniki Budowlanej, certyfikat zgodności z wymaganiami zawartymi w Polskiej Normie lub Aprobatą Techniczną..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu: 1) wypełniony druk OFERTA, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty potwierdzające, że proponowana stolarka okienna jest pod względem technicznym porównywalna lub lepsza od stolarki okiennej określonej w rozdziale II SIWZ, w przypadku złożenia oferty równoważnej, o której mowa w rozdziale II ust. 5 SIWZ, 4) inne niezbędne oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI ust. 2 SIWZ, 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 6) pełnomocnictwo w przypadku składania oferty łącznej wraz w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosw.kolo.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Świętego Mikołaja w Kole ul. Mickiewicza 14 62-600 Koło.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.