Ogłoszenie z dnia 2007-11-22
Warszawa: Dostawa produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 229158 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gustawa Morcinka, ul. Wilcza 53, 00-679 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 628 86 88, fax 0-22 628 86 88.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedynka.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Warszawa, dn. 21 listopada 2007 r. OGŁOSZENIE ORGANIZACJI PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO nr 2 / PN / 07 1. Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gustawa Morcinka w Warszawie przy ul. Wilczej 53, tel. 022 628 86 88 ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 Euro na dostawę produktów spożywczych do stołówki szkolnej w 2008 r. , według wykazu sporządzonego w załączniku Nr 3 dokumentacji przetargowej. 2. Termin realizacji zamówienia - 01 styczeń 2008 r. do 31 grudzień 2008 r. 3. Postępowanie nie zostało poprzedzone kwalifikacją wstępną. 4. Wadium nie obowiązuje. 5. Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: - cena (koszt) - 80% - warunki realizacji dostaw - 20% 6. Formularz dokumentacji przetargowej można odebrać w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Gustawa Morcinka w Warszawie przy ul. Wilczej 53, pokój 11 - I piętro lub pobrać ze strony internetowej www.jedynka.edu.pl . Informacje dotyczące przetargu udzielane są w godzinach od 9.00 do 15.00 w siedzibie zamawiającego , Warszawa ul. Wilcza 53. 7. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Gustawa Morcinka w Warszawie przy ul. Wilczej 53. Termin składania ofert upływa dnia 20.12.2007r. do godz. 10.00 . 8. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.12.2007r. o godz. 10.30 w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Gustawa Morcinka w Warszawie przy ul. Wilczej 53 pokój 10 - I piętro. 9. Termin związania ofertą - 30 dni. 10. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy / Podwykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006r. poz. 1163). Przystępujący do postępowania o zamówienie publiczne złożą stosowne oświadczenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów. Załączniki do oferty 2 / PN / 07: - załącznik nr 1 OFERTA (Formularz) - załącznik nr 2 SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - załącznik nr 3 MIESIĘCZNY WYKAZ PRODUKTÓW - załącznik nr 4 OŚWIADCZENIE WYKONAWCY / OFERENTA - załącznik nr 5 OŚWIADCZENIE WYKONAWCY / OFERENTA - załącznik nr 6 OŚWIADCZENIE WYKONAWCY / OFERENTA - załącznik nr 7 ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy / Podwykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006r. poz. 1163). Przystępujący do postępowania o zamówienie publiczne złożą stosowne oświadczenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć obowiązkowo n/w dokumenty (w zależności od charakteru podmiotu): 1. podmioty prowadzące działalność gospodarczą: a. niezmieniony i podpisany załącznik nr 1 do oferty; b. kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności gospodarczej z datą wystawienia nie przekraczającą 3 miesięcy przed datą złożenia oferty (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpisu z KRS, itp.); c. kopie potwierdzone za zgodność z oryginałami Decyzji o nadaniu nr REGON i NIP; d. w przypadku osób fizycznych rozliczających się w formie spółki cywilnej - aktualna umowa spółki cywilnej; e. aktualne zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i ZUS o nie zaleganiu z płatnościami wg stanu na datę ogłoszenia przetargu lub oświadczenia o braku zaległości w ww. opłatach wraz z pisemnym zobowiązaniem się dostarczenia zaświadczeń przed podpisaniem umowy; f. oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem pełnomocnictwa udzielonego w formie pisemnej w przypadku umocowania pełnomocnika do zawarcia umowy, wraz z kopią dowodu osobistego pełnomocnika. 2. podmioty nie prowadzące działalności gospodarczej: a. osoby fizyczne 1. niezmieniony i podpisany załącznik nr 1 do oferty; 2. pisemne oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej na dzień złożenia oferty (załącznik nr 5 do oferty); 3. pisemne zobowiązanie do dostarczenia kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałami zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przed podpisaniem umowy dostawy (załącznik nr 6 do oferty); 4. kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem Decyzji o nadaniu nr NIP; 5. kopia dowodu osobistego oferenta, 6. oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem pełnomocnictwa udzielonego w formie pisemnej w przypadku umocowania pełnomocnika do zawarcia umowy, wraz z kopią dowodu osobistego pełnomocnika. b. inne podmioty 1. niezmieniony i podpisany załącznik nr 1 do oferty; 2. pisemne oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej na dzień złożenia oferty (załącznik nr 5 do oferty); 3. kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem Decyzji o nadaniu nr REGON; 4. kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem odpisu z KRS - z datą wystawienia nie przekraczającą 3 miesięcy przed datą złożenia oferty. Jeżeli podmiot nie uzyskał jeszcze wpisu do KRS - wraz z kopią wniosku o zarejestrowanie podmiotu z pieczątką sądu załącza statut, umowę lub akt założycielski wraz ze zobowiązaniem do dostarczenia brakującego dokumentu (załącznik nr 6 do oferty); 5. pisemne zobowiązanie do dostarczenia kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem Decyzji o nadaniu nr NIP w ciągu 14 dni po podpisaniu umowy dostawy; 6. oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem pełnomocnictwa udzielonego w formie pisemnej w przypadku umocowania pełnomocnika do zawarcia umowy, wraz z kopią dowodu osobistego pełnomocnika;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki realizacji dostaw - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedynka.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gustawa Morcinka ul. Wilcza 53 00-679 Warszawa pokój 11 - I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gustawa Morcinka ul. Wilcza 53 00-679 Warszawa SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa detalicznych ilości produktów żywnościowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Baranów Sandomierski"
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH dla Samorządowego Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko w Łącku na rok 2025 - na okres od podpisania umowy - do 31 grudnia 2025 roku". Przetarg 2.
- Zakup i dostawa żywności do Przedszkola Parkowe Skrzaty w Koźminie Wielkopolskim w roku 2025
- Dostawa warzyw, owoców i jaj dla DPS Ruda Różaniecka
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Radzyniu Chełmińskim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dubiecku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.