eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłówudzielenie i obsługę kredytu długoterminowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Namysłów: udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego
Numer ogłoszenia: 229169 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu , Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, faks 077 4103922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 1.242.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu (Uchwała Nr XXXII-303-2009 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 21 października 2009 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5 (Usługi udzielania kredytu). Zamawiający ustala następujące warunki dotyczące zamówienia niezbędne do sporządzenia - Harmonogramu spłaty kredytu, a co za tym idzie obliczenia ceny oferty: -kwota kredytu wynosi 1.242.000,00 zł. PLN, -okres kredytowania: grudzień 2009 r. do 31 grudzień 2019 r. uruchomienie kredytu następować będzie na podstawie wniosku zamawiającego, planowany termin uruchomienia kredytu - 22.12.2009 r., -spłata kapitału w okresach kwartalnych (ostatni dzień kwartału) począwszy od 31 marca 2010 roku do 31 grudnia 2019 roku - raty w wysokości 31.050,00 zł, -spłata odsetek w okresach kwartalnych (ostatni dzień kwartału) począwszy od 31 marca 2010 roku do 31 grudnia 2019 roku, -odsetki w okresie karencji nie podlegają kapitalizacji, -oprocentowanie kapitału określa się na stawce bazowej WIBOR 1 M (jednomiesięczny) dla depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia arytmetyczna wszystkich notowań poprzedniego miesiąca w stosunku do miesiąca, za który oprocentowanie jest naliczone, powiększone o marżę banku liczoną w stosunku rocznym, -jednorazowa prowizja bankowa (prowizja przygotowawcza) wynosi 0%. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych: -od kwoty zaciągniętego kredytu - jednorazowej prowizji bankowej (prowizji przygotowawczej), -za wcześniejszą spłatę zadłużenia, -od salda niewykorzystanej części kredytu pozostawionej do jego dyspozycji, -od sporządzanych aneksów i prolongat. Proponowana forma zabezpieczenia: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Bankiem będą dokonywane w PLN (złotych polskich). Z uwagi na przedmiot umowy strony nie będą naliczały kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiający do SIWZ załączy stosowne dokumenty. Powiat Namysłowski prowadzi działalność finansową opartą na przepisach ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 2005 r. Nr 249 poz. 2104 z późniejszymi zmianami). Informacje o powiecie dostępne są na stronie internetowej: www.namyslow.pl Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, a niezbędne do wykonania zamówienia. Cenę oferty stanowi wysokość oprocentowania kredytu. Na oprocentowanie kredytu składa się WIBOR 1 M powiększony o marżę bankową. Dla potrzeb wyliczenia ceny oferty ustala się, że WIBOR 1 M wynosi 3,53%. Cenę oferty należy wyliczyć na podstawie założeń zawartych powyżej i przedstawić w formie harmonogramu spłaty kredytu. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej zamawiający do SIWZ załączy stosowne dokumenty: 1. Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON, 2. Zaświadczenie o NIP, 3. Uchwała Nr 63-378-2009 Zarządu Powiatu Namysłowskiego z dnia 16 marca 2009 r. w sprawie przedstawienia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu powiatu za 2008 rok, 4. Uchwała nr 76-2009 z dnia 17 kwietnia 2009 r. Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Namysłowskiego za 2008 r., 5. Uchwała Nr XXIII-223-2008 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 29 grudnia 2008 r. w sprawie uchwalenia budżetu powiatu na 2009 rok, 6. Uchwała Nr 578-2008 z dnia 15 grudnia 2008 r. Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie opinii o przedłożonym przez Zarząd Powiatu Namysłowskiego projekcie budżetu na 2009 r. 7. Uchwała Nr 81-459-2009 Zarządu Powiatu Namysłowskiego z dnia 25 sierpnia 2009 r. w sprawie przedstawienia informacji o przebiegu wykonania budżetu powiatu za I półrocze 2009 roku, 8. Uchwała Nr 340-2009 z dnia 17 września 2009 r. Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu dot. opinii nt. informacji o przebiegu wykonania budżetu powiatu za I półrocze 2009 r., 9. Uchwała Nr XXXII-303-2009 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 21 października 2009 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego, 10. Informacja o kredytach, pożyczkach i poręczeniach zaciągniętych (udzielonych) przez powiat namysłowski, 11. Zestawienie przepływów pieniężnych budżetu powiatu namysłowskiego w latach 2007 - 2009 wraz z prognozą na okres spłaty kredytu, 12. Rb-NDS - kwartalne sprawozdanie o nadwyżce-deficycie na dzień 31.12.2007 r., 13. Rb-NDS - kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie na dzień 31.12.2008 r., 14. Rb-NDS - kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie na dzień 30.09.2009 r., 15. Rb-N - kwartalne sprawozdanie o stanie należności na dzień 31.12.2007 r., 16. Rb-N - kwartalne sprawozdanie o stanie należności na dzień 31.12.2008 r., 17. Rb-N - kwartalne sprawozdanie o stanie należności na dzień 30.09.2009 r., 18. Rb-Z - kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń na dzień 31.12.2007 r., 19. Rb-Z - kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń na dzień 31.12.2008 r., 20. Rb-Z - kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń na dzień 30.09.2009 r., 21. Bilans zbiorczy jednostki budżetowej sporządzony na dzień 31.12.2008 r., 22. Bilans z wykonania budżetu powiatu namysłowskiego sporządzony na dzień 31.12.2008 r., Zamawiający zwrócił się z wnioskiem, do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu, o wydanie opinii na temat możliwości spłaty przedmiotowego kredytu, która zostanie przesłana wszystkim wykonawcom, którzy pobrali SIWZ. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów wymienionych w przedmiocie zamówienia zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4500.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą tylko jedną ofertę, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy pozostaną związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, którzy wniosą wadium. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. harmonogram spłaty kredytu; 4. zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych; 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. dowód wniesienia wadium; 7. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę *.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. nr 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. nr 210.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.