eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkPranie bielizny szpitalnej



Ogłoszenie z dnia 2007-11-22

Malbork: Pranie bielizny szpitalnej
Numer ogłoszenia: 229196 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o., ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 64 60 264, fax 0-55 64 60 235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pranie bielizny szpitalnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres usług wchodzi 1. Pranie i dezynfekowanie oraz suszenie, maglowanie lub prasowanie oraz bieżące naprawy 2. w skład prania wchodzi: -bielizna łóżkowa ( poszwy, poszewki, prześcieradła), -bielizna operacyjna zielona ( prześcieradła, serwety, ubrania damskie i męskie, sukienki), -piżamy, ręczniki, ściereczki, firany, zasłony, -koce, pokrowce na materace, ( wymaga się w ostatnim cyklu prania zastosowania środków zmiękczających i antystatycznych -materace, materace gąbkowe, obrusy, kołdry, worki na bieliznę, fartuchy lekarskie 3. Odbiór bielizny brudnej i zwrot czystej będzie rozliczany bezpośrednio z magazynem bielizny 4.Odbiór bielizny brudnej i przywóz bielizny czystej musi następować codzienne od poniedziałku do piątku 5. Odbiór bielizny brudnej i dowóz bielizny czystej wraz z transportem oraz za i wyładunkiem zapewnia wykonawca. Koszty transportu muszą być wliczone w cenę 1 kg prania 6. Zamówienie obejmuje usługi w zakresie prania bielizny szpitalnej w ilości ok. 5.200 kg miesięcznie, w okresie realizacji zamówienia 124.000 kg II. Usługi będą wykonywane w pomieszczeniach oraz przy użyciu maszyn i środków piorących wykonawcy; pralnia, w której wykonywane będą usługi winna posiadać zezwolenia właściwego organu sanitarno - epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej III. Pralnia w której wykonywane będzie zamówienie winna posiadać barierę higieniczną IV. Środki piorące i dezynfekcyjne używane do wykonania zamówienia muszą posiadać atest PZH, a także być ujęte w wykazie PZH Preparaty dezynfekcyjne do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej Dla preparatów biobójczych wymagane jest dodatkowo potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub dokument potwierdzający zarejestrowanie preparatu. V. Odbiór bielizny do prania i dowóz bielizny czystej raz dziennie w dni robocze VI. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: -kontroli procesu prania oraz prawidłowości funkcjonowania pralni zgodnie z umową, w tym kontroli dokumentów zakupu środków piorących i dezynfekcyjnych -kontroli dokumentacji procesów prania -wglądu do protokołu kontroli przeprowadzonych przez nadzór sanitarno - epidemiologiczny -wglądu do aktualnych kart charakterystyki środków piorących i dezynfekcyjnych ( aktualne wydane po 01.01.2004) VII. Usługi muszą być wykonywane z zachowaniem przepisów obowiązujących w ochronie zdrowia, a zwłaszcza z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych VIII. Za wykonanie usług zgodnie z wymaganiami wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność przed zamawiającym oraz przed uprawnionymi organami kontroli zewnętrznej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 1.2 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 1.3 Posiadają zezwolenie właściwego organu sanitarno - epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej wydane dla obiektu, w którym będą wykonywane sługi objęte niniejszym zamówieniem 1.4 Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówienia tj. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat o najmniej dwa zamówienia ( dwie minimum roczne umowy) odpowiadające swoim rodzajem ( tj. świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej) i wartością niniejszemu zamówieniu, jeśli przedłożą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1 - formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr:3 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, - Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - Informacja finansowe w postaci w postaci bilansu oraz rachunku zysków i strat za okres ostatnich 3 lat obrotowych jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. - Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.malbork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 82-200 Malbork ul. Armii Krajowej 105/106.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 82-200 Malbork ul. Armii Krajowej 105/106 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.