Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-26
Gliwice: Remont oddziałów szpitalnych i klatek schodowych - Nr sprawy-69/PN/11
Numer ogłoszenia: 229285 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Kościuszki 29, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 231 82 21, faks 0-32 231 46 78.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont oddziałów szpitalnych i klatek schodowych - Nr sprawy-69/PN/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie sanitariatów - Oddziały Chirurgii Urazowej, urologiczny i Wewnętrzny, wymiana drzwi wewnętrznych - Oddział Chirurgii Urazowej, malowanie klatek schodowych i korytarzy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże on realizację w okresie 5 lat przed terminem składania ofert: Pakiet 1 - co najmniej 3-ch zamówień odpowiadających niniejszemu zamówieniu. Przez zamówienie odpowiadające niniejszemu zamówieniu zamawiający rozumie zamówienie o wartości co najmniej 15 000 zł obejmujące co najmniej roboty malarsko-tynkarskie, w tym co najmniej 1 zamówienie wykonane w obiekcie służby zdrowia. Pakiet 2 - co najmniej 3-ch zamówień odpowiadających niniejszemu zamówieniu. Przez zamówienie odpowiadające niniejszemu zamówieniu zamawiający rozumie zamówienie o wartości co najmniej 85 000 zł obejmujące co najmniej roboty sanitarne i wykończeniowe, w tym co najmniej 1 zamówienie wykonane w obiekcie służby zdrowia. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w systemie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) wystąpienia konieczności, potwierdzona przez zamawiającego, wykonania większej ilości robót, niż wynikało to z ilości ujętych w przedmiarze robót (roboty dodatkowe) b) wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 i będą one realizowane na podstawie odrębnej umowy c) wystąpienia okoliczności wstrzymujących realizację robót, niezależnych od wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski Sp. z o.o.
Dział Umów
44-100 Gliwice
ul. Kościuszki 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski Sp. z o.o. Dział Umów 44-100 Gliwice ul. Kościuszki 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Malowanie klatek schodowych i korytarzy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie klatek schodowych AI i AII, hollu i klatki schodowa przy INFO, korytarzy Oddziału Chirurgii Ogólnej i Oddziału Chirurgii Dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Modernizacja sanitariatów i wymiana stolarki wewnętrznej w oddziałach szpitalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie sanitariatów - Oddział Chirurgii Urazowej, Urologiczny, Wewnętrzny, wymiana drzwi wewnętrznych i malowanie korytarza - Oddział Chirurgii Urazowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 126.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Obsługa sprzętem specjalistycznym z użyciem samochodu z podnośnikiem koszowym z operatorem, bez monitoringu dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Wymiana pokrycia dachowego w zabytkowej willi przemysłowca Oscara Caro w Gliwicach
- wykonywanie usług opróżniania, sprzątania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- Utrzymanie czystości w budynkach i pomieszczeniach użytkowanych przez Urząd Miejski w Gliwicach w okresie 12 miesięcy
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
- "Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą w Kłodzku" ETAP III
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.