Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-22
Myślenice: Dostawa środków czystości
Numer ogłoszenia: 229300 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 2, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2730322, fax 012 2721855.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.myslenice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości- 2 pakiety
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.13.00 - Pasty i kremy Kod CPV wg słownika 2008: 39.81.20.00 - Pasty i kremy Oryginalny kod CPV: 24.51.13.10 - Pasty do podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 39.81.21.00 - Pasty do podłóg Oryginalny kod CPV: 24.51.31.00 - Mydło Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.19.00 - Mydło Oryginalny kod CPV: 24.51.32.90 - Detergenty Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.00 - Detergenty Oryginalny kod CPV: 24.51.32.93 - Środki rozpuszczające tłuszcze Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.30 - Środki rozpuszczające tłuszcze Oryginalny kod CPV: 24.51.32.94 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące Oryginalny kod CPV: 17.22.51.00 - Ściereczki do kurzu Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.51.00 - Ściereczki do kurzu Oryginalny kod CPV: 17.22.58.00 - Ściereczki do czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia Oryginalny kod CPV: 21.22.10.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Oryginalny kod CPV: 36.67.30.00 - Różnego rodzaju miotły i szczotki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju Oryginalny kod CPV: 25.22.20.00 - Worki i torby z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.00.00 - Worki i torby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z ar. 24 Ustawy 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu dla wykonawców i podwykonawców: 1) w zakresie warunku wskazanego w pkt VI.1.2) wymagane jest posiadanie doświadczenia w realizacji zamówień zbliżonych do przedmiotu zamówienia - należy wykazać co najmniej 3 podobne dostawy do przedmiotu zamówienia odpowiadające jego wartości, ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt VII.1.1. 2) w zakresie warunku wskazanego w pkt VI.1.3) ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt VII.1.2. 3) w zakresie warunku wskazanego w pkt VI.1.1) VI.1.4) ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt VII.1.3. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.. 4. Brak jakiegokolwiek oświadczenia lub dokumentu żądanego przez zamawiającego od wykonawcy, wskazanego w wykazie dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków stanowić będzie podstawę do wezwania wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: VII.1.1.Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.1) SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz następujące dokumenty: 1.1.1 wykaz podobnych wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna za spełnienie wymogu, jeśli Wykonawca przedstawi minimum trzy podobne dostawy odpowiadające wartości przedmiotu zamówienia - oraz przedstawi ich potwierdzenie w formie referencji. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (referencje) powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji podmiotu, na rzecz którego dostawy były realizowane. 1.2.1. VII.1.2.Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.2) SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. VII.1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.3 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu zamówienia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy oraz dołączy następujące dokumenty: 1.3.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.2.oryginał lub potwierdzona notarialnie kopia pełnomocnictwa osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę gdy nie wynika to z ww. dokumentów . 1.3.3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.myslenice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Szpitalna 2; 32-400 Myslenice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, tj. w Myślenicach przy ul. Szpitalnej 2, w budynku administracji w sekretariacie na dziennik podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koncentraty do codziennego i gruntownego mycia powierzchni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.94-0, 24.51.13.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki higieniczne, środki czyszczące i pozostałe akcesoria.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.93-3, 24.51.13.10-5, 24.51.31.00-4, 24.51.13.10-5, 24.51.32.93-3, 24.51.32.94-0, 25.22.20.00-3, 36.67.30.00-9, 17.22.51.00-6, 17.22.58.00-3, 21.22.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawy mięsa i wędlin
- Ręczne i mechaniczne oczyszczanie ulic powiatowych na terenie miasta Myślenice
- Dostawa kruszywa drogowego i destruktu asfaltowego w ramach bieżącego utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie sołectw w gminie Myślenice
- Dostawa lampy operacyjnej z osprzętem
- Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska. Kurs kelnerski. Kurs barmański .
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków, czystości, środków chemicznych oraz produktów do sprzątania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Sukcesywna dostawa środków czystości, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Zakup wraz z dostawą chemii gospodarczej, materiałów i narzędzi do utrzymania czystości oraz środków czystości BHP dla pracowników MZUK
- Dostawa środków czystości i higieny osobistej dla pracowników PUW w Rzeszowie oraz Delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania (części).
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.