eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczZakup sprzętu informatycznego i akcesoriów komputerowych w 2007r.- JW 4094 Wałcz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-22

Wałcz: Zakup sprzętu informatycznego i akcesoriów komputerowych w 2007r.- JW 4094 Wałcz
Numer ogłoszenia: 229321 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4094, ul. Kościuszki 24, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 250 20 41, fax 0-67 250 21 26.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu informatycznego i akcesoriów komputerowych w 2007r.- JW 4094 Wałcz.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Lp. Nazwa sprzętu Jm. Razem Komputery osobiste 1. Zestaw komputerowy kpl 16 2. Oprogramowanie Office 2007 Profesjonal PL szt. 1 Zadanie nr 2 Lp. Nazwa urządzenia Jm. Razem 1 Fax laserowy (fax, drukarka, kopiarka) szt. 2 2 Dysk zewnętrzny na USB szt. 25 3 Zasilacz awaryjny 700 VA szt. 16 4 Skaner ręczny do rozpoznawania tekstu szt. 14 5 Tablet graficzny szt. 3 6 Nośnik pamięci Pen Drive 2048 MB z kablem łączącym USB szt. 30 7 Adapter USB-2.0 szt. 4 8 Taśma do urządzeń ATA/66/100 80 żył szt. 20 9 Kabel USB 2.0 typu A-B 3 m szt. 15 10 Płyty DVD-R x16 4,7GB w op.25 szt szt. 30 11 Switch 8 Portowy szt. 2 12 Zaciskarka do złącz RJ-45/RJ-12 szt. 6 13 Tester okablowania NetWork szt. 3 14 Wielofunkcyjny tester okablowania szt. 3 15 Tester sieci LAN szt. 3 16 Lupa podświetlana z powiększeniem 5 i 20 dioptrii szt. 1

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 31.34.00.00 - Akcesoria do kabli izolowanych Kod CPV wg słownika 2008: 31.34.00.00 - Akcesoria do kabli izolowanych Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y Oryginalny kod CPV: 33.25.10.00 - Przyrządy pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe Oryginalny kod CPV: 33.40.00.00 - Przyrządy optyczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.71.00 - Oprogramowanie do obróbki rysunków i obrazów Kod CPV wg słownika 2008: 48.32.70.00 - Pakiety oprogramowania do rysowania i malowania Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp, II. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby: 1. przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wszyscy) spełniał wymagania, o których mowa w pkt I ppkt 1, 2, 3 niniejszego rozdziału SIWZ, 2. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. III. Ponadto Zamawiający żąda aby Wykonawca: 1.potwierdził, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, jeżeli załączy oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnia wymogi normy CE i posiada znak CE- nie dotyczy oprogramowania, 2. udzielił gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres podany przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia lub w warunkach gwarancji i serwisu opisanych w Rozdziale III SIWZ. IV. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt I-III jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IX SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w rozdziale VIII Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: I. Oświadczeń: 1. o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy - załącznik nr 3, 2. oświadczenie o udzieleniu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres podany przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia lub w warunkach gwarancji i serwisu (Rozdział III SIWZ) - załącznik nr 5. 3. oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnia wymogi normy CE i posiada znak CE - załącznik nr 6. II. Dokumentów: 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 1 lit. a, b składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. niej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. II pkt 2 lit. a, b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym, mowa w ust. II pkt 2 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Każda z firm wspólnie składających ofertę (dotyczy również spółek cywilnych, z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca - firma) złoży oddzielnie dla każdej z nich: oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. II pkt 1 lit. a, oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 4 (o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania), a ponadto przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. I pkt 1 (z wyłączeniem oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, które składa każda z firm wspólnie składających ofertę), 3,4 oraz ust. II pkt 1 lit. a SIWZ. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć: -pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania), - wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum, -oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody, - umowę konsorcjum - przed zawarciem umowy III. Nadto Wykonawcy składają: 1. Umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo) - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania), 2. Wykaz części zamówienia, której realizację Wykonawca powierzy podwykonawcom - załącznik Nr 4 ( jeżeli Wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców załącznik należy przekreślić).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: a) osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, cena formularza - odebrany osobiście - 10 zł, a przesłany pocztą - 20 zł.; b) można pobrać ze strony internetowej.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostki Wojskowej 4094, ul. Kościuszki 24, 78-600 Wałcz - (budynek nr 5, pok. nr 1)..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup sprzętu informatycznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Lp. Nazwa sprzętu Jm. Razem Komputery osobiste 1. Zestaw komputerowy kpl 16 2. Oprogramowanie Office 2007 Profesjonal PL szt. 1.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.24.71.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup akcesoriów komputerowych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Lp. Nazwa urządzenia Jm. Razem 1 Fax laserowy (fax, drukarka, kopiarka) szt. 2 2 Dysk zewnętrzny na USB szt. 25 3 Zasilacz awaryjny 700 VA szt. 16 4 Skaner ręczny do rozpoznawania tekstu szt. 14 5 Tablet graficzny szt. 3 6 Nośnik pamięci Pen Drive 2048 MB z kablem łączącym USB szt. 30 7 Adapter USB-2.0 szt. 4 8 Taśma do urządzeń ATA/66/100 80 żył szt. 20 9 Kabel USB 2.0 typu A-B 3 m szt. 15 10 Płyty DVD-R x16 4,7GB w op.25 szt szt. 30 11 Switch 8 Portowy szt. 2 12 Zaciskarka do złącz RJ-45/RJ-12 szt. 6 13 Tester okablowania NetWork szt. 3 14 Wielofunkcyjny tester okablowania szt. 3 15 Tester sieci LAN szt. 3 16 Lupa podświetlana z powiększeniem 5 i 20 dioptrii szt. 1.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.72.00-5, 31.34.00.00-1, 30.23.32.34-0, 30.21.61.10-0, 30.21.71.23-0, 30.21.73.40-8, 33.25.10.00-4, 33.40.00.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.