eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TykocinBudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Tykocin- droga Tykocin -Łopuchowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Tykocin: Budowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Tykocin- droga Tykocin -Łopuchowo
Numer ogłoszenia: 22932 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin , ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, woj. podlaskie, tel. 085 7181627, faks 085 7181627.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Tykocin- droga Tykocin -Łopuchowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia są roboty budowlane polegające na Budowie infrastruktury drogowej na terenie gminy Tykocin - droga Tykocin - Łopuchowo od km 0+000 do km 6+814 W zakres robót wchodzą: roboty przygotowawcze, rozbiórka elementów dróg i przepustów, karczowanie drzew, wykonanie przepustów, roboty ziemne( wykopy i nasypy) , odwodnienie korpusu drogowego, podbudowy, wykonanie zjazdów , oraz nawierzchnie tj.- (wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno asfaltowej standard II grub. 4,0 cm po zagęszczeniu w ilości 35 311,60 m2 i warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej standard II grub. 4,0 cm po zagęszczeniu w ilości 34 494,00 m2) z mieszanki mineralno asfaltowej Szczegółowy opis robót wraz z określonym zakresem, ilościami stanowi załącznik nr 3 (Przedmiar robót) do SIWZ, projekt budowlany- zał nr 10 oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, wraz ze szczegółowym zakresem robót.- zał. Nr.11 Miejsce realizacji zamówienia : droga z Tykocina do Łopuchowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), tj.: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo o zamówieniach publicznych(Dz. U. z 2007 Nr 223 poz. 1655 tekst jednolity z późn. zmianami); 2. do nadzoru przy wykonywanych pracach zatrudnią kierownika robót posiadającego stosowne uprawnienia do wykonywania prac określonych w dokumentacji projektowej , wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane i z co najmniej 5 letnim stażem. 3. w ciągu ostatnich 5 przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każde. Potwierdzonych min. 2 referencjami od zamawiajacych 4. Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane prace(spełnienie tego warunku zamawiający oceni na podstawie podpisanego formularza ofertowego przez Wykonawcę) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty dokumentów - wg zasady -spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1do SIWZ; 1.2 . Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 1.3. Szczegółowy kosztorys ofertowy, zgodny z dołączonym przedmiarem robót- załącznik Nr 3 do SIWZ 1.4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji. Kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i przynależnością do Izby Inżynierów -załączyć do oferty).Jeżeli w powyższym wykazie podano osoby , którymi będzie dysponował wykonawca należy także załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ 1.5. Wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum 2 ) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, na roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każde, zawierający zakres, wartość, termin i miejsce realizacji wraz z dokumentami stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością (- zgodnie z zał nr 5 do SIWZ) 1.6 Harmonogram wykonania robót zgodnie z zał. Nr 9 do SIWZ 1.7. Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wpłaty wadium 1.8 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.9 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.10 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.11aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 1.12 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy jest nie mniejsza niż 2 000 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania składania ofert 1.13 Wykaz robót powierzonych podwykonawcom ( w przypadku ich zatrudnienia) i zakresu powierzonych im części zamówienia - załącznik nr 6 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1,8,1.9, 1.11, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.2 Zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 1.10 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 2. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ppkt. 1.2,1.8, 1.9, 1.10, 1.11 dla każdego z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. nr 10 , na pisemny wniosek...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota2, 16-080 Tykocin, pok. Sekretariatu nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest Współfinansowany przez Unię Europejskiejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013 Oś priorytetowa II Rozwój Infrastruktury Transportowej działanie 2.1 Rozwój transportu drogowego poddz. 2.1.2. Lokalna infrastruktura drogowa..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.