eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyUdzielenie kredytu bankowego obrotowego w wysokości 5 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na przejściowe sfinansowanie kosztów VAT przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja Zintegrowanego Systemu Gospodarki Odpadami dla Miasta Puławy i Gmin Ościennych poprzez rozbudowę i modernizację Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach - poprawa infrastruktury zbierania i odzysku odpadów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Puławy: Udzielenie kredytu bankowego obrotowego w wysokości 5 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na przejściowe sfinansowanie kosztów VAT przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja Zintegrowanego Systemu Gospodarki Odpadami dla Miasta Puławy i Gmin Ościennych poprzez rozbudowę i modernizację Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach - poprawa infrastruktury zbierania i odzysku odpadów
Numer ogłoszenia: 229427 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189825 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8862018, 0-695-616-226, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczona odpowiedzialnością - udział 100 % Gmina Miasto Puławy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu bankowego obrotowego w wysokości 5 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na przejściowe sfinansowanie kosztów VAT przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja Zintegrowanego Systemu Gospodarki Odpadami dla Miasta Puławy i Gmin Ościennych poprzez rozbudowę i modernizację Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach - poprawa infrastruktury zbierania i odzysku odpadów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Zamawiającemu kredytu bankowego obrotowego, odnawialnego w wysokości 5 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie podatku VAT dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Rozbudowa i modernizacja Zintegrowanego Systemu Gospodarki Odpadami dla Miasta Puławy i Gmin Ościennych poprzez rozbudowę i modernizację Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach - poprawa infrastruktury zbierania i odzysku odpadów, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI środowisko i czysta energia, Działanie 6.1 Ochrona i kształtowanie środowiska, Kategoria II: Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 -2013. Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu kredytu bankowego obrotowego, odnawialnego na warunkach określonych w istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Kredyt zostanie udzielony w formie odnawialnej linii kredytowej w rachunku bankowym. Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r. Wykorzystanie kredytu będzie następowało w transzach, których liczba, wysokość oraz terminy będą uzależnione od potrzeb Zamawiającego wynikających z zaawansowania realizacji Projektu. Zamawiający będzie informował wykonawcę z 7-dniowym wyprzedzeniem o planowanych terminach wypłaty transz. Wypłata następować będzie na podstawie przedłożonych faktur VAT lub innych dokumentów księgowych uzgodnionych z Wykonawcą, a związanych z realizacją Inwestycji. Kwota podatku VAT z faktur lub dokumentów księgowych będzie uruchamiana w ciężar kredytu obrotowego krótkoterminowego. Kredyt zostanie udostępniony Zamawiającemu w następnym dniu po podpisaniu umowy kredytowej. Wykonawca zobowiązuje się do otwarcia rachunku bieżącego do obsługi rachunków kredytowych najpóźniej w dniu uruchomienia kredytu i prowadzenia go nieodpłatnie w całym okresie realizacji zamówienia. Uruchomienie kredytu następować będzie w złotych polskich (PLN), w formie bezgotówkowej na rachunek Zamawiającego. Oprocentowanie kredytu ustalone zostanie jako suma stawki WIBOR 1M oraz stałej marży ustalonej przez Wykonawcę w ofercie, która nie ulegnie zmianie w okresie kredytowania. Wysokość marży zostanie wyrażona w punktach procentowych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Odsetki będą naliczane i spłacane miesięcznie od wykorzystanej kwoty kredytu począwszy od dnia wykorzystania kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę. Pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy się w ostatnim dniu roboczym kolejnego miesiąca. Kolejne okresy odsetkowe kończą się w ostatnim dniu roboczym każdego kolejnego miesiąca. Zamawiający będzie miał prawo do wcześniejszej spłaty całości kredytu, z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie będzie pobierał jakichkolwiek opłat i prowizji bankowych od przedterminowej spłaty kredytu, jak również przyszłych, pozostałych do spłaty odsetek, z wyjątkiem odsetek bieżących naliczonych od wysokości aktualnie wykorzystanej kwoty kredytu do dnia przedterminowej spłaty. Zamawiający dopuszcza pobranie jednorazowej prowizji przez Wykonawcę od udzielonej kwoty kredytu w wysokości nie wyższej niż 0,5% od kwoty kredytu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Zachodni WBK S.A., ul. Rynek 9/11, 50-950 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 283286,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 158379,45

  • Oferta z najniższą ceną: 158379,45 / Oferta z najwyższą ceną: 320400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.