Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-02
Modliborzyce: Remont pomieszczeń szkolnych w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Stojeszynie Pierwszym
Numer ogłoszenia: 229439 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Modliborzyce , ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce, woj. lubelskie, tel. 015 8715079, faks 015 8717102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.modliborzyce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń szkolnych w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Stojeszynie Pierwszym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń szkolnych w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Stojeszynie Pierwszym Zakres robót obejmuje wykonanie: - rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych, - uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach, - wykonanie tynków wewnętrznych, - zeskrobanie farby, zdzieranie tapet na ścianach, - wykonanie gładzi gipsowych, - licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych, - malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi - posadzki z wykładziny heterogenicznej o grubości warstwy min. 2mm, grubość warstwy użytkowej min. 1,2mm, - wykucie muru i wstawienie nowych drzwi i okien, - wymiana balustrady Roboty, o których mowa wyżej należy wykonać z materiałów Wykonawcy zgodnie z kosztorysem ofertowym, przedmiarem robót, które są załącznikami do SIWZ oraz z zasadami sztuki konstrukcyjno- budowlanej. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej celem uzyskania pełnych informacji umożliwiających prawidłowe obliczenie ceny oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 5.1.1.dysponowanie min. 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej i doświadczenie w realizacji prac remontowych 5.1.2.wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie (referencje). 5.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia. 5.2.1.Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 5.2.2.Oceny spełniania warunków przez poszczególnych Wykonawców ,dokona komisja przetargowa poprzez analizę dokumentów złożonych przez nich ,systemem spełnia-nie spełnia. 5.2.3.Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 6.1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.2.zaświadczenie z Urzędu Skarbowego ,ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 6.1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2) potwierdzające, że Wykonawca: 6.1.3.1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. osoby kierujące robotami budowlanymi muszą posiadać uprawnienia w branży konstrukcyjno budowlanej 6.1.3.2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub b) przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 6.1.3.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.1.3.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.2.W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:, 6.2.1.wykaz kadry technicznej proponowanej do kierowania (przynajmniej jedna osoba) wraz z kserokopią uprawnień w specjalności konstrukcyjno budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie i ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i obowiązkowym ubezpieczeniem w zakresie odpowiedzialności cywilnej, 6.2.2.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie -referencje(według załącznika nr 3). 6.3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 6.3.1.polisę,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min.100 000,00 złotych. 6.4.W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt 6.2.2 winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę (ów) składającego(ych) ofertę w tym postępowaniu. 6.5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.5.1.Dokumenty wymagane w pkt 6.1.1,6.1.2. winien złożyć każdy Wykonawca. 6.5.2.Oświadczenie / oświadczenie i zobowiązanie określone w pkt 6.1.3. oraz dokumenty wymagane w pkt 6.2.1-6.2.2. winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. 6.6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.1,6.1.2. składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 6.8.Inne dokumenty ,które wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 6.8.1 zaakceptowany przez Wykonawcę poprzez parafowanie na każdej stronie przez osoby uprawnione wzór umowy, 6.8.2.od Wykonawców występujących wspólnie -pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu, 6.8.3.kosztorys ofertowy. 6.9.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci - za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modliborzyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Modliborzyce
ul. Piłsudskiego 63
23-310 Modliborzyce
Pokój nr 16 lub może zostać przesłana za zaliczeniem pocztowym (10 zł + koszty przesyłki).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Modliborzyce ul. Piłsudskiego 63 23-310 Modliborzyce Pokój nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI MODLIBORZYCE
- Dostawa pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Placówek Oświatowych w Stojeszynie Pierwszym.
więcej: przetargi MODLIBORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.