Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-22
Wieluń: Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 1 w Wieluniu
Numer ogłoszenia: 229441 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole Nr 1, ul. Wodna 4, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 0-43 843 42 52.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-przedszk1.um.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 1 w Wieluniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Przygotowanie posiłków dla około 150 dzieci: posiłki trzyczęściowe dla około 115 dzieci, posiłki dwuczęściowe dla około 35 dzieci 2/Wykonawca będzie zobowiązany do sukcesywnego świadczenia usług w terminie funkcjonowania przedszkola w roku szkolnym, począwszy od dnia 1 lutego 2008r. do dnia 31 sierpnia 2011r. tj. posiłki muszą być dostarczane codziennie przez 5 dni w tygodniu, przez 10,5 miesięcy w roku kalendarzowym z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych. 3/ Wymagane jest dostarczanie posiłków 2 i 3 razy dziennie: a. trzy razy dziennie - śniadania, obiady (zupa, 2-gie danie, napój), podwieczorek, w godzinach: śniadanie od 8:45 do 9:15, obiad od 11:45 do 12:15, podwieczorek od 14:15 do 1430 b. dwa razy dziennie - śniadania, obiady (zupa, 2-gie danie, napój), w godzinach: śniadanie od 8:45 do 9:15, obiad od 11:45 do 12:15, W ciągu okresu trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest również do dostarczania ciepłych napojów takich jak herbata, kompot itp. wydawanych dzieciom pomiędzy śniadaniem i obiadem 4/ Przygotowanie całodziennych posiłków zgodnie z zalecanymi normami żywieniowymi dla grup wiekowych dzieci przedszkolnych (wiek 1-6 lat) 5/ Przygotowanie posiłków dla dzieci może odbywać się z wykorzystaniem zaplecza kuchennego przedszkola lub posiłki mogą być dostarczane z zewnątrz a) w przypadku korzystania z zaplecza kuchennego przedszkola wymagać się będzie zawarcia umowy pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym na wynajem pomieszczeń zaplecza kuchennego na zasadach określonych w załączniku nr 5 b) w przypadku dostarczania posiłków z zewnątrz gorące posiłki należy dostarczać w termosach,zapewniających temperaturę żywności zgodną z wymogami, tzn. minimalna temperatura zupy winna wynosić 75 0C, drugiego dania 65 0C , płynów 80 0C , a maksymalna temperatura produktów zimnych ( sałatki, pasty, sery itp.) 15 0C . Wykonawca winien dysponować pojazdem posiadającym wymagane zgody na transport produktów żywnościowych. 6/Całodniowe wyżywienie winno spełniać wymóg minimalnego wsadu do kotła w przeliczeniu na jedno dziecko w wysokości: 3,32 zł brutto (3 posiłki) i 2,68 zł brutto (2 posiłki).Wysokość wsadu do kotła ustalana jest przez Dyrektora Przedszkola w uzgodnieniu z Radą Rodziców i wykonawcą świadczącym usługi w zakresie żywienia. 7/ Zamawiający zapewnia naczynia, mycie i sprzątanie naczyń po posiłkach oraz rozdanie posiłków dzieciom przez personel Przedszkola. 8/ Rozdysponowanie posiłków dla poszczególnych grup w odpowiedniej ilości zapewnia Wykonawca. 9/ Wykonawca zapewnia we własnym zakresie sprzęt do przechowywania i transportu posiłków. 10/ Wykonawca zapewnia przygotowanie, dostawę, złożenie posiłków oraz odbiór i utylizację odpadów od Publicznego Przedszkola nr 1 w Wieluniu. 11/ Posiłki mają być przygotowywane zgodnie z uwzględnieniem norm określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U. 2006 nr 171 poz. 1225 z późn.zm.) i wyłącznie z produktów naturalnych. Normy żywienia Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie - załącznik nr 6 12/ Ilość i rodzaj wydawanych posiłków w danym dniu dla danej grupy przedszkolnej odbywa się na podstawie dziennego zamówienia sporządzonego przez upoważnionego pracownika przedszkola. 13/ W jadłospisie winno się uwzględnić: zupę mleczną, mieszane pieczywo, różnorodne wędliny potrawy z ryb do śniadań i podwieczorków dodatek sezonowych warzyw i owoców, zróżnicowane potrawy mięsne,zróżnicowane napoje na bazie mleka. Do przygotowywania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, nabytych w źródłach działajacych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi. Posiłki powinny posiadać odpowiednią temperaturę. Proces produkcji oraz dystrybucji odbywać musi się zgodnie z wymogami sanitarnymi, w tym zwłaszcza dobrej praktyki higienicznej. Wyklucza się możliwość przygotowywania potraw z proszku, za wyjątkiem kisielu i budyniu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki: a/ Warunkiem koniecznym do przystąpienia do przetargu jest wykonanie przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę żywienia odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga udokumentowania świadczenia usługi w okresie 12 miesięcy na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto. b/ dysponowanie minimum 1 osoba posiadającą wykształcenie gastronomiczne Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków: spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunkówmuszą być: oświadczenie - załącznik nr 3 b)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku muszą być: - wykaz zawierający następujące dane: przedmiot zamówienia, termin realizacji usług, wartość zrealizowanych usług, odbiorcę usługi - załącznik nr 4, oraz dokumenty, że w/w usługi zostały wykonane należycie, np. referencje c) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku,muszą być: - kserokopia, potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego wykształcenie gastronomiczne 2/ W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Brak któregokolwiek w/w dokumentu spowoduje wykluczenie wykonawcy i uznanie jego oferty za odrzuconą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Biuro obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 03.01.2008.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Zakup samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Wieluniu
- Remont pomieszczeń na rzecz Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim - instalacja c.o. i c.t. oraz instalacja wentylacji
- "Bieżące utrzymanie dróg gminnych we wschodniej części miasta i Gminy Wieluń - Zadanie nr 1 " Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zachodniej części miasta i Gminy Wieluń- Zadanie nr 2
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 5
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych na terenie Gminy Zbuczyn
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych oraz Dziennego Domu Senior+ w Zbuczynie
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.