Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-22
Elbląg: Powierzenie Nadzoru Inwestorskiego zadania pn. Rozbudowa i modernizacja budynku Oddziału ZUS w Elblągu przy ul. Mazurskiej 5.
Numer ogłoszenia: 229461 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu, ul. Teatralna 4, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6419276.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powierzenie Nadzoru Inwestorskiego zadania pn. Rozbudowa i modernizacja budynku Oddziału ZUS w Elblągu przy ul. Mazurskiej 5..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A - Inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, który jednocześnie będzie koordynatorem w sprawach organizacyjnych pozostałych inspektorów nadzoru inwestorskiego. Informacja pomocnicza wartość robót netto wg kosztorysu inwestorskiego wynosi 2 993 989 zł (słownie: dwa miliony dziewięćset dziewięćdziesiąt trzy tysiące dziewięćset osiemdziesiąt dziewięć zł 00/100). Część B - Inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowychi kanalizacyjnych. Informacja pomocnicza wartość robót netto wg kosztorysu inwestorskiego wynosi 678 745 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt osiem tysięcy siedemset czterdzieści pięć zł 00/100) Część C - Inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz robót z zakresu instalacji okablowania strukturalnego, instalacji i urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu. Informacja pomocnicza wartość robót netto wraz z teletechnicznymi wg kosztorysu inwestorskiego wynosi 1 162 167 zł (słownie: milion sto sześćdziesiąt dwa tysiące sto sześćdziesiąt siedem zł 00/100)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz określone w SIWZ, 2)spełnieniem w/w warunków będą: złożenie stosownych oświadczeń i dokumentów zgodnie z roz. VI siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 (lub nr 2a, 2b) do formularza ofertowego; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 7)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do formularza ofertowego - sporządzony zgodnie z załączonym do wniosku wzorem; 8)dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w w/w wykazie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w określonych specjalnościach, wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwych terytorialnie Okręgowych Izb Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów - Dz. U. z 24.01.2001r. Nr 5, poz. 42) - załącznik nr 5 do formularza ofertowego - sporządzony zgodnie z załączonym do wniosku wzorem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego przy ul. Teatralnej 4 w pok 9.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 10:30, miejsce: pocztą-ZUS O/Elbląg,Wydział Zamówień Publicznych ul. Teatralna 4, 82-300 Elbląg; osobiście-ZUS O/Elbląg Wydział Zamówień Publicznych ul. Teatralna 4 82-300 Elbląg pok. 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Powierzenie Nadzoru Inwestorskiego zadania pn. Rozbudowa i modernizacja budynku OZUS w Elblągu przy ul. Mazurskiej 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, który jednocześnie będzie koordynatorem w sprawach organizacyjnych pozostałych inspektorów nadzoru inwestorskiego. Informacja pomocnicza wartość robót netto wg kosztorysu inwestorskiego wynosi 2 993 989 zł (słownie: dwa miliony dziewięćset dziewięćdziesiąt trzy tysiące dziewięćset osiemdziesiąt dziewięć zł 00/100)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Powierzenie Nadzoru Inwestorskiego zadania pn. Rozbudowa i modernizacja budynku OZUS w Elblągu przy ul. Mazurskiej 5..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Informacja pomocnicza wartość robót netto wg kosztorysu inwestorskiego wynosi 678 745 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt osiem tysięcy siedemset czterdzieści pięć zł 00/100).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Powierzenie Nadzoru Inwestorskiego zadania pn. Rozbudowa i modernizacja budynku OZUS w Elblągu przy ul. Mazurskiej 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz robót z zakresu instalacji okablowania strukturalnego, instalacji i urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu. Informacja pomocnicza wartość robót netto wraz z teletechnicznymi wg kosztorysu inwestorskiego wynosi 1 162 167 zł (słownie: milion sto sześćdziesiąt dwa tysiące sto sześćdziesiąt siedem zł 00/100).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Remonty instalacji gazowych w budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Dostawa systemu monitoringu i kontroli dostępu dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- OCHRONA UBEZPIECZENIOWA MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIE POJAZDÓW
- Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu zewnętrznego w tym wykonania boiska i ogrodzenia na posesji Domu Studenckiego Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11-13.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy stropów piwnicznych w dwóch budynkach mieszkalnych wielorodzinnych będących w administrowaniu ZBK.
- Dostawa serwerów w ramach realizacji projektu pn. "Nowa platforma cyfrowa CSE Światowid w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Projekt kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sutków
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa drogi dla pieszych i rowerów przy drodze wojewódzkiej nr 341 relacji Miękinia - Błonie"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2058D relacji Miękinia - Mrozów - Krępice
- Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inż. Kontraktu wraz Nadzorem Inwest. dla Projektu pn. "Poprawa efektywności energet. dwóch bud. szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 oraz SP nr 6 )"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu: Zachowanie bioróżnorodności i ograniczenie presji turystów poprzez modernizację ścieżki "Kładka wśród bagien".
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania "Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.