Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-22
Pabianice: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla 4 obszarów w Pabianicach
Numer ogłoszenia: 229467 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, fax 042 2254669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla 4 obszarów w Pabianicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym wykonanie opracowań poprzedzających prace planistyczne oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tych planów - dla 4 obszarów w Pabianicach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 1 000,00 zł dla części 2 i 3 oraz 5 000,00 zł dla części 1 i 4. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz.1158 z późn.zm.). Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W PABIANICACH PKO BP S.A. O/PABIANICE NR 56 1020 3437 0000 1502 0066 034.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy 1.w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej trzy dla części 1 i 4 lub jeden dla części 2 i 3 uchwalony i obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego sporządzony - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do podjęcia uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z póź. zm.obejmujący obszar miejski o powierzchni nie mniejszej niż 30 ha dla części 2 i 3 oraz 100ha dla części 1 i 4, 2.Wykonawcy, którzy uczestniczyli w co najmniej 3 konkursach urbanistycznych oraz uzyskali w nich co najmniej nagrodę. 3.wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia, tj. dysponują osobą, posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta planu. Główny projektant planu musi posiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów oraz posiadać doświadczenie w wykonaniu -samodzielnie lub w zespole co najmniej trzech dla części 1 i 4 oraz jednego dla części 2 i 3 uchwalonego i obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sporządzonego - od podjęcia uchwały o przystąpieniu o jego sporządzenia - do podjęcia uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z póź. zm.obejmującego obszary miejskie o powierzchni nie mniejszej niż 30 ha dla części 2 i 3 oraz 100ha dla części 1 i 4, wykonawcy, którzy dysponują co najmniej czteroosobowym zespołem -z wyłączeniem głównego projektanta w tym specjaliści w dziedzinie: komunikacji, ochrony środowiska i infrastruktury technicznej, którzy będą wykonywać zamówienie. Każda z tych osób musi posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego opracowania, co najmniej 1 z nich musi posiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów oraz co najmniej 1 z nich musi posiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie w Izbie Architektów. Wymagania dotyczące opracowań specjalistycznych objętych zamówieniem: w zakresie prognozy oddziaływania na środowisko - osoba lub osoby wykonujące prognozę oddziaływania na środowisko muszą posiadać doświadczenie w wykonywaniu ww. prognozy. Co najmniej jedna osoba musi wykazać się sporządzeniem - co najmniej dwóch opracowań ww. prognozy do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 100 ha każdy, w tym co najmniej jednej do planu uchwalonego i obowiązującego - przed terminem składania ofert. w zakresie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu - osoba lub osoby wykonujące prognozę skutków finansowych muszą posiadać doświadczenie w wykonywaniu ww. prognozy. Co najmniej jedna osoba musi wykazać się sporządzeniem - co najmniej dwóch opracowań ww. prognozy do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 100 ha każdy, w tym co najmniej jednej do planu uchwalonego i obowiązującego - przed terminem składania ofert. dla części 1 w zakresie opracowania ekofizjograficznego osoba lub osoby wykonujące opracowanie ekofizjograficzne muszą posiadać doświadczenie w wykonaniu ww. opracowania. Co najmniej jedna osoba musi wykazać się sporządzeniem - co najmniej dwóch opracowań ekofizjograficznych podstawowych do planów o powierzchni min. 100 ha każdy, w tym co najmniej jednego opracowania do planu uchwalonego i obowiązującego przed terminem składania ofert. Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. Złożyli oświadczenie o spełnieniu powyższych warunków zgodnie z art. 44 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty - wypełniony załącznik nr 3 2.Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4.Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie że spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, 5.Aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy -w zakresie niekaralności osób fizycznych - oraz informacji zgodnej z art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy w zakresie niekaralności podmiotów zbiorowych wystawionych nie wcześniej jak 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 6.Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Dostawca lub Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie-odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 7.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy -Wykaz wykonanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na potwierdzenie spełnienia warunku zawartego w pkt. 7.1. specyfikacji, 8.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Wykaz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wykonanych przez głównego projektanta planu samodzielnie lub w zespole na potwierdzenie spełnienia warunku zawartego w pkt. 7.3. specyfikacji. 9.Aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów dla głównego projektanta planu oraz członka zespołu, o którym mowa w pkt. 7.3.lit.a i b specyfikacji, 10.Aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Architektów dla członka zespołu, o którym mowa w pkt. 7.3.lit. b specyfikacji, 11.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie na potwierdzenie spełnienia warunku zawartego w pkt. 7.3.lit.b. specyfikacji. 12.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Wykaz opracowań ekofizjograficznych na potwierdzenie spełnienia warunku o którym mowa w pkt 7.4. lit. c specyfikacji. 13.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Wykaz prognoz oddziaływania na środowisko na potwierdzenie spełnienia warunku o którym mowa w pkt 7.4. lit.a specyfikacji. 14.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Wykaz prognoz skutków finansowych uchwalenia planu na potwierdzenie spełnienia warunku o którym mowa w pkt 7.4. lit.b specyfikacji. 15.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Wykaz konkursów urbanistycznych na potwierdzenie spełnienia warunku o którym mowa w pkt 7.2. specyfikacji. 16.Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wydziale Urbanistyki Urzędu Miejskiego w Pabianicach Pabianice ul. Kościuszki 25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Pabianicach ul. Zamkowa 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obejmujący teren ograniczony ulicami: Piłsudskiego, Projektowaną - 9KD-Z1/2- Widzewską, Pietrusińskiego, Warszawską, Kapliczną, Żwirki i Wigury, Konopną, Garncarską, Gdańską, Stary Rynek i Zamkową w Pabianicach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu ograniczonego ulicami Jana Pawła II, Wiejską, Zagajnikową i Śniadeckiego w Pabianicach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu obejmującego działki nr 401, 402/1 i 402/2 przy ul.Żeromskiego 19-19A oraz działki nr 400/9, 400/10, 400/11, 400/12, 400/13, 400/14, 400/15, 400/16, 400/17, 400/18, 400/19, 400/20, 400/21, 400/22, 400/23, 400/24, 400/25, 400/58, 400/62, 400/75 i 400/76 przy ul.Traugutta 4 w Pabianicach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Pabianic w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Pabianice..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby realizacji projektu pn.: "Edukacja dla przemysłu 4.0"
- Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 17 w Pabianicach
- Budowa ulicy Miedzianej w Piątkowisku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 5102E - ul. Zgierska w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
- Modernizacja bramy wjazd / wyjazd wraz z podjazdem w ramach projektu "SOR i pracownie diagnostyczne na miarę XXI - Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o."
- Usługi organizacji wyjazdu
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie ogólnego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nagłowice
- Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Komańcza
- Wymiana odeskowania górnej części ścian szczytowych i impregnacja wszystkich połaci dachowych drewnianego Spichlerza w Skomlinie
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Goraj
- Budowa szkoły podstawowej z oddziałami przedszkolnymi przy ul. Trzcinowej w Redzie w formule "doprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Sławatycze
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.