Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-04
Gidle: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Gidlach - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Numer ogłoszenia: 22946 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gidle, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, tel. 034 3272027, fax 034 3272111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Gidlach - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Urzędu Gminy w Gidlach wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i obróbką wewnętrznych otworów okiennych (szpałdowanie płytkami z gazobetonu, przyklejenie płyty GK, malowanie). W zakres zadania wchodzi: - wymiana 43 szt. okien drewnianych skrzynkowych na okna z PCV; - wykucie otworów i wstawienie 5 szt. okien z PCV; - wymiana 4 szt. drzwi zewnętrznych (2 szt. drzwi wejściowe i 2 szt. drzwi balkonowe); - wymiana parapetów wewnętrznych drewnianych na parapety wykonane z aglomarmuru o grubości 3 cm; Stolarka w kolorze złoty dąb obustronny, barwiony w masie, profil m.in. 4 komorowy. Okucia standardowe RU oraz antywłamaniowe WK2 zgodnie z zestawieniem stolarki, szklenie normalne i antywłamaniowe P4, współczynnik przenikalności k=1.1 Parapety wewnętrzne wykonane z aglomarmuru (95% kamień naturalny łamany + 5% żywica poliestrowa). Szerokość parapetów dobierana indywidualnie do każdego okna (min. 40 cm), kolorystyka do ustalenia z Zamawiającym na etapie wykonawstwa. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowo-techniczna, przedmiar robót oraz zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej stanowiące załączniki do siwz. Na zastosowane materiały, tj. w szczególności: profile, okucia oraz szyby klasy P4 należy przedstawić stosowne certyfikaty, świadectwa kwalifikacyjne i aprobaty techniczne - załączyć do oferty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; tj. prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004r. Nr 173, poz. 1807 z późn. zm.); 2) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. a) udokumentują, że wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 2 (dwa) zamówienia o zakresie i charakterze porównywalnym z przedmiotowym zamówieniem, tzn. robót polegających na montażu lub wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w ilości min. 100 m2 oraz wartości powyżej 100.000zł każde. Do wykazu robót dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te wykonane zostały należycie - referencje; oraz b) dysponują osobą która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z przynależnością do właściwej izby inżynierów budownictwa. 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. wykonawców, którzy nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy dołaczyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, robót polegających na montażu lub wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w ilości min. 100 m2 oraz wartości powyżej 100.000zł każda (min. 2 roboty), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje; 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dla osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich kwalifikacji oraz zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej izby inżynierów budownictwa; 8) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 9) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, tj. przedstawić odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne na stosowane materiały (m.in. profile, okucia, szyby); Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy; - kosztorys ofertowy szczegółowy; - parafowany i zaakceptowany projekt umowy; - dowód wniesienia wadium;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gidle.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać bezpłatnie w wersji elektronicznej ze strony internetowej: www.bip.gidle.pl, lub w formie papierowej - osobiście w UG w Gidlach (pokój nr 2) - opłata za siwz: 24,40zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Gmina Gidle, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, Pokój nr 9 - Sekretariat (I piętro);.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Modernizacja elewacji budynku Urzędu Miasta Bochnia
więcej: Instalowanie drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.