eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiêta Katarzynabudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Henryka III w Siechnicach

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-04-20

POZYCJA 22946

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane ¦wiêta Katarzyna: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Henryka III w Siechnicach Publikacja obowi±zkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Urz±d Gminy ¦wiêta Katarzyna, do kontaktów: Ryszard Weso³owski Ryszard Budzowski, ul. ¯ernicka 17, 55-010 ¦wiêta Katarzyna, woj. dolno¶l±skie, tel. 071 3116256 wew 114, fax 071 3114370, e-mail: biuro@sw-katarzyna.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.sw-katarzyna.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Administracja samorz±dowa; Ogólne us³ugi publiczne. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Henryka III w Siechnicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: roboty budowlane, wykonanie. G³ówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Siechnice Gmina ¦wiêta Katarzyna. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1.kanalizacja sanitarna z rur PVC-U SN8 fi 200-2482,o mb,2.kanalizacja sanitarna z rur PVC-U SN8 fi 150-1049,0 mb,3.ruroci±g t³oczny z rur PE 100 SDR17 fi 110-153,40 mb, 4.studzienki przelotowe z elementów prefabrykowanych z betonu B-45 fi 1000-93 szt.,5.studzienki rewizyjne z elementów z tworzywa sztucznego fi 400-142 szt.,6.przepompownia ¶cieków fi 1500 z wyposa¿eniem i zagospodarowaniem terenu-1 kpl.,7.wpiêcie przepompowni do ZK ³±cznie z odbiorem energetycznym i monta¿em licznika energii elektrycznej,8.odtworzenie dróg,9.odtworzenie przerwanych w trakcie realizacji robót urz±dzeñ drenarskich i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: nie dotyczy. 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowê Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowê 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: 1.kanalizacja sanitarna z rur PVC-U SN8 fi 200-2482,00mb,2.kanalizacja sanitarna z rur PVC-U SN8 fi 150-1049,00mb,3.ruroci±g t³oczny z rur PE 100 SDR 17 fi 110-153,40 mb.,4.studzienki przelotowe z elementów prefabrykowanych z betonu B-45 fi 1000-93 szt.,5.studzienki rewizyjne z elementów z tworzywa sztucznego fi 400-142 sz.,6.przepompownia ¶cieków fi 1500 z wyposa¿eniem i zagospodarowaniem terenu- 1 kpl.,7.wpiêcie przepompowni do ZK ³±cznie z odbiorem energetycznym i monta¿em licznika energii elektrycznej,8.odtworzenie nawierzchni dróg,9.odtworzenie przerwanych w trakcie realizacji robót urz±dzeñ drenarskich i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakoñczenia: 30.07.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: 35000 PLN 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1.posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;2.posiadaj± niezbêdn± wiedzê i doswiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a)w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia(a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy-w tym okresie) wykonali co najmniej 1 robotê budowlan± w zakresie porównywalnym z przedmiotem przetargu.Za robotê porównywaln± nale¿y rozumieæ wykonanie sieci wodoci±gowej lub kanalizacji sanitarnej o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 3,5 km ka¿da, wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e wykazane roboty zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶ci±,b)posiadaj± w³asn± lub wynajêt± bazê sprzêtow± w zakresie koniecznym do realizacji zamówienia(w przypadku sprzêtu wynajêtego nale¿y przed³o¿yæ umowê najmu) w tym:koparkê g±sienicow± lub ko³ow±, zestaw do odwodnienia wykopów-ig³ofiltry,c)dysponuj± kierownikiem budowy, posiadaj±cym uprawnienia budowlane pozwalaj±ce na kierowanie robotami objêtymi zakresem przetargu, posiadj±cym minimum trzyletnie do¶wiadczenie i przynale¿±cym do Izby In¿ynierów Budownictwa;3.znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia;a)s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê minimum 100 000 z³;b)wyra¿± zgodê na zap³atê faktur w terminie do 30 dni od daty ich wp³ywu do Urzêdu wraz z wymaganymi za³±cznikami;4.nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia(art.24 ust.1 i 2);5.zrealizuj± zamówienie w terminie do 30.07.2008 r.;6.udziel± minimum 36 miesiêcznej gwarancji na wykonane roboty. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: ocena spe³niania warunków udzia³u wpostêpowaniu dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wymaganych w siwz. Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: oferta wykonawcy musi zawieraæ:1. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej-wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert;2.aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowegopotwierdzaj±ce,¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub op³at lub za¶wiadczenie,¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;3.aktualne za¶wiadczenie z w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub KRUS piotwierdzaj±ce,¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e wykonawca uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu-wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;4.aktualna informacja z KRK w zakresie okre¶lonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Pzp,wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert;5.aktualna informacja z KRK w zakresie okre¶lonym w atr.24 ust. 1 pkt.9 ustawy Pzp, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert;6.wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie ( co najmniej 1 robota w zakresie porównywalnym z przedmiotem przetargu)z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania wraz z za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie;7.wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ jakimi dysponuje wykonawca;8.wykaz osób które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci;9.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê minimum 100 000 z³;10. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sw-katarzyna.dolnyslask.pl. Op³ata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób p³atno¶ci: gotówka lub zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.05.2007, godzina 10:30, Urz±d Gminy ¦wiêta Katarzyna,ul. ¯ernicka 17, 55-010 ¦wieta Katarzyna.Sk³adanie ofert w kancelarii ogólnej na parterze. Otwarcie ofert w sali konferencyjnej na parterze.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPE£NIAJ¡CE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 17.04.2007.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.